وکیل آنلاین در شیراز 09178002693 وکیل آنلاین آقا در شیراز-وکیل انصاری


این وبسایت با هدف وکیل یاب شیراز ایجاد شده و در تلاش است که بهترین وکلای شیراز را به شما معرفی کند. امید است با این هدف بتوانیم گرهی از مشکلات هموطنان عزیز باز کنیم. سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد. وکیل پایتخت با فراهم کردن گزیده ای از وکلای برتر شیراز در یک لیست 10تایی، انتخاب یک وکیل خوب در شیراز را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، تا به کمک وکلای متخصص شیراز باز شود.

  • کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده تا او در رده گزیده‌ای از بهترین وکلای استان فارس قرار داشته باشد.
  • در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
  • مسئولیت رویدادهای معرفی شده در وب سایت شیراز رویداد به عهده برگزار کنندگان رویدادها می باشد.

مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد. وی موفق به کسب رتبه اول دانشکده حقوق در ورودی سال 1375 شیراز گردیده است. وکیل مهدی سمیعی در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانوادگی، قبول وکالت می‌نماید.

جرایم مربوط به بوورس اوراق بهادار و کالا

از امتیازات علمی ایشان به عضویت در بنیاد نخبگان و سازمان استعداد های درخشان و از سوابق شغلی به اشتغال در چند شرکت معتبر بعنوان مشاور حقوقی نیز میتوان اشاره کرد.با توجه به رزومه و سابقه ای که ذکر شد از ایشان نیز میتوان به عنوان یکی از وکلای لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز یاد کرد. سرکار خانم رقیه قائدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می باشند. ایشان دارای سابقه ای بیش از 9 سال در حرفه وکالت بوده و بهترین نتیجه را برای پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و … رقم می زنند. از سوابق کاری ایشان می توان به همکاری به عنوان وکیل در بانک های دولتی و خصوصی شیراز،فعالیت به عنوان وکیل در موسسه های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شهر شیراز اشاره کرد.

قبول دعاوی حقوقی

حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود. از این رو بر آن شدیم تا در وبسایت وکیل شیراز که بانک اطلاعات وکلای شیراز می باشد؛ به معرفی بهترین وکیل در شیراز، مجرب ترین وکیل شیراز، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و … افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 11 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است.