مشاوره حقوقی آنلاین ، تلفنی لیست مشاوران


مشاور های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش بسیار با تجربه و با دانش هستند و می توانند راه کار های قانونی را به شما نشان دهند. همچنین گروه وکلای دادورزان صلح و سازش وکلا خبره و متخصصی دارد که آماده قبول وکالت شما عزیزان هستند. خانم قائدی در زمینه پرونده های خانواده، طلاق، طلاق توافقی، مهریه، حضانت فرزند، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت و … می پردازند. ایشان همچنین در زمینه دعاوی جرایم رایانه ای، فضای مجازی و امور ضرب و جرح، اعسار، تملک آپارتمان ها، شهرداری، مطالبه خسارت، موجر و مستاجر و … هم پرونده متقاضیان را می پذیرند و با دانش و مهارتی که در طی این سال ها به دست آورده اند تمام تلاش خود را می کنند تا نتیجه دادگاه به نفع موکل تمام شود.

  • مهمتر از همه، یافتن وکیلی که متناسب با نیازها، بودجه و رفاه شما باشد به شما آرامش می‌دهد زیرا مطمئن خواهید بود که آنها به دنبال بهترین منافع شما هستند.
  • وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز می باشد و همچنین دارای فن بیان و نفوذ کلامی بالایی در کار وکالتی خود می باشد… ایشان قبول دعاوی در زمینه های ملکی، ثبتی، کیفری، خانواده و غیره را به عهده دارد و از نگاه مردم به عنوان بهترین وکیل در شیراز شناخته شده است.
  • چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود.
  • ارگ کریم خان در دوره های مختلف تاریخی کارکردهای مختلفی داشته است.
  • خریدن ملک، جز مهمترین خریدهای هر فرد است، بنابراین احتیاج به وکیل ملکی در شیراز داریم.

از سوابق کاری ایشان می‌توان به مشاوره حقوقي دانشكده It، مشاوره حقوقي شهرداري، مشاور شعبه قضايي اشاره کرد. کارشناس حقوق و دارای پروانه وکالت از کانون وکلای شیراز به شماره 778 می‌باشد. محمدعلی قزلباش، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس، به شماره پروانه 4078 و با 9سال سابقه وکالت موفق در تمام دعاوی حقوقی کیفری خانواده و … می‌باشد. کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده تا او در رده گزیده‌ای از بهترین وکلای استان فارس قرار داشته باشد.

وکیل قاچاق در شیراز

به همین دلیل در رفت و آمد ها به دادگاه ها و دادسرا ها، وجود یک فرد متخصص، خبره و مجرب در زمینه امور حقوقی و کیفری و قضایی الزامی می باشد. وکیل در شیراز – اغلب افراد وقتی به مشکلی بر می خورند تازه به داشتن یک وکیل فکر می کنند. در صورتی که در جهان مدرن امروزی داشتن یک وکیل امری اجتناب ناپذیر می باشد. زیرا افراد ممکن است در امور مختلف مانند امضای قرارداد های کاری و تجاری، امضای اسناد مختلف، خانواده و همسر نیاز به یک وکیل خوب داشته باشد. اگر در شهر دوست داشتنی شیراز زندگی می کنید و به دلایل مختلف به یک وکیل خوب در شیراز نیازمند هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین وکیل حقوق زنان در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

باید تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز را در اختیار وکیل قرار دهد، همکاری های لازم را برای پیشرفت پرونده انجام دهد و تمام جزئیات پرونده را بدون پنهان کاری به وکیل توضیح دهد. این قتل های ناموسی از جنایاتی است که در حال حاضر بسیار زیاد شده است. قتل ناموسی به معنای کشته شدن شخص به دست یکی از افراد خانواده مقتول می باشد. این جنایت بیشتر در مورد دختران و زنانی است که برادر، پدر و یا همسر آنها به این جنایت روی می آورند.

وکیل مواد مخدر

آدرس و شماره تماس نمایندگی های درب ضد حریق شیراز در لیست زیر ثبت شده است. پس از توضیحی مختصر درباره درب های ضد حریق بهترین فروشگاه های فعال در این زمینه را در شهر شیراز به شما معرفی می کنیم، با ما همراه باشید. ممکن است بعضی از وکلای شیراز امکان مشاوره رایگان و یا مشاوره تلفنی رایگان با وکیل داشته باشند.