بهترین وکیل در ایران کیست و چه شرایطی دارد؟ گروه وکلای آرتین


شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم. الان هم کاملا ازشون راضی ام خیلی خوب و کاری و پیگیر هستند و اکثرا هم نتایج خوبی گرفتیم. از ایشان آثار زیادی بر جای مانده است، آیین تنظیم قراردادها، سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت در حقوق ایران و فقه اسلام، هنر دفاع در دادگاه‌ها استراتژی و تاکتیک، بررسی تحلیلی روابط اقتصادی موجر و مستأجر مصوب و… نمونه‌ای از آثار کشاورز می‌باشند. هر چند خود ایشان اعتقاد داشتند که تعریف محافظه کار و غیر محافظه کار و افراطی و … در متون ادبی و سیاسی در ایران، تعریف روشنی ندارد و بر حسب موارد و زمان‌ها و مکان‌ها بسیار متفاوت است.

این دفتر حقوقی با تجربه بالا در طرح شکایت کیفری و پیگیری آن از ناحیه شاکی و دفاع از متهمان که به ناحق در معرض اتهام میباشند، ضامن موفقیت شما در پرونده های کیفری خواهد بود. 4- تعداد زیادی از وکلای قدیمی نیز چند سالی است به خارج از کشور رفته و ایران نیستند یا اینکه بعد از 50 تا 65 سالگی هر چند سال یک پرونده می گیرند. حوزه های وکالت بسیار زیاد هستند و ما در ایران وکیل های متخصص در زمینه های زیادی داریم اما هر کدام از آنها درآمد زیادی ندارد .

  • وکیل دادگستری تمام تلاش خود را می کند تا با اراِیه مدارک درست و قانونی و همچنین نوشتن لایحه حقوقی تخصصی و صحبت های محکمه پسند در جلسه دادگاه، قاضی پرونده را قانع و ایشان را در رسیدن به حقایق کمک کند.
  • اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل.
  • وکلای مهاجرت ایران یک موسسه مهاجرتی است که با اکثر دولت ها خود دارای ارتباط مستقیم بوده و تیم وکیل مهاجرت آن خود مستقیما عهده دار انجام امور می باشند.
  • یک وکیل پایه یک دادگستری در ایران تحصیلات دانشگاهی را در رشته حقوق به پایان رسانده و با قبول در آزمون وکالت توانسته پروانه وکالت را اخذ کند.

از دیدگاه دیگر، وکیل دادگستری، وسیله ای است عاریتی در دست موکلین خود، که با پرداخت حق الوكاله به او، حاضر است از هر وسیله ممکن برای پیشرفت مقاصد مشروع و غير مشروع موکلین خود در جریان دادرسیها استفاده نماید. چرا که بسیاری از مردم در دادگستری برای تسریع و پیشرفت نیازمند پیگیری مستمر و دلسوزانه وکیل دادگستری می باشد و اگر فعالیت وکیل موجود نباشد ممکن است حتی با وجود دانش و تجربه نیست موکل به نتیجه دلخواه خود نرسد. تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه حقوقی بین المللی سفیران ایرانیان می باشد. بسته به نوع عملکرد و امکانات دفتری، اکثریت آنان به تقاضای موکلین این امکان را فراهم کرده‌اند تا به صورت آنلاین و طبق قوانین به موکلان خود مشاوره دهند.

در سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای حوزه‌های تخصصی فعالیت هر یک از وکلا در پروفایل اختصاصی آن‌ها درج شده است و به راحتی می‌توانید به دنبال وکیل متخصص مد نظر خود بگردید. تنها دو راه برای وکالت دادن ایرانیان خارج از کشور، به وکیل در ایران وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از یکی از این دو طریق به وکیل پایه یک دادگستری وکالت دهید.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در شروع بازی با انگلستان سرود جمهوری اسلامی را نخواندند

خانم اینجانب دادخواست طلاق داده بود که قاضی پرونده دفاعیات وکیل را موجه دانست بود و با درخواست طلاق ایشان موافقت نشد. پس از صدور قرار ترک تعقیب شاکی میتواند ظرف یک سال رسیدگی مجدد را از مرجع قضایی تقاضا کند. سلام.شما دوراه دارید.تقاضای اعمال ماده 477 از طریق دیوان عالی کشور و راه دوم مراجعه به فروشنده فضولی جهت استرداد مبلغ ثمن معامله. وکیل خوب باید همیشه پیگیر روند پرونده باشد و صرفا با تماس تلفنی و تاکید موکل پرونده را پیگیری نکند. بیشتر پرونده‌های معروف او در دفاع از اشخاص مشهور سیاسی است و یا مربوط به اتفاقات سیاسی و اجتماعی و مطبوعات می‌شود.

