لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】


لذا یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی مهر بعنوان رییس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا ایجاد صلح و سازش بین اشخاص و انجام داوری در کلیه زمینه‌های حقوقی و تجاری می‌باشد. بعد از مدت زمان گفته شده، دادنامه طلاق دریافت می‌شود و در صورت تمایل شما با پرداخت هزینه در دفتر طلاق به ثبت می‌رسد. در صورت وکالت دادن به وکلای مجموعه دادنیک، به هیچ وجه نیاز به حضور شما در ایران نیست. نکته ای که در یکسان نمودن مرامنامه های اخلاق حرفه ای وکلا توسط این شورا قابل توجه است، تأکید بر جنبه های اخلاقی وکالت از جهت رعایت وقار، امانتداری، صداقت، رازداری و سعی در ارتقاء سطح علمی وکلا می باشد. اکنون به یاری پروردگار و البته همراهی شما عزیزان در 16 کشور دنیا حضور رسمی داریم و از این بابت به خود می بالیم.

  • این وکیل پرونده‌های خود را خیلی کمتر رسانه‌ای می‌کند و همیشه احتیاط را رعایت می‌کند.
  • بهترین وکلای حرفه ای و با سابقه در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری، شهرداری، دیوان عدالت اداری و …
  • او می‌گوید وکلایی که این تضمین‌ها را می‌دهند و خیال موکلان از بابت پیروزی در دادگاه را راحت می‌کنند پرونده‌های زیاد و به دنبالش درآمدهای سرشار دارند.
  • قطعا کار در مجموعه ای که تیمی و گروهی انجام می شود کیفیت بالاتری خواهد داشت.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری همواره یکی از شفاف ترین و قطعی ترین روشهای مهاجرت محسوب می شده است. علاوه بر امتیازاتی که گفتیم سرعت هم در این روش مهاجرتی بسیار برجسته است. مهاجرت از طریق خرید ملک ، افتتاح سپرده های بانکی ،‌خرید کسب و کارها و شرکتها و مالکیت اوراق قرضه دولتی امکان پذیر است. برای ارتباط با تیم وکیل من می توانید در هر ساعت از شبانه روز شرح مشکل خود را به شماره ۰۹۱۲۶۰۰۸۷۲۰ از طریق واتساپ ارسال نمایید.

بررسی سوابق و رزومه وکیل

جزئیات مربوط به سوابق تحصیلی، تخصص، تجربه، نظرات سایرین و تعرفه ارائه خدمات هر وکیل را بررسی کنید. پس از انتخاب وکیل مد نظر باید با توجه به تقویم برنامه زمان‌بندی که در پروفایل اختصاصی او در اختیار شما قرار می‌گیرد، زمان مد نظرتان را انتخاب کنید. ضمنا امکان تنظیم قرار ملاقات در قالب گفت‌وگوی حضوری یا آنلاین وجود دارد. پس از آن هزینه جلسه را پرداخت کرده و در زمان مقرر با وکیل دیدار کنید. در سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای، نظرات مراجعه‌کنندگان به هر وکیل در پروفایل اختصاصی او ثبت می‌شود و به این ترتیب می‌توانید خیلی راحت از این موضوع اطلاع حاصل کنید.

مهاجرت به اسپانیا

احتمالاً با اصطلاحات وکلای دادگستری، وکلای اداره کار، مشاوران حقوقی، قضایی، وکلای تسخیری و از این دست عناوین روبه‌رو شده‌اید. در این بخش قصد داریم تا به شرح و تفکیک این دسته‌بندی‌ها بپردازیم و به ‌خوبی تفاوت آن‌ها را با یکدیگر بیان کنیم. در مواردی که اشخاص برای دفاع از حقوق خود در دعاوی حقوقی نیاز به وکالت داشته باشند ولی توان مالی انتخاب وکیل را نداشته باشند با تشخیص اداره معاضدت مرکز وکلای قوه قضاییه و کانون وکلای دادگستری، وکیلی به صورت رایگان دفاع از حقوق شخص مُعسِر را برعهده می‌گیرد. در رسیدگی به پرونده های خانوادگی به موجب وجود مسائلی از قبیل حفظ آبرو اعضای خانواده و کاهش اضطراب و تنش های وارده به آنها، بهتر است وکیلی را انتخاب کنیم که علاوه بر خصوصیات ذکر شده، توانایی کنترل شرایط و کاهش صدمات وارده به موکل خویش را دارا باشد. در پرونده های مالی، به موجب اختلافات موجود بین افراد، وکیل موظف خواهد بود علاوه بر حفظ حقوق موکل خویش، موجبات صلح بین طرفین را فراهم سازد. حساسیت زیاد این پرونده ها، دقت و تخصص بالای وکیل را می طلبد که بتواند به طور کامل از حقوق موکل خویش دفاع کرده و کوچکترین ضرری بر وی وارد نشود.

