شماره-تلفن-وکیل-اصفهان گروه وکلای آریا دادیار


بنابراین رسیدگی به این نوع پرونده ها توسط وکیل دادگستری می تواند در سرعت دادن به روند دعاوی تاثیر گذار باشد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وکیل اصفهانمی باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. وکیل خوب در اصفهان با بهره مندی از دانش حقوقی خود و با در نظر گرفتن جدیدترین قوانین وضع شده راهنمایی ها و مشاوره های لازم در ارتباط با مشکلات حقوقی موکلین عزیز را در اختیارشان میگذارد.

  • در سال های اخیر طلاق و جدایی بیش از پیش افزایش یافته و با مراجه به داگاههای خانواده شاهد طلاق های مکرری هستیم که در این بین حقوق یکی از زوجین پایمال می شود.
  • موسسه حقوقی ما با سال ها تجربه با تجربه ترین وکیل خانواده در اصفهان را به شما معرفی خواهد کرد.
  • آقای علیجانی در زمینه پرونده های کیفری، جنایی، ملکی، خانواده، حقوقی و مدنی فعالیت می کنند.

ایشان تا کنون بیش از ۵۰ دوره علمی، آموزشی برگذار کرده اند و به واسطه رشته تحصیلیشان بیشتر تمایل به قبول پرونده در گرایش کیفری من جمله؛ پرونده های قتل، آدم ربایی، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت و… را دارند. مسعود حیدری دارای مدرک دکتری حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه دولتی قم بوده و درحال حاضر استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان بوده. و علاقه مند به امور بازرگانی با توجه به فعالیت در زمینه کارگزاری گمرک در اصفهان ومدیریت بازرگانی. تبلیغات در این سایت در ابتدا به صورت رایگان می باشد و شما می توانید به صورت مجانی و کاملاً رایگان خود را معرفی کنید و در صورت نیاز می توانید از طرح های لازم هم استفاده کنید. اثبات شراکت ، ثبت شرکت ، تغیرات شرکت ، انحلال شرکت ، تایید خروج از شرکت ، اعاده اعتبار شرکت ورشکسته ، الزام به انتقال سهم ، مطالبه سهم الشرکه ، ابطال سهم الشرکه ، ابطال صورتجلسه هیئت مدیره و مجمع عمومی ، انحلال شرکت بازرگانی و …

لیست 10 تا از بهترین وکیل بین المللی [ آپدیت 1401 ]

به علاوه نقش مهدی علیجانی به عنوان بهترین وکیل حقوقی اصفهان را نیز بازگو خواهیم کرد. حال اگر شخصی مال خود را به دیگری بفروشد و سند آن را انتقال ندهد، یا آن که در معامله مواردی را به دروغ بیان کرده باشد، طرف مقابل می‌تواند علیه او طرح دعوی کند. همچنین دعاوی حقوقی مروبط به اموال و املاک شامل موارد دیگری نیز می‌شود.

نظرات موکلین و مراجعین وکیل اصفهان

دارای شماره پروانه 162 که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1377 صادر شده است. آقای بابا شاهی دارای خدمات وکالتی مانند قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری می‌باشد که مشاوره با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره 922از کانون وکلای دادگستری که در سال 1386صادر شده است.

امکان بررسی سوابق کاری وکلای حرفه ای تجارت بین الملل اصفهان در دادداک نیز در این سامانه فراهم شده است. وکلای پایه یک دادگستری تجارت بین الملل اصفهان در سامانه حقوقی دادداک ضمن تسلط کافی در مسائل تجارت بین الملل آماده ارائه خدمات حقوقی به شما می باشند. وکلای متبحر تجارت بین الملل در اصفهان با علم و تجربه ای که در مسائل حقوقی دارند، بهترین راه های پیش رو را به شما نشان می دهند. لذا با دریافت بهترین خدمات حقوقی از وکلای پایه یک دادگستری اصفهان دادداک قادر هستید راه حل مناسب برای مسئله تجارت بین الملل خود را به سادگی بیابید.

شدیدترین پاسخ کیفری به قاچاق و جرایم مربوط به مواد مخدر در ایران و در برخی کشورهای مجازات اعدام است. اگر وقت رفتن به دادگاهها را ندارید و از نتیجه پرونده حقوقی خود نگران هستید. شرایط اجتماعی حال حاضر دنیا به گونه ای شده است , که همه افراد در تمام مراحل پرونده های اداری و قضایی به یک وکیل ماهر و خبره نیاز دارند. میزان تحصیلات و تجربه وکیل نقش اساسی در موفقیت پرونده های قضایی دارد.بهتر است برای انتخاب وکیل حساسیت به خرج داده و وکیلی را انتخاب کنید که دلسوزانه پیگیر پرونده شما باشد. باید توجه داشته باشید که وکلا یک جلسه مشاوره برای موکلین خود برگزار می کنند.