لیست بهترین وکیل در ایران ️ 【وکالت تخصصی️】


اگر وکیل هستید و به دنبال راهی برای توسعه فعالیت‌های کاری خود می‌گردید، سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای به شما کمک می‌کند. به جای اینکه مدام در آگهی‌های استخدام وکیل به دنبال موقعیت شغلی مناسب باشید، پروفایل اختصاصی خود را در سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای ایجاد کنید. در حالت عادی با ایجاد دفتر وکالت شخصی، نهایتا می‌توانید بازار کاری به وسعت شهر محل فعالیت خود داشته باشید؛ اما با ایجاد پروفایل اختصاصی در سامانه جستجوی وکیل آنلاین، بازاری به وسعت ایران پیش روی شما قرار می‌گیرد. سپس از بین نتایجی که در سامانه برای شما به نمایش در می‌آیند، پروفایل هر یک از وکلای مد نظر را یک به یک بررسی کنید.

کسانی که موفق به قبولی در این آزمون می‌شوند، باید در مدت 18 ماه دوره کارآموزی وکالت را پشت سر بگذارند. در صورت طی کردن موفقیت آمیز این دوره به عنوان وکیل پایه یک دادگستری لقب می‌گیرند. سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای برای این منظور در دسترس شما عزیزان قرار دارد.

  • در این مقاله سعی داریم به صورت تطبیقی در رابطه با خصوصیات بهترین وکیل در ایران توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه داده و به این مقوله نیز میپردازیم که اگر حتی بهترین وکیل ایران هم از تعهدات خود سرباز زند و وظایف خود را به درستی ادا نکند، چه مسائلی مطرح می گردد.
  • برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید.
  • چرا که بسیاری از مردم در دادگستری برای تسریع و پیشرفت نیازمند پیگیری مستمر و دلسوزانه وکیل دادگستری می باشد و اگر فعالیت وکیل موجود نباشد ممکن است حتی با وجود دانش و تجربه نیست موکل به نتیجه دلخواه خود نرسد.
  • اما اگر دادخواست طلاق توسط زن به دادگاه ارائه شود شرایط متفاوت خواهد بود و زن چون حق گرفتن طلاق را ندارد باید به یکی از شرایط دوازده گانه مندرج در سند ازدواج استناد کند و مدارک کافی برای اثبات داشته باشد.
  • مؤسسه حقوقی بین المللی سفیران تا پایان کار همراهی امین و باتجربه برای موکلان خود باقی خواهد ماند.

صرفا اشراف به قوانین کافی نیست و برای حصول نتیجه، باید بهترین وکیل را انتخاب نمود. علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی های خاصی را نیز دارا باشد. برای آشنایی شما با وکلای سراسر کشور، آن ها را معرفی کردیم و توضیحاتی در مورد انواع وکیل از لحاظ مراجع مختلف دادیم، همچنین در بخش انتهایی مقاله گفتیم که چه تعداد وکیل می توان در دعاوی کیفری و حقوقی داشت.

این مجموعه بیش از هر چیز با الویت کمک به موکلین و مراجعه کنندگان در جهت احقاق تضییع شده آنها و دوری جستن از قبول پرونده های موهوم و بی نتیجه توانسته کسب اعتبار کند و صاحب اعتبار شود. موارد فوق، که در آنها جنبه های اخلاقی به جنبه قانونی محض غلبه دارد، از نظر مصداقی بر آنچه در مرامنامه های اخلاق حرفه ای وکالت در کشورهای اروپایی و آمریکایی پیش بینی شده، قابل انطباق است. ولی چون مرامنامه های اخلاق حرفه ای کشورهایی که به آنها اشاره شد، بعلت نداشتن مبنای قانونی، منشاء آثار حقوقی نیستند، دادگاه ها در انطباق تخلفات وکلا از این مرامنامه ها در دعاوی مسئولیت مدنی علیه وکلا، با تكلف، عمل می نمایند.

نوع تخصص وکیل، نقطه عطف انتخاب او

نکته شایان ذکر در مورد تخلف وکلای دادگستری از آیین نامه های انضباطی، ارتباط این قبیل تخلفات با ارکان دعوی مربوط به مسئولیت مدنی وکیل است. به عبارت دیگر باید دید آیا با اثبات تخلف انتظامی وکیل، شاکی شکایت انتظامی میتواند مانند موردی که در ماده ۹ قانون آیین دادرسی کیفری پیش بینی شده است، به تبع محکومیت انتظامی، مطالبه ضرر و زیان مادی و معنوی نماید. به طور کلی درجه بندی وکلا از نظر قوانین مرتبط با وکالت عبارت است از وکیل پایه یک دادگستری، وکیل پایه دو دادگستری و همچنین وکلایی که به صورت موردی در قالب وکیل اتفاقی برای چه اشخاص و نزدیکان خود به وکالت در دادگستری می پردازند.

