وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری موسسه حقوقی تهران وکیل-وکیل انصاری


زیرا اینگونه پرونده ها با مال و حیثیت اشخاص ارتباط دارد از این رو ما به معرفی وکلای با تجربه در حوزه تخصصی خانواده ، ملکی ، کیفری و ثبتی و وصول مطالبات می پردازیم. برای اینکه در پرونده های خود پیروز شوید باید به دنبال وکیل پایه یک دادگستری بگردید که در تهران فعالیت و سابقه خوبی داشته باشد ، لذا نباید در انتخاب وکیل سرسری و ساده عمل کنید ، زیرا انتخاب وکیل کم تجربه شاید ضربات جبران ناپذیری در ادامه روند زندگی شما وارد نماید. اصولا دعوی حقوقی و مشکلات مربوطه ی ان کمی دشوار است و دشواری ان بیشتر از ان جهت است که همه ی مردم به قوانین موجود در هر حوزه اگاهی ندارند، زمانی که دچار مشکل حقوقی میشوید فردی که به قوانین مسلط است قطعا از فرد بی اطلاع کارامد تر است. با انتخاب وکیل مطلع و با سابقه ی کاری خوب و موفق شما با خیال راحت تری پرونده را پیش میبرید زیرا احتمال برد پرونده و کسب رای دادگاه برای شما بیشتر میشود.

حضور وکیل پایه یک دادگستری باعث می‌شود که از طریق تجربیات و تسلط وکیل در موضوعات حقوقی و قوانین مصوب ، بهترین و موثرترین راه را برای موفقیت پرونده اتخاذ شود. به این صورت که وکیل می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه از طریق جلوگیری از صرف هزینه اضافی یا خسارات احتمالی مسیر پرونده را به سوی موفقیت آن تغییر دهد. شخصی است که در رشته حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی در مقطع لیسانس یا بالاتر تحصیل کرده و در آزمون کانون وکلای دادگستری پذیرفته شده و دوره کارآموزی خود را که به مدت هجده ماه می‌باشد به پایان رسانده است و پس از آن در آزمون کتبی و شفاهی اختبار که در دو مرحله جدا برگزار می‌شود پذیرفته شده است. همانطور که می‌دانید انتخاب وکیل خوب و با تجربه در پرونده ها اخص پرونده های ملکی و کیفری بسیار حساس می باشد.

  • دلیل اینکه امکان تعیین وکیل تسخیری در قانون پیش‌بینی شده این است که عدم تمکن مالی افراد موجب تضییع حقوقشان نشود.
  • همان طور که در بالا گفته شد وکیل پایه دادگستری، شخصی است که فارغ التحصل در رشته حقوق یا فقه و حقوق می باشد و با اخذ نمره قبولی در آزمون کانون وکلا و گذراندن دوره ۱۸ ماهه کارآموزی و سپس شرکت در آزمون اختبار( شفاهی و کتبی)،اکنون پروانه وکالت دریافت کرده است.
  • وکیل باسابقه در تهران که تجربه پرونده های زیادی دارد و موفق به اخذ رای قاضی و دادگاه شده است میتواند به عنوان بهترین وکیل در نظر گرفته شود زیرا علاوه بر داشتن اطلاعات ، تجربه ی کافی و موفقی را دارد که میتواند در حل پرونده ی شما موثر باشد.
  • این دسته بعد از قبولی در آزمون باید مراحل مصاحبه را طی کنند می توانند پروانه وکالت دریافت کنند.

میتوانید به موسسات حقوقی معتبر که از شهرت خوبی دارند مراجعه کنید زیرا این موسسات برای حفظ اعتبار خود بهترین وکلا را استخدام میکنند. … باشد با این شرط که در پرونده‌های مالی کمتر از ۵۰ میلیون تومان در محاکم قضایی به عنوان وکیل حاضر شود البته به جز اصل نکاح، طلاق و اثبات نسب و نفی نسب که دیگر محدودیت ۵۰ میلیون تومان برایش در نظر گرفته نمی‌شود. چنانچه در جریان رسیدگی های محاکم، قواعد و قوانین ماهوی رعایت نشده باشدف دیوان عالی کشور حکم را نقض می کند و برای رسیدگی درست و بر اساس قانون، پرونده را به دادگاه تالی ارجاع می دهد و در صورتی حکم صادره را موافق قوانین دریابد و تخلفی از قواعد و مقررات ماهوی ملاحظه نکند، آن را تایید می کند.

