وکیل در مشهد شماره وکیل 09159799087 مشاوره حقوقی رایگان گروه وکلای افرا وکیل


افرا وکیل آماده قبول وکالت تمام پرونده های کیفری توسط بهترین وکلا است. تمامی افراد متخصص و وکلای پایه یک دادگستری می توانند در صورت تمایل به همکاری با آسایش گستران از طریق فرم زیر نسبت به اشتغال در دپارتمان مرتبط با تخصص خود، اقدام نمایند. پیش می آید که نمی توانید به صورت حضوری به موسسه حقوقی مراجعه کنید و تنها راه حل خود را آنلاین دریافت مشاوره می بینید،خب شما می توانید با استفاده از راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی ذیل با مشاورین و وکلای ما ارتباط برقرار کنید و اقدام به دریافت مشاوره کنید. از این رو دقت داشته باشید که یک وکیل خوب باید در کارش تعهد، صداقت و وجدان داشته باشد تا موکل با خیالی آسوده پرونده خود را به او بسپارد و دیگر نگرانی نداشته باشد.

  • مطمئنا انتخاب بهترین وکیل مشهد در میان تعداد بیشماری وکیل که در این شهر مشغول به وکالت هستند کاری سخت و پیچیده خواهد بود.
  • © کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه می‌باشد.
  • ناگفته نماند وکلایی که از تجربه و سابقه کاری مناسبی برخوردار هستند علاوه‌بر رسیدگی به پرونده، در رابطه با دعاوی مورد نظر هم به شما مشاوره می‌دهند تا راحت‌تر مشکلات‌تان را برطرف کنید.
  • مواردی نظیر مطالبه وجه، الزام به ایفای تعهد و مسائل مربوط به بیع از جمله موضوعات حقوقی و موارد در صلاحیت دادگاه حقوقی هستند.

بنابراین خیلی به توصیه افراد بدون تجربه توجه نکنید و پیش از کمک گرفتن از یک وکیل، حتما تحقیقات لازم را از منابع معتبر در مورد سوابق کاری او انجام دهید. یک وکیل در مشهد معمولاً اولین نقطه تماس برای شخصی است که به دنبال مشاوره حقوقی است. افرادی که به دنبال وکیل در مشهد هستند اغلب از اعضای خانواده، دوستان، همکاران یا دیگران راهنمایی دریافت می کنند. برخی از وکلا بیشتر کارهای خود را خارج از دادگاه انجام می دهند، در حالی که برخی دیگر بیشتر روز خود را در دادگاه به نمایندگی و حمایت از موکلان خود می گذرانند. هنگامی که یک شهروند به یک وکیل نیاز دارد، به دنبال یک وکیل در حوزه حقوقی خاصی هستند که مشابه پرونده آنها کار کرده باشد تا از بیشترین شانس برنده شدن در پرونده اطمینان حاصل کنند.

به جهت آغاز و شروع رسیدگی به پرونده کیفری لازم است که شاکی با مراجعه به دادسرای محل وقوع جرم ضمن تکمیل شکوائیه خود و پیوست کردن دلایل و مستندات خود به جهت اثبات ادعای خود و با پرداخت هزینه های دادرسی شکایت خود را به ثبت برساند. همچنین پس از ثبت شکایت موضوع شکایت به یکی از شعبه های بازپرسی ارجاع داده می‌شود و بازپرس با تعیین وقت قبلی و احضار طرفین دعوا اقدام به بررسی شکایت می‌ کند. شایان ذکر است که اگر نظر بازپرس، بعد از بررسی و تحقیق به مجرمانه بودن عمل باشد، با صادر کردن قرار جلب به دادرسی موضوع را به دادستانی به جهت اظهار نظر ارسال می نماید. دادگاه های حقوقی آن دسته از محاکم و مراجع دادگستری و قضایی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کنند.

مشاعات آپارتمان و قوانین حاکم آن

این وکیل پایه یک دادگستری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه تهران بوده و حدود 15 سال در وکالت تجربه دارد. اهمیت حفظ و تقویت بنیان خانواده در نزد قانون باعث شده است که تدوین قوانین و قواعدی در راستای حمایت از این بنیان مهم یعنی خانواده ضروری شده باشد. افزایش شمول و تعداد دعاوی خانوادگی در دادگاه ها نیز بیانگر این موضوع است که کانون خانواده نیازمند حمایت های ویژه ای نیز می باشد. حجم انبوهی از دعاوی موجود در دادگاه ها را دعاوی خانواده تشکیل می دهند. قبل از بیان هر مطلبی بهتر است بدانید که تشکیل خانواده و داشتن یک زندگی مشترک این روزها در جامعه‌ ما که سرشار از آسیب و ناهنجاری می باشد، مقداری سخت و مشکل شده‌ است.

ایشان از وکلای باانصاف در دریافت حق الوکاله بوده و بهترین راهنمایی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند. پرونده های حقوقی، خانوادگی، مهاجرت، ثبتی و … از دعاوی است که توسط ایشان پیگیری و بررسی می گردد. آقای جلایری نیا وکیل پایه یک دادگستری و عضو رسمی مرکز وکلای استان خراسان رضوی هستند. پروند هایی که برای بررسی و حل قبول می کنند شامل دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، قراردادها، دعاوی مرتبط با اسناد و … است.

۶ دیدگاه ثبت شده است.

این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد. دوست گرامی لیست تهیه شده گزیده ای از 10 وکیل برتر مشهد می‌باشد و مسلما وکلای دیگری هم شایسته قرار گرفتن در این لیست هستند ولی چون سبک سایت وکیل پایتخت نوشتن لیست‌های 10تایی می‌باشد، به همین خاطر امکان درج همه وکیل های خوب مشهد نیست. هرزگاهی امکان تغییر این لیست نیز بوده تا وکیل های برتر دیگر هم در این صفحه وکیل مشهد معرفی شوند. متقاضیان ابتدا با تکمیل فرم درخواست وکیل متناسب با موضوع انتخابی، اطلاعات وکیل به محض تکمیل فرم برای ایشان ارسال میگردد. در صورتی که باوکیل ارتباط گرفته و از مشاوره تلفنی رضایت داشتید و یا نیاز به بررسی دقیق تر مدارک شما می باشد، از وکیل مربوط نوبت گرفته و به دفتر ایشان مراجعه می نمایید.

در فرهنگ و سنت ما ازدواج , خانواده امور مقدسی هستند از همین رو احادیث و روایات زیادی در باب تشکیل خانواده و ازدواج وجود دارد که هر یک به تنهایی اهمیت خانواده را نشان می دهد . یکی از مزیت‌های مشاوره‌ی آنلاین این است که هزینه‌ی بسیار پایین‌تری دارد و این موضوع مسئله‌ی خیلی مهمی است. البته مشاوره‌ی آنلاین بیشتر برای موضوعات سبک‌تر استفاده می‌شود؛ در واقع اگر مسئله‌ی پیچیده‌ای داشته باشید، باید حتما با وکیل خود حضوری صحبت کنید تا بتوانید تمامی مسائل را بررسی نمایید.

شرکت در کمیسیون رسیدگی به اختلافات گمرکی و اخذ نتیجه نهایی

ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در دعاوی ملکی و خانواده به صورت تخصصی کار خود را پیش می‌برند. برای طرح و اقامه شکایت یا تنظیم دادخواست به یک مشاور حقوقی متخصص نیاز است تا این کار ها به بهترین شکل ممکن انجام شود. مشاور های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش بسیار با تجربه و با دانش هستند و می توانند راه کار های قانونی را به شما نشان دهند. همچنین گروه وکلای دادورزان صلح و سازش وکلا خبره و متخصصی دارد که آماده قبول وکالت شما عزیزان هستند. همان طور که اطلاع دارید امروزه بعضی از اتفاقات در زندگی افراد غیرقابل ‌پیش ‌بینی می باشند، پس بنابراین نمی‌ توان جلوی وقوع این اتفاقات را گرفت اما می توان با ایجاد کردن شرایطی از پیامد های آن ها جلوگیری کرد.

ابراهیمی مهر به عنوان یک وکیل حرفه‌ای مشهد، در دعاوی مختلفی آماده ارائه خدمات حقوقی، به تمامی ایرانیان ساکن مشهد یا مشهدی‌های ساکن خارج از کشور می‌باشد. در ادامه به برخی از موارد حقوقی که ایشان قبول وکالت می‌کند، اشاره شده است. علی عباسی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری خراسان و دانشجوی دوره‌ی دکتری حقوق خصوصی با نزدیک به 10 سال سابقه وکالت در مشهد می‌باشند. محمد نظری نیا وکیل پایه یک دادگستری، فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد و مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا را دارا می باشند.دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری و تسلط به زبان عربی می باشند.