وکیل در مشهد ️ وکیل محمد سیدنژاد ️ وکیل دادگستری در مشهد-وکیل انصاری


سلام، وقت شما بخیر، حضانت برای دختر تا 9 سال معنی دارد و پس از آن، خود دختر تصمیم می‌گیرد که با پدر زندگی کند یا مادر. اگر فرزند شما دارای معلولیت ذهنی بوده و اصطلاحاً محجور محسوب می‌شود، تحت نظر دادستان برای وی قیم مشخص می‌گردد. شما می‌توانید به اداره امور سرپرستی صغار و محجورین شهر مشهد درخواست بدید تا به‌عنوان قیم فرزندتون تعیین بشید.

  • این وکیل متخصص در مورد پرونده‌های خانواده از جمله دعاوی ارث، طلاق، استرداد جهیزیه، حضانت، الزام به ثبت ازدواج، تمکین و نفقه کار می‌کند و حرفه زیادی در کار خود دارد.
  • هر وکیل حوزه فعالیت مخصوص خود را دارد؛ البته تمامی وکیل‌ها می‌توانند در تمامی زمینه‌ها فعالیت کنند اما تخصص آن‌ها در برخی حوزه‌ها بیشتر است.
  • استفاده از خدمات مشهد وکیل کاملا رایگان بوده و تنها هزینه ای که پرداخت می کنید حق الوکاله وکیل است.
  • به همین دلیل هم توصیه می‌شود متناسب با موضوع پرونده‌تان از بهترین وکیل در شهر مشهد راهنمایی بگیرید.
  • در مورد دعاوی حقوقی باید بیان کرد که دعاوی حقوقی وقتی مطرح می شوند که اشخاص برای گرفتن حق خود و برای جبران خسارت ناشی از نقض این حقوق به دادگاه ها مراجعه خواهند کرد.

آقای حسینی برج از وکلای پایه یک شهر مشهد هستند و با تیم حرفه ای که دارند آماده قبول وکالت پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده و … می باشند و تمام سعی خود را می کنند تا آن را به نفع موکل حل نمایند. سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های طلاق، طلاق توافقی، اجرت المثل ایام زوجیت، مهریه، نفقه، نفقه اقارب، حضانت فرزندان، تمکین، اعسار از پرداخت مهریه، تقسیط مهریه، جرایم رایانه ای، ثبتی، قراردادها و … است. آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری استان خراسان می باشند. ایشان در شهر مشهد 10 سال سابقه وکالت دارند و در حال حاضر دانشجوی دوره ی دکتری حقوق خصوص هستند. از مهم ترین سوابق ایشان می توان به وکالت در پرونده های ابطال قراردادهای بانکی اشاره کرد.

ادامه وکیل گمرکی

از این رو دقت داشته باشید که یک وکیل خوب باید در کارش تعهد، صداقت و وجدان داشته باشد تا موکل با خیالی آسوده پرونده خود را به او بسپارد و دیگر نگرانی نداشته باشد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین وکیل‌ های شهر مشهد نیز بهتر است تا پایان مقاله همراه ما بمانید. ما به شما در انتخاب بهترین وکیل در مشهد برای انجام مسائل حقوقی و قضایی کمک می کنیم. سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

وکیل حق طلاق در مشهد

افزایش شمول و تعداد دعاوی خانوادگی در دادگاه ها نیز بیانگر این موضوع است که کانون خانواده نیازمند حمایت های ویژه ای نیز می باشد. قبل از بیان هر مطلبی بهتر است بدانید که تشکیل خانواده و داشتن یک زندگی مشترک این روزها در جامعه‌ ما که سرشار از آسیب و ناهنجاری می باشد، مقداری سخت و مشکل شده‌ است. بسیاری از اشخاص بعد از سال ‌ها زندگی مشترک، با همسرشان دچار مشکل می شوند و در این درگیری ‌ها و مشاجرات یک نفر باید آگاه و مطلع به قوانین حقوقی دو طرف دعوا کمک نماید. دعاوی خانواده از دعاوی شایع در محاکم دادگستری هستند که قانونگذار هم نیز قوانین و قواعد مختلفی را پیرامون آن تصویب کرده است. با آخرین الحاقات و اصلاحات صورت گرفته در قوانین جمهوری اسلامی ایران، در حال حاضر قوانین و مقررات قانون مدنی در کتاب هفتم (ماده های 1034 لغایت 1157 ) و همچنین کتاب هشتم در ماده های 1158 لغایت 1194 و هکتاب نهم در ماده های قانونی 1195 لغایت 1206 به بحث ها و قوانین و قواعد مربوط به دعاوی خانوادگی پرداخته شده است. قبل از هر چیزی باید بدانید که دعاوی حقوقی با تقدیم دادخواست به دادگاه شروع خواهند شد.

لایحه درخواست وکیل معاضدتی از دادگاه رسیدگی کننده

وکیلی که قدرت ارتباطی خوبی با افراد داشته باشد می‌تواند مشکل موکلش را سریعتر درک نماید و با همکارانش که شبکه‌سازی نموده است مشورت کند. از آنجا که قرارداد وکالت یک عقد امانی هست، مهم‌ترین ویژگی یک وکیل باید امانت‌داری و رازداری او باشد. علاوه بر این، باید برای انتخاب وکیل خوب چند معیار دیگر را هم بررسی نماییم.