وکیل خانم در تهران

زمانی که برای حل مشکل خانوادگی، حقوقی، کیفری و … بهترین وکیل خانواده در تهران را انتخاب می کنید باید بدانید که دقیقا چه وظایفی بر عهده ی او است و موظف به انجام چه کارهایی است. یک وکیل خوب در تهران باید به مراجعه کنندگان درباره ی موارد قانونی، مشاوره های لازم را ارائه دهد. بعد از این که پرونده ای را قبول کرد باید به جای موکل خود در دادگاه حاضر شده و از حقوق او دفاع نماید و در صورت نیاز به ارائه اسناد و مدارک برای جمع آوری آن ها تلاش کند.

وکیل‌ تهران

بهترین وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که علاوه بر داشتن دانش قضایی، دارای اخلاق حرفه‌ای و شرافت کاری می‌باشد. فردی که در آزمون وکلای قوه قضاییه پذیرفته می‌شود، وکیل پایه دو دادگستری نامیده می‌شود همچنین عنوان وکیل قوه قضاییه نیز به وی نسبت داده می شود. از شباهت های وکیل پایه یک و دو ، یکسان بودن نحوه برگزاری آزمون و گذراندن دوره کارآموزی است و در نهایت هر دوی آنان موفق به اخذ پروانه وکالت می‌شوند. یک وکیل مجرب باید در حوزه کاری‌اش متخصص و متبحر باشد و با ورود به پرونده‌های مرتبط با حوزه فعالیتش به یک وکیل پایه یک دادگستری باتجربه شناخته می‌شود. موسسه حقوقی فرهنگ تفاهم در راستای احقاق حقوق شما با همکاری وکلای متخصص پایه یک دادگستری در همه زمینه‌های حقوقی حاضر به ارائه خدمات مربوطه می‌باشد. زیرا، وسعت پرونده های قضایی در محاکم به گونه ای است که یک وکیل نمی تواند در همه موضوعات تخصص و تبحر و مهم تر اینکه تجربه داشته باشد.

علم حقوق به دلیل گستردگی و پیچیدگی‌هایی که دارد باعث شده تا هر وکیلی در یک زمینه خاص تسلط و تخصص داشته باشد. بنابراین یکی از ویژگی‌های وکیل خوب، داشتن تسلط و تجربه کافی در یک زمینه خاص حقوقی است. از دیگر وظیفه وکیل آن است که متن قرارداد وکالت را به روشنی و با ذکر تمامی موارد در دو نسخه تنظیم کند. در مسائل خانوادگی و به دلیل شرایط خاص اجتماعی، برخی افراد نمی خواهند مسائل و مشکلات خود را با وکیل مرد مطرح کنند و اغلب اشخاص ترجبح می دهند که با یک وکیل خانم مشورت کنند.

ایشان مدرس دانشگاه و نویسنده مقالات متعدد مانند قراردادهای استاندارد و فسخ نکاح و اصل 81 قانون اساسی. بنابراین کوچکترین اشتباهی می‌تواند در صدور قرار مجرمیت و یا قرار منع تعقیب موثر باشد. نماینده حقوقی کیفری با تسلط کامل بر قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری و نیز تیزهوشی تمام می‌تواند شرایط پرونده را به نفع موکل خود تغییر دهد. بسیاری از افراد بدون مشورت با نماینده حقوقی کیفری اقدام به ثبت شکوائیه کرده و به دلیل طرح اشتباه پرونده موجب ضرر و زیان به خود می‌شوند. متهمین پرونده‌ها نیز باید توجه داشته باشند که عدم مشاوره حقوقی و یا اعطای وکالت به وکیل کیفری ممکن است موجب ضرر‌های جبران ناپذیر از جمله از دست رفتن مال، جان و یا آبروی خود گردند.