گروه وکلای آریامهر وکیل در مشهد شماره وکیل در مشهد ۰۹۱۵۵۲۳۱۱۳۱


حرفه وکالت موظف است اطمینان حاصل کند که در راستای منافع موکل و نه در جهت پیشبرد نگرانی ها یا منافع شخصی وکلا انجام شود. وجدان خود هر وکیلی سنگ محک است، تمایل به احترام و اعتماد اعضای حرفه و جامعه ای که به آن خدمت می کند، انگیزه ای را برای وکیل فراهم می کند تا به بالاترین درجه ممکن از رفتار اخلاقی دست یابد. هنگامی که لیستی از وکلای بالقوه را تهیه کردید، می توانید فرآیند ارزیابی را آغاز کنید. اکثر وکلا یک مشاوره اولیه رایگان ارائه می دهند، و به عنوان یک مصرف کننده آگاه، باید از آنها نهایت استفاده را ببرید.

  • مسئله‌ی شما باید برای وکیلی که انتخاب می‌کنید، مهم باشد تا بتواند از بهترین راه‌ها برای حل مشکل شما استفاده کند.
  • قبل از تماس با وکیل در مشهد، مطالب زیر را بخوانید.دادیاران با همکاری تعداد زیادی از وکلای پایه یک دادگستری، بزرگترین مجموعه حقوقی در شهرستان مشهد می باشد.
  • افراد متخصص در ارتباط با امور حقوقی به‌عنوان وکیل پایه‌یک دادگستری در جامعه حضور دارند.
  • از این جهت نیز می‌توانید بدون نگرانی با وی مشورت کنید و مشکلات‌تان را به طور کامل با ایشان در میان بگذارید.
  • ایشان در تمامی زمینه ها پروند های حقوقی داشته اند اما می توان گفت که بیشتر بر روی پرونده های خانواده کار کرده اند.

وکیل املاک به افراد کمک می کند تا مسائل حقوقی مربوط به ملک را حل کنند. اکثر مردم، هنگام خرید یا فروش خانه، در نهایت به خدمات حقوقی یک وکیل املاک متکی خواهند شد. بهترین وکیل در مشهد مشکل شما را مشکل خود می داند و خود را وقف یافتن راه حل های برنده می کند. هنوز مطمئن نیستید که آیا نیاز به استخدام وکیل دارید؟ خوب، بهتر است طرف مقابلتان را در نظر بگیرید. مسئله این است که اگر طرف مقابل شما وکیل داشته باشد، و شما خودتان از پرونده دفاع کنید، ممکن است در مضیقه باشید.

ساخت کارخانه های تولید فرآورده های نفتی و پتروشیمی

مواردی نظیر مطالبه وجه، الزام به ایفای تعهد و مسائل مربوط به بیع از جمله موضوعات حقوقی و موارد در صلاحیت دادگاه حقوقی هستند. صلاحیت دادگاه های حقوقی، به دو دسته صلاحیت ذاتی و محلی، قابل تقسیم بندی است و دادگاه ها حقوقی، قادر به رسیدگی به دعاوی خارج از صلاحیت خود نیستند. لازم است بدانید که دعاوی حقوقی از پر حجم ترین و پر تعداد ترین دعاوی موجود در دادگاه ها و محاکم قضایی ایران هستند که حجم انبوه و زیادی از پرونده های موجود در دادگاه های کشور ایران مربوط به این دعاوی است. در مورد دعاوی حقوقی باید بیان کرد که دعاوی حقوقی وقتی مطرح می شوند که اشخاص برای گرفتن حق خود و برای جبران خسارت ناشی از نقض این حقوق به دادگاه ها مراجعه خواهند کرد. لازم است بدانید که دعاوی حقوقی و دعاوی دیگر از شرایط بسیار پیچیده ای برخورداند و باید درباره آن ها اطلاعات کافی را داشته باشید. به عنوان نمونه شاید شما قصد داشته باشید که در یک دعوای حقوقی از خود دفاع نمایید یا بخواهید که یک دعوای حقوقی را اقامه نمایید.

تهیه لایحه دیوان عدالت برای پرونده های اعتراضی ادارات کار

شایان ذکر است که هر دادگاهی به جهت رسیدگی و بررسی دعاوی باید صلاحیت ذاتی داشته باشد. صلاحیت ذاتی به معنای این است که دادگاه به لحاظ نوع، صنف و درجه و صلاحیت رسیدگی به دعاوی مورد نظر را داشته باشد. پس بنابراین دعاوی کیفری و دیگر مورد ها در در صلاحیت دادگاه های حقوقی نمی باشد. ایفای تعهد و موارد مرتبط با بیع و غیره … در صلاحیت دادگاه های حقوقی هستند. دعاوی حقوقی وقتی مطرح می شوند که انسان ها بخواهند به جهت جبران خسارات ناشی از نقض حقوق خود دعوای حقوقی را اقامه نمایند.

۶ دیدگاه ثبت شده است.

برای حضور در دفتر سیده عاطفه مجیدی طهران وکیل خوب مشهد و اعطای وکالت به ایشان، می‌توانید با شماره‌‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید. سیده عاطفه مجیدی طهران، وکیل پایه یک‌ دادگستری و فوق‌لیسانس حقوق بین‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران، از سال ۱۳۹۳ کار وکالت خود را در شهرهای تهران و مشهد آغاز نموده است. بعد از قبولی در آزمون وکالت کانون مرکز، با شرکت در آزمون اختبار جهت اخذ وکالت پایه یک دادگستری، موفق به کسب رتبه ۱ آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد در سال ۱۳۹۵ گردید. سرکار خانم الناز سادات مدنیان از وکلای پایه یک دادگستری در مشهد می باشند.