ماوس تنوعی از موس کامپیوتر بی سیم، با سیم و گیمینگ


تصور کنید که می‌توانید نشانگر خود را کنترل کنید مانند اینکه در حال بازی هستید. ماوس جوی استیک فرم مشابه دستگاه کنترلی است که در کنسول‌های بازی مشاهده می‌کنید. از انگشت شست برای کلیک کردن و از کف دست خود برای مانور یک چوب استفاده می‌کنید. این موس‌ها اغلب دارای چندین دکمه هستند که می‌توانند برای اهداف بازی برنامه ریزی شوند. آن‌ها محکم هستند و برای استفاده طولانی مدت ساخته شده اند.

  • موس سیم دار کامپیوتر به وسیله سیم به رایانه متصل شده و اطلاعات ورودی را به آن ارسال میکند.
  • برای مثال موس‌های بلوتوثی اپل قیمت بسیار گران قیمتی دارند.
  • روش دیگری که می توانید از آن در این زمینه استفاده کنید، این است که درایور موس را حذف نصب کنید و مجددا آنرا نصب کنید.

اما اگر بعد از آپدیت شدن درایور، باز هم شاهد تغییراتی در این زمینه نبودید، توصیه می شود گزینه Roll Back Driver را انتخاب کنید تا به حالت اول خود بازگردد. گاهی اوقات ممکن است بنابر دلایل مختلفی، مانند اتصال همزمان چند موس به کامپیوتر و… امکان شناسایی موس توسط ویندوز به سختی برقرار شود و یا حتی اصلا اتصال برقرار نشود. از این رو اگر احساس می کنید که مشکل از طرف موس است و هیچ مشکلی از کامپیوتر نیست، توصیه می شود که موس را از طریق مبدل OTG به گوشی یا تبلت خود متصل کنید تا از بی عیب بودن آن مطمئن شوید.

ماوس ردراگون INVADER M719 RGB

این ماوس در سطوح تنگ یا ناهموار (مانند کاناپه) نیز عالی است. در کارهایی مانند کشیدن و رها کردن و انتخاب به اندازه موس استاندارد دقیق نیست. در این جا، ما انواع مختلف ماوس کامپیوتر و لپ تاپ و مزایا و معایب هر یک را بررسی خواهیم کرد. در کامپیوتر های امروزی در چند سال اخیر استفاده از ماوس های  بلوتوثی رایج شده است.

ماوس سادیتا مدل SM-54

ماوس یکی از اجزاء مهم در هر کامپیوتری بوده که امروزه بدون صدا طراحی و تولید شده اند. ماوس های کامپیوتر جدید فاقد سیم هستند و حین استفاده هیچ صدایی تولید نمی کنند. ماوس ها در دو نوع بی سیم و سیم دار تولید می شودو مدل های جدید بی صدا هستد که این از ویژگی خیلی خوب این ماوس ها هست . ماوس از جمله قطعلت کاربردی در کامپیوتر است که باید از کیفیت مطلوب برخوردار باشه.

کاربرد و مزیت موس لیزری یا نوری بسیار بیشتر از ماوس بلوتوثی است و دلیل آن کیفیت بالاتر و سرعت و دقت بیشتر آن است. ماوس‌های گیمینگ به‌طور خاص برای استفاده در بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده‌اند. ماوس‌های گیمینگ معمولاً مجموعه وسیع‌تری از کنترل‌ها و دکمه‌ها را به کار می‌گیرند و دارای طرحی متفاوت از ماوس‌های معمولی هستند.