وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09155003417-وکیل انصاری


سابقه فعالیت ایشان در حرفه وکالت بیشتر از 8 سال می باشد و پرونده هایی که قبول کرده اند در زمینه دعاوی ملکی و دعاوی مربوط به املاک می باشد. مطمئنا انتخاب بهترین وکیل مشهد در میان تعداد بیشماری وکیل که در این شهر مشغول به وکالت هستند کاری سخت و پیچیده خواهد بود. مشهد یکی از شهرهای بزرگ است که جمعیت زیادی در آن زندگی می کنند بنابراین طبیعی است که مردم در زمینه های مختلفی به وکیل نیاز داشته باشند. به همین سبب در این مقاله سعی کرده ایم وکیل خوب در مشهد این شهر را معرفی کنیم تا آشنایی کاملی با آن ها داشته باشید. مراجعه به وکیل حقوقی مشهد باعث می گردد که تا وکیل پایه یک دادگستری به پشتوانه توانایی علمی خویش و با بهره گیری از تجربه و سابقه کاری در طرح انواع دادخواست ها و دفاع از دعوای حقوقی، تمامی الزامات قانونی را مورد توجه قرار دهد و از این طریق نتیجه مطلب موکلین را تضمین نمائید. رضا حسینی برج یکی دیگر از وکیل‌های خبره و متخصص در مشهد است که بعد از دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری، در این حوزه شروع به فعالیت کرد.

  • کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه حقوقی آسایش گستران می باشد.
  • برای این امور شما باید اطلاعات دقیقی از این امور داشته باشید تا درصد پیروزی خود را در دعاوی حقوقی افزایش دهید.
  • گروه وکلای آریامهر ، متشکل از وکلای مجرب پایه یک دادگستری با سابقه وکالت حرفه ای با تخصصص و تحربه در زمینه پرونده های مرتبط با دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده ، ثبتی و… آماده ارائه خدمات تخصص اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه دعاوی ها را میباشد.
  • سلام.معیار شما در قرار دادن اسامی وکلای فوق بع عنوان بهترین ها چیست؟ ممنون میشم پاسخ بدید.

علی ابراهیمی‌مهر، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، فارغ‌التحصیل از رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد مشهد، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و جز یکی از بهترین وکلای مشهد بحساب می‌آید. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، وکالت ایرانیان خارج از کشور، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد. همچنین وکیل ابراهیمی مهر، با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. ابراهیمی مهر به عنوان یک وکیل حرفه‌ای مشهد، در دعاوی مختلفی آماده ارائه خدمات حقوقی، به تمامی ایرانیان ساکن مشهد یا مشهدی‌های ساکن خارج از کشور می‌باشد.

وکیل ملکی

از خدمات وکالتی خانم همتا می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. خانم همتا بیش از چند صد پرونده در مورد دعاوی کیفری، دعاوی خانوادگی، دعاوی حقوقی دارد که با کوشش و پشتکار در زمینه وکالت و تعهد داشتن به کار خود توانسته آنها را به نتیجه دلخواه موکل برساند و مراجعین همیشه با رضایت از دفتر وکالت ایشان خارج شده به این دلیل می‌توان خانم شفا را از بهترین وکلای مشهد عنوان کرد. از نظر شادی همتا یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. مریم شفازاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری ، قبول وکالت در تمام دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری و از نظر ایشان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد.

معمولا پرونده‌های کیفری بسیار سخت‌تر هستند و بهتر است برای آن‌ها از وکیل‌هایی با مهارت و سابقه کاری بالا کمک گرفته شود. وکیل‌هایی که تجربه‌ی خوبی دارند، با تمامی ابعاد مسئله آشنایی دارند و می‌توانند بهترین راه حل‌ها را برای شما بچینند. مشهد تعداد پرشماری وکیل حاذق و متخصص دارد.ما در مشهد وکیل با توجه به نوع پرونده تان شما را به بهترین و متخصص ترین وکلای شهر مشهد متصل می کنیم. درباره روند و مراحل شکایت های کیفری باید بیان نمود که ابتدا قبل از هر چیزی شکایت در دفتر خدمات قضایی و دادسرا مطرح خواهد شد. همچنین باید شکواییه خطاب به دادستان نوشته بشود و در آن شخصی که نسبت به او ادعا و شکایتی مطرح می باشد با قید دقیق مشخصات معین و شرح شکایت نوشته شود و مدارک و مستندات لازمه نیز ضمیمیه پرونده بشود.