گران‌ترین وکیل ایران کیست

شما باید با توجه به شهر و موضوع حقوقی مد نظر خود، اقدام به جستجوی وکیل کنید. دکتر امین گلریز، وکیل پایه یک دادگستری در شهر تهران و عضو کانون وکلای مرکز می‌باشند. ایشان دارای سوابق درخشان کاری و علمی از جمله فارغ التحصیل رتبه یک دکتری حقوق، رتبه دوم کارآموزی قضات، عضو هیات علمی دانشگاه، پژوهشگر برتر کشور، نویسنده کاملترین شرح بر قانون مجازات اسلامی می‌باشد. اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید و به دنبال وکیل در ایران هستید، می‌توانید از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید. وکلای دادنیک به صورت تخصصی در حوزه انواع امور حقوقی، ایرانیان خارج از کشور فعالیت می‌کنند. از جمله معیارهای انتخاب بهترین وکیل ایران می‌توان به تخصص مرتبط، کسب سابقه درخشان، داشتن تجربه‌ مفید، دانش‌اندوزی و اهمیت به کسب علم در حوزه حرفه‌ای خود، حسن خلق و شهرت، آمار پرونده‌های حقوقی موفق و غیره اشاره کرد.

این وکلا بنا به تشخیص قاضی در اختیار موکلان قرار میگیرند، زمانی که یک موکل به دلایل متفاوت امکان اخذ وکیل را ندارد، قاضی در جهت دفاع از حقوق موکل یک وکیل معاضدتی برای او انتخاب میکند. گاهی موکل توان مالی برای اخذ وکیل جهت دفاع از پرونده خود را ندارد، به همین دلیل قانون گذار دستور میدهد تا وکیلی به رایگان در اختیار وی قرار گیرد. چنانچه شهر مورد نظر شما در این لیست وجود ندارد از منوی بالا جهت دریافت بهترین نتایج جستجوی وکیل بر اساس شهر استفاده کنید.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در شروع بازی با انگلستان سرود جمهوری اسلامی را نخواندند

برای دریافت راهنمایی بیشتر به واتساپ دادنیک پیام دهید تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید. بنابراین دادگاههای حقوقی، آراء مراجع انتظامی را در حد یک دادگاه اختصاصی برای احراز تقصیر او می توانند مورد لحاظ قرار دهند نه بیش و زیان دیده از تخلف انتظامی وکیل دادگستری باید ورود خسارت را توأم با وجود رابطه سببیت بین آن و تخلف انتظامی وکیل نیز به اثبات رساند. برای دادن وکالت به وکیل خانواده در ایران می توانید با شماره های مندرج در سایت گروه وکلای دیوان سالار تماس بگیرید تا وکیل متخصص در این حوزه به صورت تخصصی بر روی پرونده شما کار کند و نتیجه مناسب را از جلسات دادگاهی به دست بیاورد. مطمئنا در طول زندگی برای مان پیش آمده که در مسائل حقوقی نیاز به مشاوره با وکیل داشته باشیم، وکیلی که برای حل مشکل ما راه حل های مناسبی پیشنهاد بدهد.

در آخر پیشنهاد میکنم برای جلوگیری از ضایع شدن حقوقتان همیشه و قبل از هرکاری با وکیل پایه یک دادگستری بخصوص وکلای خوب و متخصص مشورت کنید. بهترین وکیل بایست با موکل خود روراست بوده و صرفا بخاطر قبول پرونده و دریافت حق الوکاله به موکل امید واهی ندهد و اگر رای دادگاه از نظر شخص وکیل به نفع موکل صادر نمیشود در همان جلسه مشاوره حقوقی به موکل اعلام کند. حسن سابقه صداقت در گفتار، عملکرد و پیگیری مجدانه در روند پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند. در سابقه کاری ایشان قبول پرونده‌های کلان حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و ثبتی نیز مشاهده می‌گردد. همانطور که توضیح دادیم ابتدا باید با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید تا با توجه به نوع پرونده شما را به وکیل متخصص ارجاع دهند. جلسه شما با وکلای دادنیک به صورت آنلاین در بستر واتساپ و اسکایپ برگزار می‌شود.