وکیل تهران وکیل ملکی ره جویان عدالت-وکیل انصاری


خانم مشفق از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در سال 1382 موفق به کسب رتبه 7 در آزمون ورودی کانون وکلا شدند. ایشان از سال 1385 به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به کار هستند همچنین مسلط به زبان انگلیسی در مکاتبه و محاوره می باشند. حدود 600 پرونده در زمینه های دعاوی کیفری، حقوقی، خانوادگی و ثبتی توسط ایشان حل شده. فعالیت تخصصی ایشان بر روی پرونده های کشتیرانی در زمینه حقوق دریایی و حمل و نقل بین الملی است. گروه وکلای آپادانا، با توجه به تجربه چندین ساله خود و حضور در انواع پرونده ها و آشنایی کامل با روند دادرسی هر کدام، بهترین مدافع را برای هر پرونده ای در اختیار شما قرار می دهد.

  • وکیل پایه یک دادگستری با حسن نیت و دارای پشتکار و جدیت همواره سعی در عدالت خواهی به نفع موکلش دارد .
  • افرادی که در آزمون وکلای قوه قضاییه حائز رتبه قبولی می‌شوند، به عنوان وکیل پایه دو دادگستری شناخته شده و در جامعه وکلا به آن‌ها وکیل قوه قضاییه نیز اطلاق می‌شود.
  • یکی از روش‌های معمول در انتخاب وکلای دادگستری همین روش وکیل تهران انتخابی است و اغلب متقاضیان، وکیل خود را به صورت انتخابی تعیین می‌نمایند.
  • بنابراین وکلا‌ی دادگستری با داشتن مهارت فن بیان باید از موکلین در تمامی جوانب دفاع نمایند.
  • قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است.
  • بعد از این که روند قانونی نحوه جدا شدن را بهش گفتم.، یک اضطراب خاصی درصورت موکلم مشاهده کردم.

وکیل پایه یک دادگستری برای اخذ پروانه پایه یک وکالت، پس از قبولی در آزمون وکالت می‌بایست یک دوره کارآموزی وکالت را به مدت دو سال سپری کند. در این دوره، کارآموز وکالت با حضور در انواع دادگاه‌ها و دادسرا و مطالعه انواع پرونده ها و دعاوی تجربه کسب می‌کند و پس از طی این دوره و قبول شدن در آزمون اختبار، به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته می‌شود. وکیل پایه یک دادگستری، بهترین نماینده حقوقی و آگاه به انواع دعاوی حقوقی و کیفری است.

موسسه حقوقی تهران وکیل

پس اگر به دنبال وکیل پایه یک دادگستری تهران هستید پیشنهاد ما تماس با اپراتور ها و مشاورین گروه آریادادیار می باشد که با توجه به نوع پرونده شما بهترین وکیل موجود در منطقه شما را پیشنهاد دهد و در صورت ایجاد ارتباط با وی ، ئسترسی موجود را ارائه دهد. در این زمینه لازم است ذکر شود که افرادی که پروانه وکالت پایه یک دادگستری را دارا هستند، حتی در مواردی که صرفا مدرک کارشناسی حقوق خود را دریافت نموده باشند، از نظر قانونی می‌توانند در تمام امور و دعاوی قضایی، وکالت افرادی را بر عهده بگیرند. وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند برای تمامی پرونده‌ها در هر شهری از کشور وکالت کرده و در کلیه محاکم حقوقی و کیفری در تمامی پرونده‌های مالی، چک، خانواده، جرائم اینترنتی، جرائم رایانه‌ای و حقوقی شرکت کرده و وکیل شرکت، فرد حقیقی یا حقوقی باشد. برای اشخاصی که به قوانین حقوقی و طرح دعاوی آشنایی دارند وجود وکیل الزامی نیست. اما برای افرادی که از روند قانونی حل دعاوی و اختلافات اطلاعات و آشنایی کامل ندارندف وجود یک وکیل باتجربه می تواند به آنها در حل پرونده کمک کند و لازم است که شخص قبل از انجام هر کاری با وکیل و مشاوره مشورت نماید.

وکیل پایه یک دادگستری و تفاوت آن با کارآموز وکالت

متاسفانه جرائم مواد مخدر و مصرف آن در شهر تهران در طی سال های گذشته افزایش شگفت انگیزی داشته است و افراد زیادی درگیر این بلای خانمان‌سوز شده اند. جرائم مربوط به مواد مخدر شامل مجازات‌هایی نظیر اعدام، حبس، تبعید، شلاق، جزای نقدی و مصادره اموال می‌باشند. از مهمترین عوامل موثر در تعیین مجازات این نوع از پرونده ها، انگیزه شخصی، سابقه و سمت و شخصیت مجرم می‌باشد.

مشاوره تلفنی

در کل کشور ایران ۱۲ کانون وکلای دادگستری شکل گرفته که کانون مرکزی آن در پایتخت کشور شهر تهران قرار گرفته است. بعد از گذراندن این دوره پذیرفته شدگان به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته شده و به صورت حرفه‌ای‌تر از سایر وکلا به فعالیت‌های حقوقی و قضایی خود ادامه می‌دهند. برای آشنایی بهتر با واژه وکیل پایه یک دادگستری لازم است تا مفاهیم مشابه دیگری را در ادامه خدمتتان توضیح دهیم.