ادامه وکیل دعاوی کار، کارگر و کارفرما

سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب گزیده‌ای از بهترین وکلای مشهد – لیست 10تایی را مطالعه کردید. با توجه به اینکه، محاکم قضایی مشهد به طور کلی دارای پرونده های زیادی از دعاوی مختلف هستند و تجربه نشان داده است که در پرونده هایی که، وکیل یا فرد آشنا به قوانین وجود ندارد، قاضی پرونده بیشتر به مشکل برخورده است و رای عادلانه تری داده است، از همین رو وکیل در مشهد میتواند نقش پررنگی در پرونده ایفا کند. مثلا گاهی وجود دارد که عنوان شکایت و دعوا اصلا همخوانی با عمل انجام شده مرتکب و یا خواسته اشخاص ندارد. این وکیل در زمینه دعاوی مالی شخصی فعالیت می‌کند و باید در حوزه‌ی قانون مدنی، قانون تجارت و آیین دادرسی مدنی تخصص داشته باشد تا بتواند پرونده‌های مختلفی که در زمینه‌ی مالی به وجود می‌آیند را برطرف کند. تمامی مسائل مالی که در شرایط مختلف به وجود می‌آیند را به وکیل دعاوی مالی در مشهد بسپارید.

تحصیلات ایشان کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی بوده است و در طول این سال ها موفق به حل پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، حوادث ورزشی، ملکی، قاچاق مواد مخدر، دعاوی ثبتی، شرکتی و … بوده است. همچنین ایشان برای زوجینی که اقدام به طلاق توافقی کرده اند کمک میک ند تا با رضایت کامل از هم جدا شوند و مراحل حقوقی طلاق و مطالبه مهریه را انجام می دهد. ابشان با داشتن 10 سال سابقه وکالت در شهر مشهد، یکی از وکلای باسابقه و متخصص شناخته می شوند، در واقع از وکلایی هستند که درصد زیاnی از پرونده های آن ها با موفقیت همراه بوده است. از سوابق آقای قاسمی می توان به عنوان های مدیر عامل و عضو هیات مدیره موسسه حقوقی و داوری، عضو فعال سازمان بسیج حقوق دانان و کارشناس اسبق دفتر حمایت حقوقی از ایثارگران اشاره کرد. مجید شادمان، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، مدیر عامل موسسه حقوقی در مشهد و دارای مدرک کارشناس ارشد می‌باشند. ایشان بیش از 15 سال سابقه فعالیت حقوقی و قضایی در موسسه حقوقی داشته و مدت زمان 10 سال به عنوان وکیل دادگستری مشغول به فعالیت می‌باشند.

وکیل در ارومیه

کسانی که به دنبال بهترین وکلا مشهد هستند، می‌توانند وحید حسین زاده را به عنوان یکی از بهترین وکلای این شهر انتخاب کنند. ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در دعاوی ملکی و خانواده به صورت تخصصی کار خود را پیش می‌برند. ایشان با دیدگاه و رویکرد حرفه‌ی، نگرشی جدید در علم حقوق و اندیشه قضایی دارند و به صورت حرفه‌ای بیش از 7000 پرونده موفق دارند و رزومه قوی و موفق در انجام پرونده‌ها و امور وکالت و رضایت حداکثری موکلین از عملکرد ایشان نقطه عطف این وکیل دادگستری می‌باشد . این حجم از رضایت و توفیق در پرونده‌ها باعث شده که وکیل “رضا حسینی برج” یکی از بهترین وکیل های شهر مشهد شناخته شود و تبحر این وکیل زبانزد مردم گردد. وقتی که شرایط دشواری برای شما پیش می‌آید که به راحتی نمی‌توانید از پس آن برآیید، بهتر است با یک وکیل کاربلد و درجه یک مشورت کنید. در هر شهر وکیل‌های بسیاری آماده به کار هستند و شما باید وکیلی را انتخاب کنید که در شهر شما مستقر باشد؛ زیرا در بسیاری از مواقع لازم است که شما به طور مداوم با وکیل خود در ارتباط باشید و او را به صورت حضوری ببینید.