۴۰ وکیل: اکثریت مردم ایران جمهوری اسلامی را دیگر نمی‌خواهند ۱۴۰۱ ۸ ۱۱-وکیل انصاری


حالا میخواستم بدونم آیا ما میتونیم پرونده رو به دیوان عالی کشور ببریم؟ در اینباره ما رو راهنمایی کنید ممنون میشویم. ممنونم از شما آقای ایزدی بابت اینکه نظرتون رو با سایت وکیل پایتخت به اشتراک گذاشتید. لذا یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی مهر بعنوان رییس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا ایجاد صلح و سازش بین اشخاص و انجام داوری در کلیه زمینه‌های حقوقی و تجاری می‌باشد.

  • وکلای مجموعه دادنیک می‌توانند انواع امور حقوقی خانواده (مانند طلاق توافقی، طلاق یکطرفه، مهریه، نفقه و …)، امور انحصار وراثت (وراث خارج از کشور) پرونده کیفری، امور دانشگاهی ایرانیان خارج از کشور، امور نظام وظیفه، انواع امور اداری و بانکی را بدون حضور شما در ایران انجام دهند.
  • در ایران) متفاوت است و نمیتوان انتظار داشت که همه ی آنان فعالیت مشترکی داشته باشند.
  • بله شما می تونید پرونده وکالت خود را به وکلای دادسو بسپارید و بدون حضور در ایران مراحل را پیش ببرید.
  • اگر به دنبال وکیل در ایران می گرید که امور حقوقی شما را به بهترین نحو پیگیری و حل و فصل کند در جای درستی قرار دارید.

پس باید هم مطابق قوانین ایران و هم قوانین کشوری که در آن ساکن هستید به ثبت برسد. وکلای موسسه حقوقی دادنیک می‌توانند انواع طلاق ایرانیان خارج از کشور را بدون حضور زوجین در ایران انجام دهند. در صورتی که طلاق زوجین به صورت توافقی باشد (خانم و آقا هر دو راضی به طلاق باشند) یا طلاق به صورت یکطرفه از سمت خانم یا آقا باشد (یکی از طرفین راضی به طلاق و طرف مقابل ناراضی باشد) و یا طلاق غیابی (عدم اطلاع از حضور طرف مقابل) بدون نیاز به حضور شما در ایران و توسط تیم دادنیک قابل انجام است. مجموعه حقوقدان به مدت ۱۲ سال در زمینه‌های وکالت و قبول انواع دعاوی مشاوره حقوقی تنظیم قراردادها به اشخاص حقیقی و حقوقی شامل شرکتها ادارات و بانک ها فعالیت می نماید و با بهره‌گیری از وکلای پایه یک دادگستری در مقطع کترای حقوق فعالیت می نماید .

اگر بخواهیم راجع به جایگاه اجتماعی وكیل صحبت كنیم باید بگوییم كه شغل وكالت ازجمله مشاغلی است كه خصوصاً در دنیای امروز از عزت و احترام خاصی در بین عموم مردم برخوردار است. فلسفه جایگاه رفیع وكالت ازلحاظ اجتماعی، شاید به این موضوع بازمی‌گردد كه وکیلان از حق نادیده گرفته شده و انكار شد‌ۀ اشخاص دفاع می‌كند از حقی كه شاید مردم در ظاهر نتوانند تشخیص دهند كه از آن کدام‌یک از اصحاب یك دعوی است. آنکه کاری به وی واگذار شود [لغت‌نامۀ دهخدا] + وکیل مدافع در زبان انگلیسی ADVOCATE یا LAWYER یا ATTORNEY at Law می‌باشد. وکالت برای درخواست صدور برگ اجرایی و تعقیب عملیات مربوط به اجرای حکم و گرفتن وجوه پرداخت شده به نام موکل و ….

نظام وظیفه ایرانیان خارج از کشور

وکلای پایه دو در مرحله پایین‌تری از وکیل‌های پایه یک دادگستری قرار دارند. اگرچه بسیاری از آن‌ها می‌توانند در زمره برترین وکیل ایران محسوب شوند و این ربطی به میزان تبحرشان نخواهد داشت؛ ‌اما به هر صورت، دارای اختیارات کمتر و محدودتری هستند و از قدرت عمل پایین‌تری برخوردارند. این دسته از وکلا حق شرکت در محاکم کیفری را دارند، به شرط آن‌ که جرم‌های موکلان تعزیری باشد و دارای زمان حبس پایین‌تر از ده سال و شامل جرایم نقدی، شلاق و سایر امور تأمینی شود. مؤسسه حقوقی بین‌المللی سفیران از دفاتر مشاوره حقوقی کاملاً معتبری است که با گردآوری برترین وکلای ایران توانسته است، مکانی حرفه‌ای را جهت اخذ مشاوره‌های حقوقی، مهاجرتی و قانونی به وجود آورد.

تفاوت انواع وکیل دادگستری

ایشان پرونده های مشهور سیاسی و اقتصادی بسیار زیادی را انجام داده است و موفق به کسب دهها پرونده حقوقی در زمینه های مختلف بوده است. آقای سید محمود علیزاده طباطبایی جزو بهترین وکلا در ایران توسط مردم شناخته شده است و به گفته ی افرادی که سابقه کار با ایشان را داشته اند، او با قلبش از موکل دفاع می کند نه با پولی که دریافت می کند، بنابراین او همچنان مورد تحسین و اعتماد مردم می باشد. افراد در تمام دعاوی حق داشتن بهترین وکیل ایران را دارند و هیچ دادگاهی اجازه رسیدگی به دعاوی را ندارد مگر اینکه شخص یا اشخاص ذینفع یا وکیل یا نماینده قانونی و یا قائم مقام رسیدگی به دعوا را برابر قانون درخواست کرده باشند.

