طراحی و اجرای هایپر مارکت آرل | elitarchgroup


طراحی و اجرای هایپر مارکت آرل | elitarchgroup

مدیریت پروژه ی کسب و کار شما از نخستین گـام تا مرحله ی تکمیل و توسعه ی پـایدار در سطح بین الملل بر عهده ی ما بوده و این چشم انداز و تعهد ما در قبال کسب و کار شما و رشد و بالندگیِ آن تکیه گاهی مطمئن به شمار می رود. شاید ندانید که در جهان ، مشهورترین هایپرمارکت ها متعلق به شرکت‌های کارفور، وال‌مارت ، تارگت ، تسکو ، کاستکو ، سیرز ، کروگر ، مترو آگ ، آلدی و لیدل و در ایران میتوان به هایپراستار اشاره کرد. گاها مشاهده می شود که هایپرمارکت ها بعد از مدتی از راه اندازی اقدام به بازطراحی یا به اصطلاح ری دیزاین می نمایند.

  • روش عرضه و ارائه محصول مبتنی بر ترفیع و پیشرفت فروش، درآمد حاصله را افزایش می دهد.
  • هایپرمی – شعبه اصفهانما مفتخريم که نام هايپرمي را به عنوان یک مشتری وفادار در رزومه خود ثبت کنيم.
  • به‌اضافه اینکه برخی هایپرمارکت‌ها که به فروشگاه‌های چند بخشی نیز شهرت دارند، گروه کالاهایی مانند لوازم الکتریکی، لوازم منزل، پوشاک و کیف و کفش را نیز در خود جای داده‌اند.

تیم آرکو از افرادی تحصیل کرده در زمینه مدیریت خرده فروشی که آموزه های آکادمیک خود را با سالها تجارب بین المللی و خلاقیت و نوآوری آمیخته اند تشکیل شده است. ما همچنین موفق شده ایم سهم قابل ملاحظه ای از بازار در حوزه طراحی سوپرمارکت و هایپرمارکت را از آن خود کرده و جمعی از مشتریان وفادار را برای خود به وجود بیاوریم. برای نمونه در بخش‌های تره‌باری می‌توان از شلف‌های ویژه میوه و سبزیجات استفاده کرد. برخی از این قفسه‌ها با یک کشو در قسمت پایینی، امکان دپو محصولات فله و یا میوه و سبزیجات حجیم طراحی شده‌اند.

دانلود پکیج ضوابط و بلاک اتوکد فروشگاه ها و هایپرمارکت ها به همراه نمونه موردی

با ظهور هایپرمارکت‌ها و استقبال گسترده مردم از این فرمت فروشگاهی، رفتار خرید مشتریان هم تغییر کرد به نحوی که با هر بار مراجعه به یک هایپرمارکت یا سوپرمارکت، خرید مربوط به یک دوره یک هفته‌ای یا یک ماهه خود را انجام می‌دهند. طراحی هایپر مارکت، علاوه بر ایجاد حس زیبایی شناسی، فضایی را به‌وجورد می‌آورد که مشتری با آسایش خاطر خرید کند و مجددا خواستار بازگشت به هایپر مارکت باشد. حتی ممکن است در یک هایپر مارکت لوازم خانگی و الکترونیکی نیز ریزفضای طراحی ارادئه گردد!

اصول اولیه طراحی هایپرمارکت

تمامی حقوق مادی و معنوی مطالب و تصاویر این سایت متعلق به گروه طراحی و تجهیزات فروشگاهی آرلو می باشد. هر بخش هویت منحصربه فرد خود را بدست آورد و برند KLab وظیفه دکورسیون و مبلمان فضا را بر عهده گرفت. یکی از مهم ترین خصوصیات طراحی این سوپرمارکت عظیم، طراحی سقف و نورپردازی آن می باشد.