شرایط وکلا بسیار شبیه به پزشکان است و همانطور که در بیماری‌ های سخت انسان به هر پزشکی اعتماد نمیکند. در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌ های مختلف وکالت میکنند. وکلای مهاجرت ایران به عنوان زیرمجموعه ای از موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل تجربه ای طولانی مدت در امور حقوقی سرمایه گذاری خارجی دارد. یک وکیل پایه یک دادگستری در ایران که به صورت حرفه ای کار وکالت را انجام می دهد هیچ وقت برای اینکه هزینه بیشتری از موکل بگیرد موضوع را بزرگنمایی نمی کند و آنچه را که واقعیت دارد با موکل در میان می گذارد.

همچنین آنان باید در آزمون‌های متنوع به صورت شفاهی و کتبی شرکت کنند و موفق به پذیرش در تمامی آن‌ها شوند. وکلای پایه دو در مرحله پایین‌تری از وکیل‌های پایه یک دادگستری قرار دارند. اگرچه بسیاری از آن‌ها می‌توانند در زمره برترین وکیل ایران محسوب شوند و این ربطی به میزان تبحرشان نخواهد داشت؛ ‌اما به هر صورت، دارای اختیارات کمتر و محدودتری هستند و از قدرت عمل پایین‌تری برخوردارند. این دسته از وکلا حق شرکت در محاکم کیفری را دارند، به شرط آن‌ که جرم‌های موکلان تعزیری باشد و دارای زمان حبس پایین‌تر از ده سال و شامل جرایم نقدی، شلاق و سایر امور تأمینی شود. قبل از هر چیز باید ذهنتان را از هر آنچه که در موردوکیل مهاجرتوموسسه مهاجرتیمی دانید خالی کنید! یک تجربه جدید به شما در خصوص دفتر مهاجرتی ارائه می کنیم چرا که اینجا یک نقطه سرنوشت ساز است!

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

وکلای مهاجرت ایران به عنوان تخصصی ترین موسسه مهاجرتی کشور اطلاع رسانی و آگاهی دادن را وظیفه اصلی خود می داند. جای اطلاعات به روز همیشه در بساط یک وکیل مهاجرتیاموسسه مهاجرتیخالی بوده است. شایع ترین دعاوی ملکی الزام به تنظیم سند، دعاوی مربوط به قرارداد های مشارکت در ساخت و دعاوی موجر و مستاجرین و… میباشد. این دعاوی با طرح دادخواست در دفتر خدمات قضایی شروع و با ارجاع به دادگاه حقوقی پیگیری میگردد. این دفتر با دانش لازم و سابقه پرونده های متعدد، این امید را می دهد که موکلین در اسرع وقت و با طرح صحیح خواسته به نتیجه مطلوب رسیده و احقاق حق گردد. وکیل و موکل پس از توافق با یکدیگر، یک قرارداد مالی نیز تنظیم می کنند که مبلغ، زمان و نحوه ی پرداخت حق الوکاله را در آن مشخص می کنند و ابتدا موکل مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به وکیل می دهد و در خصوص پرداخت مابقی حق الوکاله طبق قرارداد مالی که توافق شده است، عمل می کنند.

وکیل باید در هر مرحله از دادرسی تمبر آن مرحله را به وکالت نامه الصاق نماید. بزرگترین دغدغه افرادی که در سن زیر 18 سال به خارج از کشور رفته‌اند یا به قید وثیقه از کشور خارج شده‌اند، رسیدگی به موضوع سربازی و دریافت کارت معافیت است. اگر شما هم دغدغه این موضوع را دارید حتما در جریان سرعت تغییرات قوانین نظام وظیفه هستید. پس باید به دنبال وکیلی که به صورت تخصصی این کار را انجام می‌دهد، باشید.