وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری موسسه حقوقی تهران وکیل


اولین قدم در هر پرونده قضایی انتخاب بهترین وکیل بخصوص در تهران است. امروزه کمتر کسی پیدا میشود که درگیر پرونده‌ های حقوقی نباشد. به جای گذراندن ساعت‌ ها وقت در دادگاه و سردرگم شدن بهتر است که همان ابتدا یک وکیل متخصص و باتجربه را انتخاب کنید.

  • بهترین وکیل تهران و متخصص در جرایم پزشکی ، جرایم دارویی ، شکایت از پزشک یا دفاع از پزشک ، مطالبه دیه و خسارت از پزشک و…
  • ن جهت انجام امور حقوقی آشنا به تمام قوانین حقوقی و کیفری بروز میباشد .
  • قیمت زمین، ملک، آپارتمان و اموال غیر منقول روز به روز رو به افزایش است.
  • در حال حاضر، پرونده‌های ملکی، همواره به دلیل پیچیدگی خرید و فروش املاک و مسایل حقوقی وابسته به آنها، افراد زیادی را درگیر خود کرده و مشکلات فراوانی برای آنها به وجود آورده است.

اولین و مهم ترین اقدام برای حل یک مشکل حقوقی و یا انجام یک کار قانونی، انتخاب یک وکیل خوب و مناسب با موضوع مورد نظر است. تحقیق در مورد اطلاعات، تهیه اسناد و اطلاعات، واسطه اختلافات و ارائه مشاوره حقوقی به مشتری در مورد حقوق قانونی آنها، فقط به برخی از مسئولیت ها بستگی به حوزه قانون دارد. مادامی که دعوای کیفری در جریان باشد، حضوروکیلدر دادرسی و محاکمات کاملا ضروری است و ممکن است موکل به دلایلی مختلف از جمله نداشتن بضاعت مالی و.. از اخذوکیلامتناع کند، در این صورت به تشخیص دادگاه، از بین کلیه‌ی وکلای دادگستریوکیلی برای او گرفته می‌شود که حال ممکن است به همان دلیلوکیلبه صورت رایگان برای او وکالت نماید. نتیجه قطعی هر پرونده ای توسط قضات محترم دادگستری تصمیم گیری می شود و اینکه انتظار داشته باشیم وکیل تضمین نتیجه ای را دهد که تماما در آن دخیل نیست، کار درستی نمی باشد.

وکیل اصل 49 و بررسی مصادره اموال

موسسه حقوقی تهران وکیل با بیش از هزاران پرونده موفق و فعالیت در بیش از 22 استان کشور با شعار ( عدالت برای همه ) توقیق خدمت به هموطنان گرامی دارد. اهمیت حفظ و تقویت بنیان خانواده در نزد قانونگذار سبب شده است تا تدوین قواعدی در جهت حمایت از این بنیان ضروری شود. امروزه مشکلات و اختلاف خانوادگی، حجم زیادی از پرونده‌های موجود در دادگاه‌ها و دادگستری‌ها را تشکیل می‌دهد و بسیاری از خانواده‌هایی که درگیر این مسائل هستند، بعضا سال‌های زیادی از وقت خود را به رفت وآمد در مراکز قضایی می‌گذرانند. دعاوی کیفری، آن دسته از دعاوی است که مربوط به کانون خانواده است و در آن اعضای یک یا چند خانواده، با یکدیگر دچار اختلاف هستند. شایع ‌ترین نوع اختلافات و نزاع خانوادگی مربوط به پرونده‌های طلاق می‌شود که معمولا افراد مراحل طولانی‌ و ابعاد مختلفی که دارد.

انتخاب بهترین وکیل تهران

چنانچه می خواهید امور تاسیس و ثبت شرکت خود را به وکیل ثبت شرکت بسپارید، می توانید با ما تماس بگیرید. گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری، بخشی از دپارتمان خود را به موضوع ثبت شرکت و همچنین ثبت برند،لوگو و علائم تجاری اختصاص داده است. امورات ثبت شرکت توسطوکیل ثبت شرکت یا کارشناس متخصص و با تجربه انجام می پذیرد. معمولاً در خصوص ثبت شرکت نیازی به نقش آفرینی بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران نیست.

دادگاه تجدید نظر هم اکثر موارد رای قاضی رو نخونده تایید می‌کنه. از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد. عملکرد هر وکیلی به مورد پرونده و موضوع حقوقی شما هم بستگی داره و اینطور نیست که اگه پرونده شما هیچ مدرکی به نفع شما نداره، وکیل بتونه کاری انجام بده.