بیانیه ۴۰ وکیل دادگستری: اکثریت مطلق مردم ایران، دیگر نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند


وکالت حرفه ای است که هدف اصلی و اولیه آن خدمات حقوقی اشخاص و بالا بردن سطح دانش حقوقی افراد جامعه و ایجاد آگاهی نسبت به قوانین و حقوق اشخاص در جامعه آن را دارا هستند می باشد. البته وکیل دادگستری باید به و ویژگی های داشته باشد که بتوان از او به نام بهترین وکیل نام برد. امروزه اکثریت آنان دارای مدارک علمی کارشناسی ارشد یا دکترا بوده و به همین علت، شاخه تخصصی خود را پیدا کرده‌اند. همچون پزشک متخصصی که بهترین عملکرد خود را در حیطه تخصص شخصی خود دارد، وکلای متخصص نیز می‌توانند به بهترین شکل در گرایش فوق‌ لیسانس یا دکترای خود عمل کنند. از این رو، توجه به پیشینه مطالعاتی و تجربه وکلا در حین انتخاب آنان بسیار مهم است.

با تمامی این‌ مسائل باید به این نکته توجه کرد که وکیل فرد در چنین شرایطی ملزم به داشتن مدرک تحصیلی، سابقه حقوقی یا هیچ نوع مجوزی نیست و می‌تواند فقط یک فرد عادی در جامعه باشد. وکیل، نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکیل در موضع دفاع، از تامینات شغل قضا برخوردار است و شخصاً امکان مبادرت به تجارت ندارد چون خلاف شان اوست.

  • در صورتی که انواع پرونده‌های کیفری مانند سرقت، انواع کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل، چک بلامحل و … دارید می‌تواند پرونده خود را به وکلای متخصص این‌کار در دادنیک بسپارید.
  • همانطور که میدانید شهر تهران بدلیل کثرت جمعیت در زمینه دعاوی حقوقی هم نسبت به بقیه شهر ها حجم بیشتری از پرونده های حقوقی را دارد.
  • طبق وکالت نامه، مدت زمان مشخصی از سوی موکل تعیین میگردد که وکیل در صورت عدم حضور موکل مراحل قانونی وی را انجام دهد و بعد از آن زمان دیگر وکالت نامه اثر ندارد.
  • چنانچه وکیل از این قانون تخلف نماید، به مجازات انتظامی درجه ی 3 در نوبت اول و درجه ی 4 در نوبت دوم و درجه ی 5‌ در نوبت سوم محکوم خواهد شد و به این تخلف وکیل در دادسرا و دادگاه انتظامی کانونی رسیدگی می شود که تخلف در حوزه ی آن واقع شده است.
  • افراد خارج نشین می توانند با حضور در کنسولگری یا سفارت خانه ها به افرادی که در داخل کشور ایران هستند وکالت دهند و بر اساس آن وکالت نیز، وکیل کارهای قضایی و حقوقی موکل خود را پیگیری و رسیدگی خواهد کرد.

آثار تعلیفی ایشان شامل حقوق تجارت بین المللی، حقوق تجارت به زبان ساده، طلاق در فرانسه و ایتالیا، حقوق تطبیقی در نظام های حقوقی معاصر و … بوده است. مشاوران حقوقی بعد شنیدن تمام جزئیات مربوط به پرونده تان، شماره وکیل پایه یک دادگستری را در اختیارتان میگذارند و دیگر قادر خواهید بود با خیالی آسوده امور خود را انجام دهید. تمامیه وکلای این موسسه به صورت تخصصی در پرونده های حقوقی فعالیت میکنند و همین موضوع باعث شده که بیشتر موکلان از وکلای موسسه آسایش گستران راضی باشند. 3.امکان موفقیت وکلای پایه یک دادگستری بیش 80% میباشد، این در حالی است که وکلای پایه دو دادگستری 15% این شانس را دارند که از موکل خویش دفاع کنند. از آن گذشته مبحث دفاع از عدالت است که وکیل مدافع با آن سر و کار دارد.

وکیل محمد فرخی

یک وکیل پایه یک دادگستری در ایران تحصیلات دانشگاهی را در رشته حقوق به پایان رسانده و با قبول در آزمون وکالت توانسته پروانه وکالت را اخذ کند. برای پیدا کردن بهترین وکیل خانواده در ایران یا بهترین وکیل طلاق در ایران باید به موفقیت ها و رزومه وکلا نگاه کرد. افرادی که خارج از کشور زندگی می کنند ممکن است با مسائل مختلفی از جمله دعاوی خانوادگی، ازدواج، ارث، دعاوی کیفری، دعاوی مالی و غیره مواجه شوند که برای پیگیری موضوع به وکیل در ایران وکالت می دهند. وکیل خوب در ایران | وکیل طلاق در ایران | شماره وکیل در ایران | شماره واتساپ وکیل در ایران | وکیل پایه یک دادگستری در ایران و … بله بهترین وکیل ایران می تواند در جلسات دادگاه به جای موکل خود حضور داشته باشد، مگر در مواقعی که دادگاه متهم را شخصا به دادگاه احضار نماید. بسیاری از افراد زمانی که وارد دادگاه ها میشوند، تازه متوجه میشوند که کار وکالت دارای مجموعه و شاخه هایی است!

لیست وکیل کیفری در تهران ✔️ |【شماره وکیل کیفری✔️】

وکیل سایا با بیش از ۵۰۰ وکیل مجرب و حرفه ای در همه حوزه های حقوقی و کیفری همکاری دارد. در مرحله اول شما می بایست با ما تماس حاصل نموده و مشکل یا مساله خودتان را مطرح نمایید. سپس همکاران ما، شما را به بهترین وکیل تهران یا شهر مورد نظر شما که تخصص و تجربه لازم را دارد، معرفی می کنند که می توانید امور خود را به بهترین شکل ممکن پیگیری کنید. لازم به ذکر است تمامی خدمات از قبیل وکالت، مشاوره، آموزش و همکاری در مجموعه وکیل سایا ارائه می شود که شما می توانید بر اساس زمینه مورد نیازتان با ما در ارتباط باشید. هدف مجموعه وکیل سایا، فراهم کردن زمینه دسترسی همه افراد به بهترین وکلای ایران است.

مصطفی هاشمی‌طبا: شرک خواندن ایران‌ دوستی نتیجه‌اش نخواندن سرود ملی است

خوش‌نامی وکیل همانند هر فرد دیگری در جامعه مهم بوده و در پیشبرد کارها تأثیرگذار است. مطالعه رزومه وکلا در سایت‌ها و پیگیری نظرات موکلان قبلی می‌تواند برای انتخاب بهترین وکیل ایران بسیار کمک‌کننده باشد. متقاضی باید به مرکز امور مشاوران قوه قضاییه یا کانون وکلای دادگستری مراجعه کند و درخواست کتبی خود به همراه دلایل آن را ارائه نماید، سپس چنانچه وی شرایط لازم را داشته باشد، نهاد مورد تقاضا می تواند برای او، وکیل رایگان انتخاب کند. بهترین وکیل در امور کیفری، یک وکیل پایه یک دادگستری است که در زمینه دعاوی کیفری از جمله کلاهبرداری، فروش مال غیر، جعل اسناد و غیره فعالیت می‌ کند.