لیست 10 تا از بهترین وکیل در شیراز ️️ آپدیت 1401


یکی از وکلایی هستند که به طور کامل با موکل خود در ارتباط بوده و تمامی نتایج دادگاه و گفته های قاضی را در اختیار موکل قرار می دهند. ایشان با تجربه ای که دارند بهترین نتایج را در پرونده های کیفری (کلاهبرداری، جعل اسناد، تصادفات و دیه ناشی از آن و … )، خانواده (طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزند، مهریه، نفقه، و … )، حقوقی (مطالبه چک و سفته، ابطال و فسخ قراردادها و … ) به دست می آورند. ایشان تمامی پرونده ها در زمینه حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی، تصادفات، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه تنظیم قرارداد حرفه ای و … را می پذیرند و مشاوره های لازم را به صورت حضوری و غیر حضوری در این خصوص ارائه می دهند. آقای خلیفه مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی، مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس و در حوزه قرارداد نویسی متخصص هستند.

  • شما عزیزان می توانید از مشاوره حقوقی در شیراز توسط بسیاری از وکلای معرفی شده در وبسایت وکیل شیراز برخوردار شده و پاسخ سوالات خود را از ایشان دریافت نمایید.
  • کارشناس حقوق و دارای پروانه وکالت از کانون وکلای شیراز به شماره 778 می‌باشد.
  • کمک گرفتن از یک فرد آگاه و با تجربه بهترین اقدام برای حل مسئله یا مشکل حقوقی می باشد.
  • در شهر شیراز هم پرونده های مختلف حقوقی در دادگاه وجود دارد و وکیل های متخصص زیادی هم در این شهر مشغول به فعالیت می باشند.
  • شهر شیراز یکی از کلان‌شهرهای کشور ایران است و از طرفی شهر شیراز مرکز استان فارس می باشد.
  • در ادامه مقاله توضیح دادیم که وکلا چه وظایفی دارند و در چه پرونده هایی می توانند وارد شوند.

به مقدار بیش از 5 کیلوگرم مجازات اعدام و مصادره اموال را خواهد داشت. به طور کلی تخصص وکلای متخصص در شیراز با تعداد پرونده هایی که در یک زمینه خاص قبول نموده و پرونده را به پیروزی رسانده است شناخته می شود. مسئولیت صحت آگهی های درج شده در این سایت بعهده آگهی دهنده میباشد.کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کانون تبلیغات پیک نوین شیراز بوده و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

مسئولیت رویدادهای معرفی شده در وب سایت شیراز رویداد به عهده برگزار کنندگان رویدادها می باشد. وکیل پایه یک دادگستری / برای تعیین وقت ملاقات، روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ و یا ۱۶ تماس بگیرید. وکیل رایگان یا تسخیری وظیفه دارد تا تمامی خدمات مربوط به وکالت را به صورت رایگان برای موکلش انجام دهد. انجام مشاوره حقوقی در شیراز موجب صرفه جویی در هزینه و زمان شما خواهد شد. از این وکیل در مواردی استفاده می شود که فرد به صورت معمولی با پرداخت هزینه بخواهد از فردی به عنوان حقوق دان اد جهت انجام روال پرونده و پیگیری موارد به او کمک کند. هنگامی که شما دسترسی درست و حسابی به نت ندارید، می توانید در هر زمینه ای که باشد با وکلای شیرازی ما که به صورت 24 ساعته سرحال هستند، تماس گرفته و مشکل خود را حل نمایید.

چرا به بهترین وکلای شیراز نیازمندیم؟

ضمنا به خاطر داشته باشید که برای انتخاب یک وکیل خوب در شیراز می توانید از موکلینی که مشکل شما را داشته و به واسطه وکیل به موفقیت رسیده اند نیز کمک بگیرید. همچنین هرگز به تبلیغات و بزرگ نمایی هایی که برای برخی وکلا انجام می شود توجه نکنید و همیشه به دنبال مستندات و واقعیت های موجود در رزومه وکیل مورد نظرتان باشید. زن یا مرد بودن، پیر یا جوان بودن، قدیمی یا جدید بودن وکیل دلیلی بر متبحر بودن آن نمی شود و هر کدام از این مشخصات می تواند هم دلیل بر خوب بودن یا بی تجربه بودن آن ها باشد. هر یک از افراد جامعه به تناسب نوع زندگی و کار و تجارت خود ممکن است درگیر مشکلات و درگیری های حقوقی و کیفری مختلفی شوند.

