وکیل شیراز 225 وکیل متخصص بنیاد وکلا-وکیل انصاری


ایشان تمامی پرونده ها در زمینه حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی، تصادفات، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه تنظیم قرارداد حرفه ای و … را می پذیرند و مشاوره های لازم را به صورت حضوری و غیر حضوری در این خصوص ارائه می دهند. آقای خلیفه مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی، مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس و در حوزه قرارداد نویسی متخصص هستند. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در شیراز فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است.

  • تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند.
  • آقای حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی می باشند.
  • مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است.
  • وکیل در شیراز – اغلب افراد وقتی به مشکلی بر می خورند تازه به داشتن یک وکیل فکر می کنند.

از جمله مواردی هستند که وکیل در شیراز به خوبی می تواند آن ها را حل و فصل نماید. چرا باید وکیل داشته باشیم؟همانطور که وقتی مریض می شویم به دکتر مراجعه می کنیم، مسائل حقوقی را نیز باید به وکیل شیراز واگذار کنیم. عدم انتخاب وکیل ممکن است خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری به بار بیاورد. وکیل پایه یک دادگستری به فردی گفته می شود که پس از طی دوره تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس در رشته حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی یا هم‌ تراز آن در حوزه علمیه، در آزمونی برگزار میگردد، در رقابتی سنگینی با بقیه افراد قرار میگیرند.

همچنین هرگز به تبلیغات و بزرگ نمایی هایی که برای برخی وکلا انجام می شود توجه نکنید و همیشه به دنبال مستندات و واقعیت های موجود در رزومه وکیل مورد نظرتان باشید. زن یا مرد بودن، پیر یا جوان بودن، قدیمی یا جدید بودن وکیل دلیلی بر متبحر بودن آن نمی شود و هر کدام از این مشخصات می تواند هم دلیل بر خوب بودن یا بی تجربه بودن آن ها باشد. برخی از وکلا در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت دارند اما بعضی از آن ها در تعدادی از دعاوی حقوقی تجربه و تبحر بیشتری دارند از جمله وکیل خانواده ، وکیل انحصار وراثت ، وکیل قرارداد ، وکیل طلاق ، وکیل ملکی ، وکیل چک در ، وکیل سفته ، وکیل حضانت ، وکیل ثبت ، وکیل نفقه ، وکیل اجرت المثل , وکیل کیفری و … وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر شیراز مشغول به فعالیت است. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و سابقه بالا و درخشانی در زمینه وکالتی دارد.

بنای بازار از جنس گچ، آجر و آهک ساخته شده است و ستون‌هایی از جنس سنگ تراشیده، ساختمان آن را به یکی از مستحکم‌ترین بناهای عهد خود تبدیل کرده است. سقف چهارسوق بازار پیش از این ارتفاعی در حدود ۱۱ متر داشت که هم‌اکنون به‌دلیل خاکریزی کف بازار ارتفاع آن به ۱۰ متر کاهش پیدا کرده است. پیش از این زیر سقف چهارسوق بازار حوض مرمرین بزرگی قرار داشت و آب آن از یک آبراه تامین می‌شد. در حال حاضر حوض مرمرین به‌دلیل بالا آمدن سطح بازار از بین رفته است؛ اما آبراهه همچنان وجود دارد. مانند تمام بازارهای سنتی، بخش‌های مختلف بازار وکیل نیز در قدیم به نسبت مشاغلی که در هر بخش بازار تجمع کرده بودند به نام‌های خاصی مثل بازار بزازان، بازار مسگرها، بازار کلاهدوزها و اسامی از این دست شناخته می‌شدند.

دیدنی های طبیعی اطراف شیراز

با ثبت شماره همراه، ۲۴ دقیقه قبل از معرفی هتل ۲۴ هزارتومانی، پیامک یادآوری و راهنمایی برای شما ارسال میشود. شما می توانید مبلغ نهایی رزرو خود را به یکی از شماره کارت های زیر واریز نموده و پس از واریز وجه، مشخصات واریز را در فیلدهای زیر وارد کنید. توجه داشته باشید که رسید وجه واریز شده را تا روز اقامت در هتل نزد خود نگهداری کنید. برای بازیابی رمز عبور، شماره همراه خود را وارد نمایید، رمز عبور جدید برای شما پیامک و ایمیل می شود.

وکیل مشارکت در ساخت شیراز (وکیل ساخت و ساز)

ناصر قهرمانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق، دارای شماره پروانه 3719 می‌باشد که از سوی وکلای دادگستری صادر شده است. مشاور حقوقی‌ شرکت سیمان فارس، دارای مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس، رتبه یک آزمون وکالت، رتبه یک آزمون اختبار، وکیل بانک کشاورزی از سوابق کاری و تحصیلی آقای قهرمانی است. حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز، دانش آموخته کارشناس ارشد گرایش حقوق خصوصی، با بیش از 10 سال سابقه وکالت، آماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، شهرداری، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری و امور گمرکی می باشد. اما ایشان به صورت تخصصی دعاوی ملکی را قبول و با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری خویش پرونده را پیش می‌برد. افرادی که می خواهند برای امور مختلف خود یک وکیل اختیار نمایند، باید سعی نمایند در تنظیم وکالت نامه دقت و وسواس زیادی را به خرج دهند و تمام حد و مرز وکیل را در قرارداد وکالت یا وکالت نامه و حتما در دفتر وکالت در شیراز مشخص و درج نمایند. یکی از منافع بسیار مهمی که حضور یک وکیل در دادگاه و در هنگام دادرسی برای موکل خود دارد، این است که حضور یک وکیل بدون شک می تواند نقشی سازنده و مفید را در اعتلای شان عدالت کیفری ایفا نماید.

ایشان در زمینه پرونده های کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی مستاجر و موجر، حق کسب و پیشه، فروش مال غیر، دعاوی شهرداری، مصادره اموال، دعاوی بانکی، انحصار وراثت، جرایم رایانه ای، جرایم پزشکی، سقط غیر قانونی جنین، قتل، آدم ربایی، اسیدپاشی و … فعالیت می کنند. در بسیار از موارد ممکن است نیاز به مراجعه به مراجع قضایی جهت رفع مشکلتان داشته باشید. در این صورت باید از یک فرد حقوقی که به تمام قوانین قضایی و دولتی وارد است کمک بگیرد. وکیل دادگستری فردی است که میتوانید در جهت انجام امور حقوقی خود به او مراجعه کنید. در جدول زیر لیست کاملی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آورده شده است. رقیه قائدی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34891، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 9سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود.

ادامه وکیل کیفری

زمانی که یک مشکل حقوقی برای ما پیش می‌آید، کمک گرفتن از یک وکیل معتبر ما را از دردسرهای حقوقی بی‌دلیل آسوده می‌کند. کمک گرفتن از یک وکیل چنان اهمیت زیادی دارد که بسیاری از خانواده‌های اروپایی و آمریکایی، برای مسائل حقوقی خود همواره از یک وکیل خانوادگی کمک می‌گیرند. برای پیدا کردن بهترین وکیل شیراز و مشورت در مورد پرونده خود می‌توانید در سایت جستجوی وکیل به نام با تجربه‌ترین وکیل‌های شیراز با اطلاعات کامل دسترسی پیدا کنید. ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز می باشد و در دعاوی های مختلف حقوقی مانند ملکی، کیفری، حقوقی، ثبتی و ملکی هم تخصص و مهارت دارد. هر وکیل موفق و خبره ویژگی هایی دارد که می تواند باعث اعتماد متقاضیان در انجام امور حقوقی شود.