آموزش طراحی سایت رایگان از مبتدی تا پیشرفته آموزش ساخت سایت با وردپرس | eircas


آموزش طراحی سایت رایگان از مبتدی تا پیشرفته آموزش ساخت سایت با وردپرس | eircas

در کشور عزیزمان ، ایران ، بیش از دو هزار مجموعه در حوزه طراحی وب و سئو فعالیت دارند اما با خیالی راحت و با درصد بالای اعتماد ، نمیتوان گفت که کدام شرکت ، بهترین شرکت موجود در حوزه آموزشگاه طراحی سایت در تبریز طراحی سایت است. از این رو ، بهترین راه برای کسب اعتماد به تهران سایت ، کافیست نمونه کارهای طراحی سایت ما را مطالعه کرده ، با آنها تماس بگیرید و از تهران سایت بپرسید که خدمات به چه صورت انجام می‌پذیرند و راضی هستند یا خیر. وب رمز در سال ۱۳۸۱ با هدف فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات وب با کیفیت جهانی پایه گذاری شد. از دیگر فاکتورهای پراهمیت یک سایت فروشگاهی می‌توان به رعایت اصول بهینه ‌سازی و سئو سایت، واکنش‌گرا بودن Responsive، سرعت بالای بارگذاری صفحات و صفحات لندینگ مناسب برای دسته‌بندی‌های اصلی فروشگاه اشاره کرد که موجب حس اطمینان کاربر و شروع خرید اینترنتی می‌شود. امروزه، اینترنت به بخش بسیار مهمی از زندگی افراد تبدیل شده است و کسب و کارهایی می توانند در این فضا دوام بیاورند که به خوبی نیازهای کاربران خود را بشناسند.

  • تمامی این موارد در نمونه کار تیم طراحی وب سایت مشخص می شوند و به موفقیت کسب و کارها کمک می کنند.
  • با کمک وبزی، دیجیتال مارکتینگ ها و گرافیست ها می توانند بدون نیاز به کدنویسی لندینگ مورد نظرشان را طراحی نمایند.
  • هر زمانی که نیاز به راهنمایی داشتید با تیم پشتیبانی وبزی از طریق ایمیل، چت یا تلفن ارتباط برقرار کنید.
  • شرکت آرتیاش تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات با بهترین کیفیت، کمترین زمان و هزینه اقتصادی در نظر میگیرید و در این راستا از چندین تیم تخصصی بهره می برد.
  • تمامی ویدیو هایی آموزشی در سایت ما در همین صفحه موجود می باشند و حتی بدون نیاز به ثبت نام می توانید آن ها را مشاهده نمایید و از آن ها استفاده نمایید.
  • شما میتوانید با وردپرس آموزش ساخت سایت در ۲ ساعت را یاد بگیرید و همچنین میتوانید آموزش صفر تا ۱۰۰ طراحی سایت با html,css,js,php را در آموزشگاه ما یاد بگیرید اما برای وب اپلیکین باید زمان بیشتری صرف کنید.

باید گفت که این مورد یکی از مهم‌ترین اصول طراحی سایت است زیرا انتظار زیاد برای باز شدن یک وبسایت باعث از دست رفتن بازدیدکنندگان خواهد شد. تقریباً نیمی از بازدیدکنندگان وب انتظار دارند که وبسایت در طول 2 ثانیه یا کمتر بارگذاری شود و به احتمال زیاد اگر سایت در 3 ثانیه بارگذاری نشود آن را ترک خواهند کرد. روش‌های زیادی برای بارگذاری سریع‌تر سایت وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به بهینه کردن عکس‌های سایت، استفاده از Lazy Load، استفاده از سیستم کش، بهینه کردن فایل‌های جاوا اسکریپت و CSS و …

طراحی گرافیکی

من فعلا امکان ثبت نام توی دوره های حضوری یا آنلاین رو ندارم و برای آموزش هم خیلی عجله دارم.. بعد از این که وردپرس را روی هاست نصب کردید و نام دامنه را داخل آدرس بار مرورگر مطابق شکل زیر وارد کردید صفحه تنظیمات وردپرس برای شما باز می شود. بعد از اینکه وردپرس را روی هاست آپلود کردید و آن را اکسترکت کردید حالا باید دیتابیس بسازید دیتابیس با توجه به هاستینگ شما متفاوت می باشد اگر هاست شما سی پنل است مراحل ساخت آن نسبت به هاست دایرکت ادمین متفاوت خواهد بود.

برای ارتباط بهتر با مخاطبین شرکت، چه کارهایی را باید رعایت کنیم؟

حرفه ای باشد اما روی سرور و هاستینگ مناسبی، میزبانی نشود، عملا بی کیفیتی در سرعت لود پایین سایت، کند شدن سایت به محض پرمحتوا شدن، بالا رفتن احتمال بروز مخاطرات امنیتی و تاثیرات نامطلوب بر سئوی سایت، خود را نشان میدهد. تمامی قراردادهای طراحی سایت منعقد شده ، با گارانتی یکساله بهمراه پشتیبانی فنی ارائه می‌شود. این پشتیبانی در حوزه وبسایت ، شامل رفع مشکلات فنی موجود در سایت خواهد بود و تا انتهای 365 روز ، معتبر است. پس از گذشت یکسال از اجرای وبسایت ، تمدید دوره پشتیبانی سایت ، با پرداخت 18 درصد از مبلغ قرارداد ، امکان پذیر خواهد بود. سایت های داینامیک پویا هستند و در طراحی سایت های داینامیک هر دو بخش فرانت اند و بک اند برنامه نویسی می شوند.

با خرید سایت مطمئن و زیبا می توانید یک فروشگاه اینترنتی مدرن را مدیریت کنید، در حال حاضر داشتن یک وب سایت شیک همانند دیجی کالا به عنوان یکی از اصلی ترین نگرانی های صاحبان کسب و کارهای فروشگاهی به شمار می آید که قصد دارند برای طراحی و راه اندازی سایت اقدام نمایند. در صورتی که تا به امروز یک سایت تهیه و یا خریداری نکرده اید شک نکنید که به دلیل از دست دادن بزرگ ترین بازار از تجارت برای رقبا شرایطی را فراهم کرده اید تا از این موضوع سود و منفعت بسیار زیادی را به دست آورند. بنابراین توصیه می شود که به منظور داشتن سهمی در فضای اینترنت و همچنین پیدا کردن مشتریان خود با استفاده از این روش یک سایت خریداری کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سایت هایی که در زمینه فروش سایت فعالیت دارند مراجعه نمایید. در حال حاضر طراحی وب سایت اختصاصی با تمام امکانات، یک چالش بزرگ به شمار می رود.