جایگاه وکیل در ایران آوای رهنما


متاسفانه برخی از وکلا هیچگونه احساس مسئولیتی در قبال موکل خویش نداشته و تنها به حق الوکاله دریافتی از افراد توجه می کنند. حتی برخی از آنان توجهی به حق به جانب بودن موکل خویش نکرده و در قبال دریافت مبالغ هنگفت، وکالت افراد متقلب را برعهده گرفته و جریان پرونده را به نفع آنها تغییر می دهند. آقای دکتر علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران بوده اند. ایشان وکالت پرونده سید محمد خاتمی پنجمین رئیس جمهور ایران و وکیل رضا مصطفوی طباطبایی در پرونده دکل نفتی و وکالت دعاوی تعدادی از خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی را بر عهده داشته اند. قطعا هزینه درخواستی وکیل برای مشاوره حقوقی یا وکالت یک فاکتور بسیار مهم در انتخاب وکیل به شمار می‌رود. اما حق طبیعی شماست که با مشاهده و مقایسه تعرفه درخواستی وکلای مختلف، گزینه مد نظر خود را انتخاب کنید.

در مجموعه IIL به جای یک وکیل مهاجرت ، ۳ متخصص مسئول رسیدگی به کیسهای مهاجرتی هستند. موکل ما اطمینان دارد که یک تیم حرفه ای مشغول پیگیری کار او و حفط منافعش هستند. در این روش مهاجرتی شخص متقاضی می تواند علاوه بر دریافت اقامت کشور دلخواه خود از همان ابتدای ورود کسب و کار خودش را هم راه اندازی کند و یا اینکه شرکت خود را توسعه و گسترش بدهد.

متعاقب آن تشکیلاتی برای این منظور تحت نظر و نظارت مستقیم قوه‌ی قضائیه با نام «مرکز امور مشاوران و وکلاء قوه‌ی قضائیه»‌ تشکیل گردید و وکلایی نیز در پی آن و در سال‌های اخیر توسط این مرکز به عنوان وکیل پذیرفته شده و با صدور پروانه‌ی وکالت به امور وکالتی اشتغال یافته‌اند. آقای کریمیان وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان هستند. برای پیشبرد بهتر پرونده های کیفری می توانید از تجارب و دانش آقای کریمیان کمک بگیرید. ایشان در انواع دعاوی کیفری قتل، قطع عضو، ضرب و جرح عمدی، قتل غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی، سقط جنین، شرکت در قتل و صدمات بدنی، کلاهبرداری، اختلاس، جعل و … فعالیت داشته اند و تجارب بسیاری کسب نموده اند.

  • می توانید به كانون وكلای دادگستری مراجعه كنید و در مورد سابقه وكیلی كه قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.
  • ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد.
  • کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه حقوقی آسایش گستران می باشد.
  • برای آشنایی شما با وکلای سراسر کشور، آن ها را معرفی کردیم و توضیحاتی در مورد انواع وکیل از لحاظ مراجع مختلف دادیم، همچنین در بخش انتهایی مقاله گفتیم که چه تعداد وکیل می توان در دعاوی کیفری و حقوقی داشت.
  • در این جلسه می‌توانید راهنمایی‌های لازم در خصوص پرونده را دریافت کنید.

وکیل دادگستری تمام تلاش خود را می کند تا با اراِیه مدارک درست و قانونی و همچنین نوشتن لایحه حقوقی تخصصی و صحبت های محکمه پسند در جلسه دادگاه، قاضی پرونده را قانع و ایشان را در رسیدن به حقایق کمک کند. عملکرد هر وکیلی به مورد پرونده و موضوع حقوقی شما هم بستگی داره و اینطور نیست که اگه پرونده شما هیچ مدرکی به نفع شما نداره، وکیل بتونه کاری انجام بده. مهارت وکیل وقتی روی پرونده تاثیر داره که دلایل کافی برای برد پروندتون داشته باشید. چون دیده میشه که شخصی هیچ مدرکی دلیلی نداره و انتظار داره وکیل های خبره بتونن براشون کاری انجام بدن. خلاصه خاستم بگم که اگه مدارکتون درست و کامل باشه اونوقت که وکیل به کمک شما میاد و پرونده رو به نفع شما تمام میکنه، وگرنه هیچ وکیلی توان انجام کاری را نداره.

