بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست + انواع اتاق فرارها لست سکند | allescape


بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست + انواع اتاق فرارها لست سکند | allescape

در این گونه موارد نیز باید با اپراتور بازی اتاق فرار تماس بگیرید. او کسی است که از دور بازی را نگاه می‌کند و بر آن نظارت دارد. اپراتور وظیفه دارد که به عنوان مثال در هنگام ورود به اتاق از دستگاه مه ساز استفاده کند و یا در قسمتی از بازی صدای وحشتناک را پخش کند. علاوه بر همه این‌ها، اپراتور بازی کسی است که اگر دچار مشکل شدید می‌توانید با او تماس بگیرید. این فضا ممکن است یک خانه بزرگ باشد یا یک اتاق بسیار کوچک، این به سناریو بستگی دارد.

  • اتاق فرار آخرین نفر محصول سال ۱۴۰۰ است و اولین اتاق فرار ترسناک با تم مدرسه به شمار می‌آید.
  • تمام بازی‌های مجموعه انیگما برای سن ۱۵ سال به بالا طراحی شده‌اند؛ البته در بازی‌های معمایی بچه‌های ۱۰ سال به بالا به شرط تهیه بلیط می‌توانند همراه شما در اتاق‌ها حضور داشته باشند.
  • بازی ویروس در اسکیپ باکس این مجموعه در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.
  • که بعضا ترکیبی هم هستند، اما آنچه که آوردیم، از پرطرفدارترین بازی های اتاق فرار بودند که اکثر مخاطبین هم بازی‌هایی از بین همین ژانرها انتخاب می‌کنند.
  • اتاق فرار Great Escape دارای ۳ اتاق فرار است به نام‌های اتاق فرار گرمابه، اتاق فرار گورسفید و اتاق فرار ملاقات.

شما در این بازی در یک فضایی از پیش آماده شده قرار خواهید گرفت و باید به هدف مشخص شده آن اتاق در زمان مشخص برسید و در نهایت فرار کنید. بازی War Escape یکی از انتخاب های عالی در میان بازی های اتاق فرار برای موبایل می باشد که شما را به پناهگاه جنگی با ظاهر بسیار اشفته و کثیف در قاره اروپا میبرد. تمام تلاش شما در این بازی باید این باشد که بتوانید معماهای مختلف را حل کنید تا بتوانید اسکیپ روم نجات پیدا کنید. این بازی دارای معماهای بسیار چالش برانگیز، گرافیک عالی می باشد و در 15 لوکیشن مختلف می توانید بازی را پیش ببرید. اتاق فرار در ژانرهای متفاوت و تم‌های متنوع وجود دارد که هر کسی می‌تواند ژانر های اسکیپ روم متناسب با سلیقه‌ خود را انتخاب و در آن بازی کند.

کارت بازی گربه های انفجاری پلاس (EXPLODING KITTENS PLUS)

اگر تجربه بازی نداشته باشید شاید حساسیتتون یه مقدار بیشتر باشه. پیشنهاد ما به دوستانی که تجربه اتاق فرار ندارند در ابتدا بازیهایی با درجه سختی متوسط و همچنین ژانرهای غیر ترسناک است که بتونن با چهاچوب اولیه این سرگرمی آشنا بشن. اگر قبلا هم تجربه بازی دارید پیشنهاد می‌کنیم سبکهای متفاوت امتحان کنید و هرچه حرفه‌ای‌تر شدید سراغ بازیهایی با درجه سختی بیشتر برید. طرفداران اتاق فرار برخلاف تصور، از قشر خاصی از جامعه نیستند و این بازی به‌عنوان اعتیادآورترین و یکی از پرطرفدارترین سرگرمی‌های جهان شناخته می‌شود که قادر است عموم افراد جامعه را تحت تأثیر قرار دهد.

بازی‌های کارتی

اما از آن به منظور تمرین و تیم سازی برای شرکتها و گروه های حرفه ای دیگر نیز استفاده می شود. درجه سختی این بازی بالا است و شما در ابتدا روی یک صندلی خواهید نشست؛ آن هم در حالی که پاها، دست‌ها، کمر، گردن و حتی چشم شما بسته خواهد شد. در این بازی نیز مانند دیگر اتاق فرارها باید کار گروهی انجام دهید؛ البته این کار گروهی باید از طریق اعضای بدن شما صورت بگیرد؛ پس هماهنگی بین اعضای بدن شما و از آن مهم‌تر هوش شما است که باعث نجات شما خواهد شد.

شاهکاری به نام شبح بازارچه

این قیمت برای یک ساعت بازی در انواع اتاق فرارهای تهران است و می‌توانید از بین ژانرهای مختلفی یک اتاق فرار را به صورت آنلاین رزرو کنید. اتاق فرار واسه کسایی که سرشون واسه ماجراجویی‌های متفاوت، حل معما و پازل، داستان‌های اکشن، دلهره آور یا ترسناک درد می‌کنه بهترین پیشنهاد می‌تونه باشه! اتاق‌های فرار اصفهان فقط یه بازی ساده نیستن، یه فرصت بی‌نظیرن که علاوه بر این که می‌تونید هیجان خودتون رو تخلیه کنید، تمرکز، تعامل و هم‌فکری با بقیه رو یاد بگیرید. اتاق فرار گرمابه یکی از متفاوت‌ترین اسکیپ روم‌های حال حاضر شهر تهران با فضای نوستالژیک و باورپذیر سنتی ایرانی است. در این اتاق فرار شما فقط با ترس‌های قدیمی و دلهره‌هایی که در سایر اتاق فرار ها تجربه کردید مواجه نیستید و با معنای جدیدی از اسکیپ روم مواجه می‌شوید. اتاق فرار کینه با تم ترسناک و دلهره‌آور، یک بازی با درجه سختی ۸۰ درصد است.