تخت جمشید و پاسارگاد تاریخ غنی شهر را گواهی می دهند و در هر راهنمای سفر شیراز ذکر شده است. بدون توجه به اینکه فردی به لحاظ تحصیلی چقدر خوب عمل می کند ،وکلا باید دارای شخصیت ، اقناع و توانایی خواندن دیگران باشند. این به آنها امکان می دهد واکنش های اعضای هیئت منصفه و صداقت شاهدان را بسنجند.

مشاوره تلفنی با وکیل

رشته تحصیلی ایشان کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده است و آمادگی ارائه انواع خدمات حقوقی در پرونده های کیفری، خانوادگی، بیمه، تجاری، مالی، مواد مخدر، قتل های ناموسی، مواد مخدر، ورزشی، دیوان عدالت اداری، شهرداری، امور گمرک، تعزیرات و … را دارند. مسائل و مشکلات حقوقی تا حدود زیادی پیچیده است؛ بنابر این در اغلب موارد احتیاج داریم از مجرب ترین وکیل در شیراز کمک بگیریم و با شماره وکیل پایه یک دادگستری در شیراز تماس بگیریم. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و سابقه طولانی در زمینه وکالتی داشته و توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم داشته باشد. آقای مهدی خورشیدی در زمینه دعاوی کیفری، ملکی، ثبتی، خانواده و غیره تخصص و مهارت دارد و به عنوان بهترین وکیل در شیراز همچنان در حال فعالیت می باشد. هر وکیل موفق و خبره ویژگی هایی دارد که می تواند باعث اعتماد متقاضیان در انجام امور حقوقی شود. یک وکیل موفق باید تحصیلات آکادمیک در زمینه های مختلف وکالتی داشته باشد به دلیل اینکه قوانین و مقررات در حقوق دارای پیچیدگی هایی می باشد که با مطالعه و تجربه می شود آنها را آموخت.

«دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند. هزینه وکیل طلاق توافقی یا همان حق الوکاله وکیل در شیراز برای هر وکیل متفاوت است ولی معمولا نصف مبلغ در اول کار و باقی بعد از صادر شدن رای قطعی دریافت میگردد. وکالت نامه میان وکلا و موکل از مهم ترین مباحث حقوقی و کیفری است.

هتل تالار شیراز

برای پیدا کردن بهترین وکیل شیراز و مشورت در مورد پرونده خود می‌توانید در سایت جستجوی وکیل به نام با تجربه‌ترین وکیل‌های شیراز با اطلاعات کامل دسترسی پیدا کنید. ممکن است یک وکیل در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت داشته باشد یا اینکه فقط در تعدادی از دعاوی حقوقی که تجربه و تبحر بیشتری دارند فعالیت کنند. از جمله وکیل خانواده، وکیل انحصار وراثت، وکیل قرارداد، وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل سفته، وکیل حضانت، وکیل ثبت، وکیل نفقه، وکیل اجرت المثل، وکیل کیفری و …

ایشان مدرس دانشگاه بوده و یکی از وکلای با سابقه شیراز محسوب می شوند که در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده تخصص کافی را دارند و کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در پرونده ها به دست آورید. ایشان در دفتر حقوقی خود خدماتی نظیر مشاوره حقوقی، کیفری، خانواده، دعاوی مربوط به شهرداری، دعاوی مطروحه در اجرای ثبت اسناد و … را ارائه می دهند. در بسیار از موارد ممکن است نیاز به مراجعه به مراجع قضایی جهت رفع مشکلتان داشته باشید.