وکیل خوب در اصفهان وکیل خانم گروه حقوقی مهر اصفهان-وکیل انصاری


دعاوی مربوط به پیمانهای خاص نظیر فهرست بهایی، زیربنایی، سرجمع، فهرست خاص و … تبلیغات در این سایت در ابتدا به صورت رایگان می باشد و شما می توانید به صورت مجانی و کاملاً رایگان خود را معرفی کنید و در صورت نیاز می توانید از طرح های لازم هم استفاده کنید. بعضی از پرونده ها دارای جنبه های عاطفی است، بنابراین صبوری در برابر ناملایمات نیاز می باشد. در صورتجعل امضاو دست خطر شخص رهبری یا رؤسای سه قوی نظام، مجازات ۱۵-۳ سال حبس در نظر گرفته خواهد شد. هر شخصی به این منظور که در مراجع قضایی دعوی یا شکایتی را اقامه کند، می‌بایست هزینه‌ای با عنوان هزینه‌های دادرسی را پرداخت کند.

  • محمدامین شاهنگیان، وکیل پایه یک دادگستری اصفهان و مشاور حقوقی، با 13 سال سابقه درخشان و موفق در زمینه وکالت، به دلیل آگاهی و تخصص بالا نسبت به امور قضایی، فن بیان و برخورد عالی و همچنین با خلق و خوی پسندیده و مردم پسند توانسته است به عنوان یک وکیل نمونه و خبره در بین مردم اصفهان شناخته شود.
  • در نهایت اکثر افراد بهترین وکیل پایه یک در اصفهان که مورد نظر آن ها باشد را از طریق پرس و جو و همچنین تحقیق و تجربه دیگر انتخاب می نمایند.
  • دارای شماره پروانه می‌باشد که در سال 1391 از سوی کانون وکلای قوه قضایی صادر شده است.

مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ازجمله وکلای خانم اصفهان هستند که در استان اصفهان به کار وکالت مشغول بوده و در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری به انجام وکالت و مشاوره حقوقی در اصفهان می پردازند. حسن محجوب، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، وکیل متخصص با 9 سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی استارتاپ‌ها ،اعسار ، تملک اپارتمان‌ها ، خانواده، شرکت‌های تجاری، ملکی و غیره فعالیت درخشان داشته است. دارای شماره پروانه می‌باشد که در سال 1391 از سوی کانون وکلای قوه قضایی صادر شده است. وکیل ومشاور حقوقی شركت‌ها و موسسات بزرگ اصفهان، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از سوابق کاری و تحصیلی این وکیل نمونه و کار بلد است. آقای حامد امیری از وکلای دادگستری شهر اصفهان و دارای پروانه وکالت پایه یک هستند. ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی و بیشتر از 10 سال سابقه در زمینه وکالت دارند.

کمیسیون ماده 170 آیین نامه قانون ثبت

لازم به ذکر است که این لیست، کامل ترینلیست وکلا قوه قضاییه اصفهاننبوده و شما می توانید برای دسترسی بهلیست کامل وکلا قوه قضاییه اصفهانبه سایت مرکز وکلا قوه قضاییهبه نشانی 23055.ir مراجعه نمایید. دعاوی ثبتی دعاوی ثبتی عنوانی برای مجموعه ای از دعاوی حقوقی و کیفری است که به نوعی به موضوع املاک مربوط می شوند. دعاوی ملکی دعاوی ملکی عنوانی برای مجموعه ای از دعاوی حقوقی و کیفری است که به نوعی به موضوع املاک مربوط می شوند.

جناب آقای مهدی علیجانی احمد آبادی

وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه اصفهان باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند.

ادرس شعب مجتمع دادگاهی اصفهان – تیر۱۴۰۱

متخصص در دعاوی ملکی، خانواده، ثبتی، قراردادها و ثبت شرکت ها، معاملات و … هستند. ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و به عنوان بهترین وکیل در اصفهان همچنان مشغول به کار است و در زمینه های مختلف وکالتی همچون مالی، حقوقی، داوری، ملکی، کیفری و غیره فعالیت می کند. امروزه موسسات حقوقی معتبری هستند که به صورت آنلاین و تلفنی به افراد مشاوره ی حقوقی میدهند. برخی از زمینه های وکالت نیازمند مراجعه ی حضوری به وکیل است و وکیل باید شخصا در دادگاه حاضر شود و از موکل خود دفاع کند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت موسسات حقوقی معتبر رزومه و تخصص وکیل ها را مطالعه کنید.