همچنین اگر وکیل برای پیگیری پرونده مجبور به رفت و آمد به شهر دیگری باشد، هزینه ی سفر و اقامت وی نیز بر عهده ی موکل می ‌باشد. طبق قانون وکیل ایران نمی تواند در غیر از محلی که برای آنجا پروانه وکالت اخذ نموده است، دفتر وکالت تأسیس کند و همچنین نمی‌ تواند عملاً فعالیت ‌وکالتی خود را در محل دیگری متمرکز نماید. وکیل در توکیل وکیلی است که از طرف موکل، اجازه ی انتخاب وکیل دیگری را برای موکل داشته باشد. وقتی بهترین وکیل حق توکیل داشته باشد، یعنی می تواند برای موکل خود در انجام موضوع قرارداد به شخص دیگری وکالت بدهد و شخص دیگری از سوی او وکیل باشد تا بتواند به انجام امور مورد نظر بپردازد. حال شما در خارج از کشور قرار دارید و از شما شکایت می شود اگر موضوع را بی اهمیت بگیرید احتمالا حکمی بر علیه شما صادر شود که بعد برایتان مشکل ساز شود. اگر متوجه چنین موضوعی شدید اولین کاری که انجام می دهید به فکر گرفتن یک وکیل در ایران باشید.

فقط کافیست درخواست خود را به صورت کامل در واتساپ ارسال کنید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنیم. یک جلسه آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری متخصص، برای شما تنظیم می‌شود تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. وکلای مجموعه دادنیک توانایی انجام انواع پرونده‌های حقوقی، ملکی، کیفری را به صورت تخصصی دارند. برای اینکه شخصی بتواند به عنوان بهترین و که شناخته شود اصلی‌ترین و ابتدایی ترین موضوع این است که بایستی پروانه فعالیت در حوزه وکالت را از کانون مربوطه و مرجع صادر کننده پروانه وکالت دریافت کرده باشد.

در هر جای ایران عزیز که ساکن هستید، می‌توانید از طریق سامانه جستجوی وکیل، به بهترین و باتجربه‌ترین وکلای کشور دسترسی پیدا کنید. بیش از 50 هزار وکیل خبره در این سامانه آماده ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی در قالب گفت‌وگوی آنلاین و حضوری به شما عزیزان هستند. یکی از دغدغه‌های ایرانیان خارج از کشور انجام پرونده‌های حقوقی، اداری، کیفری و … در ایران هست. بهتر است بدانید که انواع امور اداری و حقوقی که نیاز به احراز هویت ندارند، توسط وکیل در ایران قابل انجام است. وکلای مجموعه دادنیک می‌توانند انواع امور حقوقی خانواده (مانند طلاق توافقی، طلاق یکطرفه، مهریه، نفقه و …)، امور انحصار وراثت (وراث خارج از کشور) پرونده کیفری، امور دانشگاهی ایرانیان خارج از کشور، امور نظام وظیفه، انواع امور اداری و بانکی را بدون حضور شما در ایران انجام دهند. با توجه به نوع پرونده، یک جلسه آنلاین با وکیل متخصص پرونده شما، در بستر واتساپ یا اسکایپ برگزار می‌شود.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه از مانور نظامی مشترک سپاه و نیروهای حکومت بشار اسد خبر داد

فراموش نکنید که در حالت عادی برای بررسی رزومه این تعداد از وکلا باید ساعت‌ها و روزها وقت صرف کنید؛ ولی همه چیز در سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای به سادگی آب خوردن و در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود. از همین بابت در هر کشوری نهاد یا کانونی‌هایی از وکیلان حقوق بشر وجود دارد. وکیل مدافع حقوق بشر نمایندۀ حقوق اولیۀ انسانی، از سازمان ملل در هر کشوری است که به مقابله با حکومت‌های حاکم بر هر سرزمین، مبنی بر احقاق حق ملت در قبال حکومت، می‌باشد.

از این رو در این مقاله”انواع وکیل در ایران” قصد داریم هر یک از انواع وکالت را تعریف نمائیم، و با مطالعه نکته پایانی درج شده در انتهای مقاله متوجه این موضوع میشویم که تا چه حد این اطلاعات لازم و ضروری است. سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

تمامی مسائل مطرح شده در محاکم قضایی مهم هستند اما مسائل کیفری حساسیت بیشتری دارند چون کلماتی همچون جرم و مجازات با آن همراه است. تصور کنید شما برای مدتی از کشور خارج شده اید اما خبر به شما می رسد که فردی ملک شما را تصرف کرده است یا آن را معامله کرده اند. که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد. در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد. درهر ساعت از شبانه روز میتوانید عدد ۱۱۱ را به شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲ پیامک فرمایید تا همکاران را از نیاز جقوقی خود مطلع فرمایید. درایت و همدلی با موکل خود به منظور ایجاد اعتماد به نفس و آرامش او در جهت پیش برد بهتر پرونده.