ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل 1400 فروشگاه آنلاین شیدر | takdoo-تکدو


ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل 1400 فروشگاه آنلاین شیدر | takdoo-تکدو

اگر تیغه ­های ماشین اصلاح کیفیت مناسبی نداشته باشند ممکن است در هنگام اصلاح به پوست شما آسیب وارد کند. دو نوع تیغه در ماشین­ اصلاح وجود دارد، تیغه­ های ثابت زیرین و تیغه­ های بالایی که متحرک هستند. جنس تیغه­ ها ممکن است از فولاد، سرامیک، استیل ضد زنگ یا تیتانیوم خود تیز شونده باشد. همچنین این موزر بر روی آن عبارت 3 سال گارانتی درج شده است و در صورت ایجاد مشکل از تاریخ خرید میتوانید آن را به آدرس ما ارسال کرده تا برای شما به گارانتی کامکار ارسال نماییم. امروزه آقایان و بانوان بیشتراز هر زمان دیگری به ظاهر و آراستگی خود اهمیت می‌دهند.

  • ماشین اصلاح دینگ لینگ با مدل «RF-699» سه باطری، یکی از پرفروش‌ترین و اقتصادی‌ترین گزینه‌ها برای اصلاح موی سر می‌باشد.
  • این کمپانی در آلمان بوده و دستگاه های فوق العاده و با کیفیت بالایی طراحی و می سازد.
  • در واقع، ماشین‌های اصلاح سر شارژی می‌توانند در هر جایی از فضای بیرون و داخل منزل، مورد استفاده قرار گیرند.

همچنین، اگر به دنبال محصولی با قیمت مناسب و ارزان‌تر هستید، برند «وی جی آر» هم می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. ممکن است برای یک دستگاه اصلاح موی سر، سری‌های دیگری نیز در نظر گرفته شده باشند. برای مثال، برخی از ماشین‌های اصلاح دارای سری مخصوص برای گوش، بینی و گردن هستند. البته قیمت ماشین اصلاح موی سر چندکاره معمولا بالاتر از قیمت ماشین اصلاح معمولی است.

ماشین اصلاح سر و صورت بی سیم میجیا مدل LFQ02KL

علاوه بر آن در هر زمان که بخواهید میتوانید موهای صورت یا شقیقه ها و دور گردن یا کل موهای سر را با هر اندازه ای که بخواهید اصلاح کنید بدون اینکه نیاز باشد به آرایشگاه مراجعه کنید. جدا از موهای سر و صورت میتوانید از موزر خود برای اصلاح دیگر قسمت های بدن که دارای موهای زائد هست بهره ببرید. البته تاکنون شرکت‌های گوناگون دیگری هم به بازار تولید ماشین اصلاح وارد شده‌اند که برخی از آن‌ها کمتر از موزر هم نیستند. به علاوه، وجود قیمت‌های مختلف نیز انتخاب بهترین ماشین اصلاح سر را سخت‌تر از گذشته کرده است.

ماشین اصلاح خط زن شارژی مدل T9

زیرا در نوع چرخشی شما باید ماشین را با حرکات بیشتری روی صورت بچرخانید که این امر ممکن است پوست حساس را تحریک کند، اما در مدل فویلی فقط باید تیغ استوانه ای ماشین را روی صورت خود گذاشته و آرام به سمت پایین یا بالا حرکت دهید. در ادامه به معرفی بعضی ویژگی‌های مثبت مدلهای متنوع برندهای تولید ماشین اصلاح می‌پردازیم. برای مثال یکی از مزیت‌های مهم ریش تراش شیائومی حرفه‌ای و دیگر دستگاه‌های مشابه آن، عدم نیاز به خمیر ریش برای اصلاح است. از دیگر مزیت‌های ماشین اصلاح شیائومی سرعت بالای کار و اصلاح یکدست آن است. به گونه‌ای که می‌توان با این دستگاه مو را به سبک‌های متنوعی کوتاه و یا حتی فقط مرتب کرد. همچنین ریش تراش فیلیپس بی سیم ضد آب بوده و می‌توان از آن در محیط‌های مرطوب استفاده کرد.

ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس مدل HC5450

این سری ها در انواع مختلفی طراحی شده اند که حساسیت زا نیستند و برای انواع مختلف پوست مناسب هستند. ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-258 انرژی مورد نیاز خود را از دو طریق برق خانگی (سیم دار) و باتری قابل شارژ (بی سیم) تأمین می‌ کند. باتری قدرتمند لیتیومی با ظرفیت 700 میلی آمپر خیلی سریع ظرف مدت 90 دقیقه، کاملا شارژ شده و سپس می‌ توان تا 90 دقیقه از آن استفاده کرد.