گروه وکلای آریامهر وکیل در مشهد شماره وکیل در مشهد ۰۹۱۵۵۲۳۱۱۳۱


آقای ابراهیمی مهر از وکلای پایه یک دادگست ی شهر مشهد هستن که بیشتر از 8 سال در زمینه وکالت تجربه دارند. تحصیلات ایشان کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی بوده است و در طول این سال ها موفق به حل پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، حوادث ورزشی، ملکی، قاچاق مواد مخدر، دعاوی ثبتی، شرکتی و … بوده است. همچنین ایشان برای زوجینی که اقدام به طلاق توافقی کرده اند کمک میک ند تا با رضایت کامل از هم جدا شوند و مراحل حقوقی طلاق و مطالبه مهریه را انجام می دهد. در ادامه مطالب یکی از موفق ترین وکلای پایه یک مشهد آقای حسینی مقدم را معرفی می نماییم. مجید شادمان، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، مدیر عامل موسسه حقوقی در مشهد و دارای مدرک کارشناس ارشد می‌باشند.

  • تعامل مؤثر با همه این گروه ها مستلزم داشتن مهارت های شنیداری خوب، دایره لغات قوی و مهارت های ارتباط شفاهی و نوشتاری عالی است.
  • هنگامی که از شما خواسته می شود تصمیمی بگیرید یا اقدام به عملی کنید، وکیل باید گزینه های موجود، مزایا و معایب قانونی مراحل مختلف و سایر موارد مرتبط با تصمیم شما را توضیح دهد.
  • اکثر وکلا یک مشاوره اولیه رایگان ارائه می دهند، و به عنوان یک مصرف کننده آگاه، باید از آنها نهایت استفاده را ببرید.

مریم شفازاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری ، قبول وکالت در تمام دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری و از نظر ایشان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. یکی دیگر از بهترین وکلا مشهد، فائزه چهره نیا وکیل پایه یک دادگستری، فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد، کارشناسی ارشد در رشته حقوق بین الملل از دانشگاه آزاد اسلامی.

درباره وکالت آنلاین

یکی از پربحث ترین پرونده‌ها در پروسه دادرسی پرونده‌های مربوط به مطالبه طلب است، اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید بهتر است مسائل مربوطه به این موضوع را بدانید. طبق قانون اگر ارزش ریالی مطالبه کمتر از ۲۰ میلیون تومان باشد این پرونده در شورای حل اختلاف مورد بررسی قرار خواهد گرفت در غیر این صورت پرونده به دادگاه عمومی ‌ارجاع داده خواهد شد. شخص طلبکار باید بعد از مشخص کردن ارزش ریالی مطالبه که ممکن است پول نقد یا کالا یا هرچیز ارزشمند دیگری باشد، شواهد و مدارک مربوط به قرض را ارائه نماید که ممکن است رسید، شاهدان قرض و یا اقرار شخص بدهکار باشد ، در هر صورت حقیقت بدهی باید برای قاضی روشن شود.

تنظیم قراداد

ضمن آن که یک وکیل پایه یک دادگستری قانوناً امکان ورود به تقریباً تمامی پرونده ها را دارد اما برخی از وکلا ترجیح می دهند بیشتر در حوزه های مشخصی فعالیت نمایند. مثلاً ممکن است یک وکیل بیشتر به امور مهاجرت بپردازد و وکیل دیگر به دعاوی خانواده یا کیفری یا… . اگر شما هم به دنبال بهترین وکلا مشهد هستید، بهتر است از میان گزینه‌هایی که معرفی کردیم یک وکیل مجرب و کاربلد را برای حل پرونده خود انتخاب کنید تا نتیجه‌ای عالی به دست آورید. البته ناگفته نماند که به غیر از اسامی نام برده شده، وکیل‌های باتجربه زیاد دیگری هم وجود دارد که می‌توانید با انجام تحقیقات کامل در مورد سابقه کاری و مهارت‌شان، از آن‌ها هم کمک بگیرید. وکیل مهناز دلاویز دارای مدرک کارشناسی بوده و در این مقطع به مطالعه حقوق خصوصی پرداخته است.

وظایف بهترین وکیل در مشهد چیست؟

عباس شهروان، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو هیات علمی دانشگاه، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری می‌باشد. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. از نظر آقای شهروان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. محمد افشاری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد. از نظر آقای افشاری یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. شادی همتا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد.