لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】


فردی که هزاران کیلومتر از کشور دور است قطعا این دغدغه را خواهد داشت که بهترین وکیل طلاق در ایران را چگونه پیدا کند. هر کسی بنابر شرایط زندگی اش از جمله مسائل کاری، خانوادگی، درمانی و … ممکن است مدتی را در خارج از کشور اقامت داشته باشد و احتمال اینکه نتواند سال ها به داخل کشور برگردد وجود دارد اما هرگز نمی تواند نسبت به مسائل حقوقی در داخل کشور بی تفاوت باشد. آیا میدانید گرانترین وکیل در ایران کیست ؟گرانترین حق وکالت را در ایران فردی میگیرد که اصلا پرونده هایش هم نمیبنید اسم ایشان علی صابری است او گران‌ترین وکیل ایران است. یکی از مهم‌ترین پرونده‌های تاریخ قضائی ایران را وکالت کرده و بیشترین حق‌الوکاله را گرفته است؛ چیزی در حدود یک‌ و نیم میلیارد تومان. وکلا در ابتدا باید پرونده افراد را به دقت مطالعه کرده و با وی گفتگو نموده تا از جوانب و جزئیات کامل پرونده اطلاع یابند.

این امر نباید به شکلی پیش پا افتاده و ساده انگاشته شده و به دید عمومی به آن نگریسته شود. طول دوره کارآموزی برای فارغ‌التحصیلان کانون وکلا دو ساله و برای مشاوران حقوقی قوه قضاییه شش ماهه است. کلیه وکلای کانون برای فارغ‌التحصیلی و اتمام کارآموزی خود لازم است که گزارش‌های کامل و متعددی را از کلیه پرونده‌های کیفری و حقوقی پذیرفته شده در محاکم و محافل حقوقی ارائه دهند.

  • وکلای مهاجرت ایران با تجربه و سابقه طولانی خود به عنوانوکیل مهاجرت انگلیس ،کلیه برنامه های مهاجرتی این کشور را پوشش می دهد.
  • ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است.
  • از آن گذشته مبحث دفاع از عدالت است که وکیل مدافع با آن سر و کار دارد.
  • در پرونده های مالی، به موجب اختلافات موجود بین افراد، وکیل موظف خواهد بود علاوه بر حفظ حقوق موکل خویش، موجبات صلح بین طرفین را فراهم سازد.
  • دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد.

در صورتی که طلاق زوجین به صورت توافقی باشد (خانم و آقا هر دو راضی به طلاق باشند) یا طلاق به صورت یکطرفه از سمت خانم یا آقا باشد (یکی از طرفین راضی به طلاق و طرف مقابل ناراضی باشد) و یا طلاق غیابی (عدم اطلاع از حضور طرف مقابل) بدون نیاز به حضور شما در ایران و توسط تیم دادنیک قابل انجام است. موضوع تعهد اصلی بهترین وکیل ایران، اموری است که طرفین در وکالتنامه بدان تصریح نموده اند. این دسته از فارغ‌التحصیلان حقوق پس از طی دوره کارآموزی خود و پیش از اخذ پرونده وکالت پایه یک،‌ می‌توانند اقدام به دریافت پروانه وکالت پایه 2 دادگستری کنند. از آن گذشته، بسیاری از برترین وکلای ایران که موفق به اخذ پروانه وکالت از کانون وکلا می‌شوند، نیازی به طی این دوره ندارند و کافی است که دوره کارآموزی خود را بگذرانند تا به طور مستقیم به عنوان وکیل پایه یک شناخته شوند.

تأسیس دفتر وکالت توسط بهترین وکیل ایران

به جای گذراندن ساعت‌ ها وقت در دادگاه و سردرگم شدن بهتر است که همان ابتدا یک وکیل متخصص و باتجربه را انتخاب کنید. داشتن وکیلی با مهارت و تخصص کافی میتواند شما را در کسب نتیجه مطلوب یاری نماید. وکیل کسی است که از سوی شخص دیگری، اعم از حقیقی یا حقوقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌ شود. طبق قانون در همه ی دادگاه‌ ها، طرفین دعوا یعنی خواهان و خوانده حق دارند برای دفاع از خود وکیل انتخاب کنند و بهترین وکیل ایران می تواند در دعاوی حقوقی و کیفری وکالت موکلین را قبول نماید و از حقوق آنها دفاع کرده و به آنها برای دستیابی به حقوقشان کمک بسزایی نماید.

بهترین وکیل ایران در امور حقوقی

وکیل خوب در ایران با وکالتی که در دست دارد از موکل خود در مجامع قضایی دفاع خواهد کرد و موکل خود را در جریان محتویات و روند پرونده قرار می دهد. لذا در حال حاضر ۲ تشکیلات موازی و جداگانه با ساختار متفاوت در امور وکالتی کشورمان وجود دارد؛ یکی «کانون‌های وکلاء دادگستری» و دیگری «مرکز امور مشاوران و وکلاء قوه‌ی قضائیه» که هر یک از این دو تشکل، وکلاء متعددی را تحت نظر و نظارت خود دارند. وکلاءِ هر دو تشکل موصوف در مجموع اختیارات و وظایف مشابهی داشته و امور وکالتی و مشاوره‌ای را به انجام می‌رسانند و در دادگاه‌ها به انجام وکالت اشتغال دارند. ۳٫ وکیل تسخیری ـ در جرائمی که مجازات آنها حسب قانون، قصاص نفس، اعدام، رجم و حبس ابد می باشد چنانچه متهم شخصاً وکیلی معرفی ننماید، تعیین وکیل از طرف دادگاه رسیدگی کننده، الزامی است، که به چنین وکیلی وکیل تسخیری می گویند.

وکیل در ایران خبره ترین

امیدواریم این مقاله در انتخاب بهترین وکیل تهران برای کاربران اینترنتی موثر قرار بگیرد. ما در لیست 10تایی از بهترین وکیل های تهران تمام سعی خود را بر این قرار دادیم تا وکلای انتخابی مان ویژگی های برازنده یک وکیل خوب و متخصص و مجرب را در کلان شهر تهران داشته باشند. با توجه به افزایش آمار مهاجرت دانشجویی در چند سال گذشته، نیاز به تعاملات دانشجوها با دانشگاه‌های ایران بیشتر از گذشته است. برای مثال ممکن است فردی نیاز به آزاد کردن مدرک تحصیلی خود از دانشگاه ایران باشد، یا نیاز به لیست ریز نمرات خود داشته باشد، ممکن است فرد نیاز به کارنامه مهر و موم شده خود برای ارائه به دانشگاه داشته باشد و یا فرد نیاز به تسویه با دانشگاه ایران را داشته باشد.

رسیدگی به پرونده نظام وظیفه کار پیچیده‌ای هست پس سعی کنید اطلاعات کافی و مستند کسب کرده و در انتخاب وکیل دقت داشته باشید. بدون‌شک از اهمیت و ضرورت حضور وکیل در انواع پرونده‌های قضایی و حقوقی مطلع هستید. ساکنین خارج از کشور با انتخاب یک وکیل در ایران می‌توانند در وقت خود صرفه‌جویی کنند.