گروه وکلای آریامهر وکیل در مشهد شماره وکیل در مشهد ۰۹۱۵۵۲۳۱۱۳۱-وکیل انصاری


هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. حوزه فعالیت ایشان بر روی پرونده های خانواده، طلاق، استرداد جهیزیه، اعسار، ارث و وصیت و … است. سایر فعالیت های ایشان ارائه مشاور هحضوری و غیر حضوری به موکلین و مراجعه کنندگان است.

  • درباره روند و مراحل شکایت های کیفری باید بیان نمود که ابتدا قبل از هر چیزی شکایت در دفتر خدمات قضایی و دادسرا مطرح خواهد شد.
  • به همین دلیل وکیل می‌تواند بسیاری از وظایف و کارهای موکل خود را انجام دهد بدون این که به حضور موکل نیازی باشد.
  • همکاران ما در گروه وکلای فرداد آماده ارائه ی مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در امور خانواده می باشند .
  • شرایط پرداخت شامل تسویه در پایان رای نهایی و یا پرداخت به صورت چند مرحله بدون ضمانت می باشد.
  • این نوع ارتباط معمولا برای پرونده‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد که در اکثر موارد با چند عدد تماس تلفنی با وکیل، مشکل شما به طور کامل برطرف خواهد شد؛ بنابراین نیازی نیست که برای یک مسئله و پرونده‌ی کوچک، به ملاقات حضوری وکیل بپردازید و هزینه‌ی زیادی را پرداخت کنید.

مجازات مرتکب جرم کلاهبرداری مطابق با ماده یک از قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری یک تا هفت سال حبس بعلاوه جزای نقدی (در حق دولت) معادل مالی که مرتکب اخذ کرده است می باشد. امروزه چک بین مردم و در معاملات آنان جای خود را باز کرده است و کمتر کسی برای معاملات خود از پول نقد استفاده کند. علیرغم استفاده ی مردم از چک و داشتن دسته چک از قوانین آن آگاهی ندارند که همین امر موجب افزایش چک های برگشتی و حجم بالای دعاوی مربوط به چک شده است . تخلف های ورزشی و اختلافات میان ورزشکاران و باشگاه هایی که با آنان قرارداد می بندند اساس بیشتر دعاوی ورزشی را تشکیل می دهند. به جهت اهمیت نقش زمین در روابط امروزه و دارایی های اشخاص پرونده های مربوط به املاک از مهمترین و شاخص ترین پرونده های ورودی به محاکم هستند.

وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور – وکیل خانواده در مشهد

اگر پرونده‌ی پیچیده و حیاتی دارید، حتما از ملاقات حضوری استفاده کنید تا هیچ خطایی در بررسی مسائل به وجود نیاید. در واقع شما می‌توانید با یک تماس ساده، تمامی پرونده و جزئیات آن را به وکیل توضیح دهید و از او کمک بگیرید. البته این نوع ارتباط در صورتی امکان‌پذیر و مفید است که پرونده‌ی شما پیچیدگی و مشکل خاصی نداشته باشد. این نوع ارتباط معمولا برای پرونده‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد که در اکثر موارد با چند عدد تماس تلفنی با وکیل، مشکل شما به طور کامل برطرف خواهد شد؛ بنابراین نیازی نیست که برای یک مسئله و پرونده‌ی کوچک، به ملاقات حضوری وکیل بپردازید و هزینه‌ی زیادی را پرداخت کنید. اگر مسئله‌ی به وجود آمده برای شما مهم و حیاتی است و حل کردن آن کار هر کسی نیست، باید از وکیل‌هایی که سابقه کاری چند ساله و خوب دارند کمک بگیرید تا بتوانید این موضوع را راحت‌تر حل کنید.

مهلت تقاضای تجدید نظرخواهی در محاکم تجدید نظر بعد از انشاء رای حکم دادگاه به طرفین ابلاغ می شود، همچنین از تاریخ ابلاغ تا ۲۰ روز بعد آن است. اگر حکم داگاه غیابی صادر شود، محکوم علیه غیابی می تواند درخوست واخواهی داشته باشد. همچنین می توانید به صورت آنلاین در همین سایت سوالات حقوقی خود را برای وکلای ما ارسال نمایید و در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالتان برسید.

شماره وکیل پایه یک کیفری

یکی از سخت‌ترین انواع پرونده ها، پرونده‌ی کیفری است که باید حتما برای آن از وکیل‌های با مهارت و با سابقه کاری بالا کمک بگیرید. پرونده کیفری شامل رابطه نامشروع، کلاهبرداری، مواد مخدر، ضرب و جرح، تهدید و توهین، جعل، خیانت در امانت، دیه، سرقت و غیره است. وکیل شما باید با تمام ابعاد پرونده‌های گفته شده در بالا آشنایی داشته باشد تا بتواند مسئله‌ی شما را برطرف نماید. وب سایت هزار وکیل برای هر کدام از وکلا و موسسات حقوقی مشهد صفحه ایی اختصاصی و جداگانه به منظور درج آگهی های خود قرار داده است این صفحه از وب سایت هزار وکیل محل درج آگهی های وکلا و موسسات حقوقی در مشهد میباشد.

کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

در صورتی که پرونده را به وکیل سپردید، دیگر نیازی نیست که در جلسات طولانی دادگاه شرکت کنید و از کار و زندگی بیافتید، وکیل تمامی کارهای مربوط به پرونده را انجام می دهد و شما را از روند آن مطلع می کند. بنابراین می توان گفت که در این مسیر دچار درگیری های ذهنی، روانی و … نمی شوید. اگر شما هم وکیل هستید و یا یک موسسه حقوقی دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه» در سایت هزار وکیل ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید. همان طور که مطلع هستید هر عمل یا فعالیتی که مرتبط با مواد مخدر باشد جرم به حساب می آید و دارای مجازات های خاصی است.