مالی سرا بسته آموزش مکالمه زبان انگلیسی مقدماتی | zabannew


مالی سرا بسته آموزش مکالمه زبان انگلیسی مقدماتی | zabannew

به همین دلیل ما در موسسه تخصصی زبان کوییک قصد داریم به شما کمک کنیم تا بهترین مورد را برای کلیک خود انتخاب کنید. این مجموعه دارای بیش از ۲۹۰ کتاب الکترونیکی با موضوعات و مباحث مختلف علمی در قالب فایل PDF می باشد. این امر باعث می شود که به طور همزمان مهارت Reading و Listening زبان آموزان تقویت شده و همچنین سطح دایره لغات خود را به سادگی افزایش دهید. از دیگر ویژگی های خوب این مجموعه، کیفیت بالای تصاویر و تعداد صفحات کم آن است.

  • بخشی به نام Warm up دارد که به آمادگی زبان آموز قبل از شروع درس می پردازد.
  • بعد از اتمام هر بخش (۴ درس)، قسمتی به نام مرور و یا خلاصه دروس وجود دارد که باعث می شود تمام نکات و مطالب موجود در درس ها را باری دیگر مرور کنید.
  • تمام مطالب این وبسایت به وسیله نویسندگان وبسایت ترجمه، تالیف یا آماده سازی شده و هرگونه کپی برداری یا استفاده تجاری از آن ممنوع است.
  • یک لینک برای تعیین رمز عبور جدید به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود.
  • سلام
    اولین قدم برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب یک موسسه یا مدرس خوب هست.

این یعنی برای یادگیری انگلیسی در سطحی قابل قبول حداقل به شش ماه زمان نیاز دارید. البته برای بیشتر زبان آموزان رفتن از سطح ابتدایی تا پیشرفته بین یک تا دو سال زمان نیاز می گیرد. فراموش نکنید که یادیگری سریع تر به معنای فراموش کردن سریع هم هست. برای یادگیری مناسب باید زمان کافی را به صورت منظم به یادگیری اختصاص دهید. کلاس های خصوصی برای کتاب American English File 1 (3rd Edition) در زمان های مورد نظر زبان آموز و در جلسات ۹۰ دقیقه ای برگزار می شوند. همچنین کلاس های خصوصی قابلیت برگزاری در منزل و یا محل کار زبان آموز را نیز دارند.

آموزش مقدماتی زبان انگلیسی به کودکان

افراد مبتدی می توانند با این کتاب به صورت خوداموز، دایره واژگان خود را گسترش دهند. برای تعیین سطح زبان انگلیسی بر روی لینک تعیین سطح زبان انگلیسی کلیک کنید. وقت خود را به تمرینات گرامری که قبلاً آنها را یادگرفته‌اید، صرف نکنید زیرا این کار برای شما راحت‌تر است. تمرکز خود را روی دستور زبانی بگذارید که برای شما دشوار است.

کلاس انگلیسی آنلاین سطح B.4 ترم 4

آموزش تصویر به شما کمک خواهد کرد که به معنی و مفهوم کلمات یا جملات پی ببرید، بدون آنکه آنها را به فارسی ترجمه کنید. مجموعه فوق نسخه ۴ (جدیدترین ورژن) نرم افزار Rosetta Stone می باشد. این مجموعه می تواند لهجه صدای کاربر را تشخیص دهد و درستی یا نادرستی آن را مشخص کند. مجموعه نرم افزار بی نظیر رزتا استون همراه با فایل صوتی می باشد.

معرفی برنامه

شما زبان مادری را بدون هیچ گونه قوانین و یا گرامری به صورت طبیعی فراگرفته اید. آموزش لغات انگلیسی، همراه با حرکات صورت می گیرد که زبان آموز بتواند به راحتی واژگان انگلیسی را به خاطر بسپارد. مجموعه ویدیویی Living English، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی است که می توان این مجموعه را یکی از جدیدترین متد های آموزش زبان انگلیسی به شمار آورد. آموزش این مجموعه به صورت تصویری می باشد که در قالب ۴۲ قسمت متنوع و جذاب برای شما فراهم شده است.