امکان پرداخت اقساطی حق الوکاله از طریق pay pal و کارت به کارت وجود دارد. این بیانیه در حالی منتشر شده است که مجله حقوق ما که از سوی فعالان حقوق بشر در اروپا منتشر می‌شود، از بازداشت هشت وکیل در شهر شیراز خبر داده است. در این بیانیه که با عنوان “اکثریت مردم ایران نظام جمهوری اسلامی را دیگر نمی‌خواهند” منتشر شده هشدار داده‌ می‌شود که شهروندان با “ذات روحانیون حاکم آشنا شده‌اند و دیگر فریب دروغ‌ها و وعده‌های ایشان را نمی‌خورند و از آخوندها به انحاء مختلف و با ادبیات گوناگون می‌خواهند که بروند.” ۴۰ تن از وکلا با انتشار بیانیه‌ای در حمایت از اعتراضات گفته‌اند، شهروندان با “ذات روحانیون حاکم آشنا شدند و دیگر فریب نمی‌خورند.” در این بیانیه از وکلا و حقوقدانان خواسته شده “به‌ عنوان فرزندان ملت به صحنه بیایند.”

در رسیدگی به پرونده های خانوادگی به موجب وجود مسائلی از قبیل حفظ آبرو اعضای خانواده و کاهش اضطراب و تنش های وارده به آنها، بهتر است وکیلی را انتخاب کنیم که علاوه بر خصوصیات ذکر شده، توانایی کنترل شرایط و کاهش صدمات وارده به موکل خویش را دارا باشد. در پرونده های مالی، به موجب اختلافات موجود بین افراد، وکیل موظف خواهد بود علاوه بر حفظ حقوق موکل خویش، موجبات صلح بین طرفین را فراهم سازد. مهم تر از همه، انتخاب بهترین وکیل، جهت پیگیری پرونده های کیفری است. حساسیت زیاد این پرونده ها، دقت و تخصص بالای وکیل را می طلبد که بتواند به طور کامل از حقوق موکل خویش دفاع کرده و کوچکترین ضرری بر وی وارد نشود. متاسفانه برخی از وکلا هیچگونه احساس مسئولیتی در قبال موکل خویش نداشته و تنها به حق الوکاله دریافتی از افراد توجه می کنند.

بر طبق ماده ۶۵۶ وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام آن یرنایب خود می نماید . هیچ شغلی به اندازه وکالت دادگستری باعث مجادله و روبرویی بین همکاران نمی شود و شایسته است این مجادلات و تلاش ها ضرورتا در جهت کشف واقعیت باشد . در هنگام بازجویی هرکلمه بارحقوقی متفاوتی ایجاد می کند که ممکن است نتیجه برعلیه شما پیش برود. ما از اطلاعات شما تنها در جهت بهبود کالاهای خود استفاده می کنیم و آن هارا با هیچ شخص یا سامانه ثالث به اشتراک نخواهیم گذاشت.

گاهی موکل توان مالی برای اخذ وکیل جهت دفاع از پرونده خود را ندارد، به همین دلیل قانون گذار دستور میدهد تا وکیلی به رایگان در اختیار وی قرار گیرد. وکلا معمولا با توجه به سختی ، پیچدگی و ارزش و اهمیت پرونده حق الوکاله را تعیین می کنند. شما از طریق سایت عدل و حق می توانید با مناسب ترین هزینه به حل مشکلات حقوقی بپردازید. با استفاده از وکیل در ایران میتوان از پرداخت بسیاری از هزینه ها که در روند دادرسی پرونده ها هیچ تاثیری ندارند، جلوگیری کرد. جهت اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۰۱۳۹۸۶۱۲ در ارتباط باشید. با توجه به اختلال سراسری اینترنت در ایران و عدم دسترسی به تلگرام و واتساپ، می توانید از طریق تماس تلفنی و پیامک با کارشناسان حقوقی ما در ارتباط باشید.

در آخر واژه وکالت نامه به چشم میخورد، همانطور که از اسم آن پیداست در این برگه تمامی توافق طرفین از جمله شروط وکیل و موکل قید میشود و در نهایت طرفین آن را امضاء میکنند. آوای رهنما طی سالیان تجاربِ پیوسته، توسط حقوقدانان مجرب، برنامه‌ریزان موفق و مشاوران خوش فکری که همواره وفادار به اصول اساسی وحرفه‌ای بوده‌اند، آماده است تا با ارائۀ بهترین خدمات به مراجعین محترم، آرامش را به جامعه پیشکش کند. شخص حقوقی است که اوراق بهادار را برای دیگران و به‌حساب آن‌ها معامله می‌کند و به‌عبارت‌دیگر واسطة بین خریدار و فروشنده اوراق بهادار است که به‌عنوان نماینده مشتری و به‌حساب مشتری، در مقابل دریافت کارمزد، به خریدوفروش اوراق بهادار می‌پردازد. استقلال نهاد وکالت هیچ مزیتی را برای وکیل ندارد؛ بلکه موجب افزایش مسئولیت و سطح انتظارات جامعه از وی خواهد بود.