کانون وکلای دادگستری اصفهان


یکی از جرم هایی که هم به حقوق فردی افراد و هم به حقوق اجتماعی جامعه آسیب وارد می کند جرم های مرتبط با مواد مخدر می باشد. و در صورتیکه خوانده حقوق خواهان را پرداخت کند و رضایت وی را جلب نماید پرونده بسته خواهد شد. قابل اعتماد بودن , حرفه ای بودن , با تجربه بودن , حسن خلق و قدرت بیان تنها چندی از ویژگی های یک وکیل خوب است. یک وکیل خوب کارها را با سرعت بیشتری پیش برده و موانع را بدون سختی و دردسر از جلوی پای موکل خود بر می دارد. را به او واگذار کنند ولی انتخاب وکیل خود مسئله حساسی است که نمی توان به سادگی با آن برخورد کرد. در این راستا اصل سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر تضمین چنین حقی تصریح دارد.اصل مزبور مبین این است که در همه دادگاه ها طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن ها امکانات تعیین وکیل فراهم گردد.

  • در لیست بالا میتوانید شماره تلفن ثابت وکیل های اصفهان را مشاهده نمایید.
  • با دریافت آرا مثبت پیاپی برای بیش از صدها پرونده حقوقی در دادگاه وی پس از کسب تجربیات و افتخاراتی ، به عنوان بهترین وکیل پایه یک دادگستری از نظر مردم اصفهان از وی یاد می شود.
  • اغلب افراد اعم از خانم ها و آقایان از حقوق قضایی خود اطلاعی ندارند به همین دلیل هنگام مراجعه به دادگاه برای طلاق نمی توانند به نحو احسنت از حقوق خود دفاع نمایند.در اینجاست که انتخاب یک وکیل خانواده خوب و با تجربه بسیار اهمیت دارد..

یکی از مواردی که همیشه مورد توجه دو طرف یک ارتباط تجاری است، این است که کشمکش در مورد آن رابطه حقوقی به چه کیفیتی و با چه شیوه هایی باید رفع شود. روشن است در صورتی که این تعارضات با روش های صحیح و به سرعت بررسی نشود، آثار مضر بسیاری را به دنبال دارد. ما انسان‌ها از ابتدای تاریخ زندگی در کنار یک دیگر و تشکیل اجتماع را برگزیده‌ایم.

داوری در قرارداد های بین المللی

دکتراحمدرضاسعیدی،باچاپ کتاب ومقالات متعددوشرکت درجشنواره ها وکنفرانسهای داخلی وخارجی،فن دفاع ووکالت دادگستری را،ازحیطه ی علم ودانش،به حوزه ی تجربه وفن،گسترش داده وباتدریس دردانشگاههای متعدد،دراستان اصفهان،دانشجویان زیادی دررشته ی حقوق،تربیت کرده است. ملاک من برای گزینش بهترین وکیل در اصفهان این بوده که وکیل همسرعت پیگیری در دعوا، هم پاسخ دهی تلفنی و برخورد خوب با موکل و در نهایت موفقیت در آرای مشابه پرونده شما رو داشته باشن. دادداک در معرفی وکلای متخصص دعاوی تجاری در اصفهان نهایت دقت و امعان نظر را داشته و سعی شده حتی المقدور وکلایی را معرفی نماید که مدیران دادداک شخصاً افتخار حضور در کلاسهای ایشان را داشته اند. جهت تقدیر از ایشان و نیز بهره مندی هموطنان عزیز ساکن در اصفهان از این وکلای برجسته، نام ایشان در سایت آورده شده است. دادداک در معرفی وکلای متخصص تجارت بین الملل در اصفهان نهایت دقت و امعان نظر را داشته و سعی شده حتی المقدور وکلایی را معرفی نماید که مدیران دادداک شخصاً افتخار حضور در کلاسهای ایشان را داشته اند. خیر معمولا این هزینه بابت وقت و هزینه ای است که بهترین وکیل اصفهان برای حل پرونده صرف می کند پس باید پرداخت گردد.

به شما هم توصیه می کنم حتما یه تماسی با ایشون داشته باشید باشد که مشکلتون ایشالا حل بشه. وکالت به معنی سپردن حقوق و وظایف خود به دیگری است بنابراین اولین نکته در انتخاب یک وکیل خوب قابل اعتماد بودن او است.یک وکیل حرفه ای و متبحر در برابر موکل خود پاسخگو است و برای رسیدن به هدف او تمام تلاش خود را می کند. با توجه به اینکه مجازات های سنگینی برای جرایم مرتبط با مواد مخدر در نظر گرفته شده پرونده های مرتبط با مواد مخدر جز مهمترین پرونده ها ی قضایی می باشد و در دادگاه جداگانه ای به نام دادگاه انقلاب مورد بررسی قرار می گیرند. داشتن یک وکیل خبره در زمینه مواد مخدر نقش بسزایی در پرونده های جرایم مواد مخدر ایفا می کند.

تنظیم قراردادهای تجاری بین المللی

در جریان پرونده های جنایی , ابتدا بازپرس برای تحقیقات و صدور قرار مجرمیت تلاش کرده ,سپس دادستان آن ها را بررسی می کند.و نظر خود را اعلام می دارد و پس از آن پرونده به دادگاه رفته و سه یا پنج قاضی به پرونده رسیدگی خواهند کرد. مهمترین و حساس ترین پرونده ها در دادگاه ها و دادسراها , پرونده های جنایی می باشند. اهمیت پرونده های جنایی تا آنجاست که چندین قاضی و بازپرس در مدت چندین ماه بر روی یک پرونده تحقیق و تفحص می کنند و در نهایت ممکن است حکم دادگاه بعد از چندین ماه یا چندین سال اعلام شود. جرایم مربوط به مواد مخدر و روان گردان ها یکی از معضلات جامعه جهانی و به خصوص کشورهای در حال توسعه است اهمیت این موضوع زمانی افزایش می یابد که به این نکته توجه داشته باشیم که کشور ما همجوار کشوری است که بزرگترین تولید کننده این مواد در دنیا است. وارد كردن، صادر كردن، ساختن، توليد، ارسال، خريد، فروش، عرضه براي فروش، توزيع، حمل، نگهداري، استفاده از مواد مخدر، كشت آنها و اعتياد به اين نوع مواد همه داخل در مفهوم جرايم ناشي از مواد مخدر و قاچاق مواد مخدر گنجانده شده اند.

درخواست مشاوره

آیا با مسئله‌ای حقوقی مواجه شده‌اید؟ این موضوع آسایش شما را خدشه‌دار کرده است؟ آیا نمی‌توانید برای مشلکتان حقوقی خود راه‌حل پیدا کنید؟ این سردرگمی دائم را رها کنید و با بهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان تماس بگیرید. تنها کافی است یکی از روش‌های پیشنهادی ما را امتحان کنید و از مشورت کارشناسانه‌ی مهدی علیجانی، بهره‌مند شوید. وکیل اصفهان هموار آماده راهنمایی شما و برعهده گرفتن دشواری‌هایتان می‌باشد. که درآزمون وکالت واختبارکانون وکلای دادگستری اصفهان،باکسب رتبه اول اختبار،مشغول بکارشد.نامبرده،دارای مدرک زبان بین المللی،باسابقه ی قضاوت،مسلط به دفاع وپیگیری انواع دعاوی داخلی وخارجی کیفری وحقوقی بوده که درطول بیست سال،باپیروزی دراکثریت پرونده های وکالتی،این موضوع رااثبات نموده است.