حکم تبعید در رابطه نامشروع ✔️ |【وکیل تخفیف مجازات + مشاوره فوری✔️】

وبسایت ایران وکیل با هدف تسهیل یافتن وکیل در سراسر ایران فعالیت خود را آغاز نمود. این وبسایت افتخار این را دارد که تا کنون افراد زیادی که به دنبال وکیل بودند توانسته اند از طریق این سایت با وکلای متخصص مشکل حقوقی خود را حل نمایند. نکته دیگر اینکه متاسفانه مجلس با تصویب طرح تسهیل وکالت رو نابود کرد دیر نباشد که اثرات منفی این تصمیمات غلط هویدا شده و گریبانگیر مردم بشه.

در انتخاب وکیل به چه نکاتی توجه کنیم؟

افرادی که در خارج از کشور زندگی می کنند برای مسائلی همچون طلاق و حضانت فرزند نیاز به وکیل در ایران دارند تا از آنها در دادگاه خانواده دفاع کند. افراد خارج نشین می توانند با حضور در کنسولگری یا سفارت خانه ها به افرادی که در داخل کشور ایران هستند وکالت دهند و بر اساس آن وکالت نیز، وکیل کارهای قضایی و حقوقی موکل خود را پیگیری و رسیدگی خواهد کرد. اگر در پرونده خود اعم از دعاوی ملکی، خانواده ، کیفری ، الزام به تنظیم سند رسمی ، اثبات مالکیت، افراز و تقسیم به مشکل برخورده اید میتوانید از وکلای مجرب و متخصص گروه وکلای حکمت راهنمایی و مشاوره بگیرید.

کانون وکلا، مرجعی معتبر جهت ارائه بالاترین مدارک وکالتکارشناسان حقوقی قوه قضاییه در طول زمان کارآموزی خود، حق وکالت در پرونده‌های حقوقی را ندارند. در مقابل، کارآموزان کانون وکلا برای آن ‌که بتوانند بهترین وکیل ایران شوند، باید با رعایت شروط مربوطه نسبت به گرفتن پرونده‌های حقوقی اقدام کرده و از موکلان خود در عرصه‌های مختلف دادگاهی دفاع کنند. شروط گرفتن پرونده آن است که مشکل حقوقی شامل پرونده‌های حقوقی با قابلیت فرجام‌خواهی، تجدید نظر در دیوان عالی کشور و با مبالغ بالاتر از استاندارد تعیین شده نباشد. معمولا در وهله اول باید به سراغ وکلای دادگستری بروید که می‌توان آن‌ها را به پزشکان عمومی تشبیه کرد. اما اگر به هر دلیل نیاز به مشاوره تخصصی داشته باشید، باید به سراغ وکلای خبره در همان حوزه مد نظر خود بروید. به عنوان مثال درباره مشکلات کسب‌وکار باید وکیل مسلط به قانون کار و همچنین در زمینه مشکلات خانوادگی به وکیل خانواده مراجعه کنید.

ابتدا می‌توانید سوالات خود را از کارشناسان حقوقی دادنیک بپرسید و شرایط پرونده خود را برای ایشان توضیح دهید. پس از پذیرفته شدن در آزمون ورودی وکالت کسانی که متقاضی وکالت است باید مدت ۱۸ ماه را به کارآموزی بپردازند و پس از پایان دوره کارآموزی با شرکت در آزمون اختبار و پذیرش در این آزمون می‌توانند با ادای سوگند، به حرفه وکالت نایل شوند. تبلیغات تلویزیونی، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاك مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به كانون وكلای دادگستری مراجعه كنید و در مورد سابقه وكیلی كه قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.