لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】


وکیل پایه یک دادگستری مجرب و مورد اعتماد به لزومات زندگی جامعه ما تبدیل شده است. موسسه حقوقی صلح صدرا متشکل از بهترین وکیل پایه یک در تهران می باشد. در صورتی که شما از بهترین وکیل پایه یک دادگستری برای رفع امور و مشکلات خود استفاده کنید. همیشه نیازمند یک وکیل خوب در تهران برای حل مسایل حقوقی خود هستید. و هرچه بیشتر اهمیت برای حقوق اجتماعی و فردی خویش قائل شویم به ارزش داشتن یک مشاوره حقوقی با بهترین وکیل در تهران یا هر شهری در ایران پی خواهیم برد.

آزمون وکالت بسیار دشوار است و هر فارغ‌التحصیلی امکان اخذ نمره قبولی را نخواهد شد. ضرورت برخورداری از خدمات حقوقیوکیل تطبیق جنسیتاز آن جا ناشی می شود که متاسفانه در کشور ما در مورد این موضوع به قدر کفایت مواد قانونی وجود ندارد. حقیقت آن است کهوکیل تطبیق جنسیت یا وکیل افراد تراجنسیتی به وکیلی اطلاق می شود که در خصوص حقوق قانونی افرادی تلاش می کند که از نظر “جنسیت” ، متفاوت از دیگر افراد جامعه متولد شده اند. تخلیه مستاجراز ملک مورد استفاده موضوعی است که ممکن است دستمایه حکم قضایی شود. یعنی به جای اینکه این موضوع از طریق مسالمت آمیز انجام پذیرد، طرفین ناچار به حضور در مرجع قضایی شوند. و با قبول حکم تخلیه مستاجر ار سوی دادگاه، از آن تبعیت و تمکین نمایند.

برای اطلاع از نحوه دریافت مشاوره از وکلای معرفی شده در این سایت، با شماره تلفن وکیل تماس بگیرید. اکثر وکلا برای مشاوره حقوقی و ارایه دانش خود هزینه مشاوره دریافت می‌کنند و اگر وکیلی مشاوره را بصورت رایگان انجام میدهد این تصمیم و سلیقه آن وکیل محترم هست. حسن سابقه صداقت در گفتار، عملکرد و پیگیری مجدانه در روند پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند. در سابقه کاری ایشان قبول پرونده‌های کلان حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و ثبتی نیز مشاهده می‌گردد. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در تهران چیست؟ مشخصات فردی و چند مورد از پرونده‌های معروف 10 وکیل برتر تهران، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

  • یک وکیل حرفه‌ای و موفق باید پرونده‌ای که به وی سپرده می‌شود را پرونده‌ی خود بداند و همان اندازه که برای خویشان خود وقت و انرژی صرف می‌کند، به همان اندازه نیز برای موکل خود صرف کند و انرژی بگذارد و احساس وجدان کاری در خصوص انجام فرایند حقوقی موکل خود داشته باشد.
  • از دیگر روش‌های فوق العاده ای که در جستجوی وکیل می تواند بسیار کمک کننده و مفید باشد، جستجوی فضای آنلاین است.
  • در صورتی که این سایت‌ها به شما حس اطمینان بدهند، می توانید وکیل خود را با مشورت آن‌ها انتخاب کنید.
  • در سامانه ی دادسان شما می توانید از تخصص وکلای تهران استفاده کرده و از بهترین وکیلی که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما متخصص است در تهران مشاوره بگیرید.

همچنین در برخی موارد آشنا به امورات فقهی بوده و مجتهد باشند. شما برای هماهنگی می توانید به شماره موجود در سایت تماس بگیرید. علاوه بر موارد فوق، سامانه حقوقی بنیاد وکلا، با بهره‌مندی از کارشناسان و مشاوران حقوقی و وکلای مجرب و متخصص، آماده خدمات رسانی در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانواده، اختلافات حوزه کار و روابط کارگر و کارفرما و سایر مسائل حقوقی است. لازم به ذکر است که این سامانه حقوقی، علاوه بر ارائه مشاوره‌های حقوقی تخصصی، در زمینه تهیه و تنظیم انواع اوراق قضایی مثل شکواییه، دادخواست، لایحه دفاعیه، اظهارنامه و مانند آن نیز خدمات رسانی می‌نماید.

حقوق بیمه

اگر فردی توانایی مالی نصب وکیل را نداشته باشد میتواند از دادگاه تا قبل از پایان جلسه ی اول درخواست وکیل تسخیری کند، دادگاه با اثبات شرایط فرد بر اینکه توانایی ندارد یک وکیل را مسئول رسیدگی به پرونده میکند. در بین کانون وکلا میتوانید وکیل هایی که از خوشنامی و شهرت خوبی برخوردار هستند را بیابید ، اینگونه میتوانید با خیالی اسوده پرونده ی خود را به او بسپارید. یک وکیل متخصص و ماهر میتواند روند پرونده را به طور کلی تغییر دهد و موفقیت در پرونده را برای شما به ارمغان بیاورد. حق استفاده از وکیل تسخیری در جرایم سنگین که مجازات‌های جدی دارد درنظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که اگر وکیل تسخیری تعیین شود و او به خوبی وظایفش را انجام ندهد و یا در دادگاه حاضر نشود، برایش مجازات تعیین می‌شود. در صورتی که وکیل تشخیص دهید که مشاوره دقیق پرونده فقط با بررسی مدارک و مستندات امکانپذیر است حتما با رزو و تعیین وقت قبلی به همراه مستندات و مدارک به دفتر مراجعه کنید.

جرم تصرف عدوانی در ملک مشاع

کانون وکلای دادگستری یکی از سازمانه‌ای مردم نهاد کشور است که در سال ۱۳۳۱ هجری تحت عنوان سازمان و نهادی مستقل و سازمان یافته معرفی گردید. در کل کشور ایران ۱۲ کانون وکلای دادگستری شکل گرفته که کانون مرکزی آن در پایتخت کشور شهر تهران قرار گرفته است. فعالیت ما همه دعاوی حقوقی و کیفری در امور خانواده ، ملک ، مالیات ، ثبت شرکت ، انحصار وراثت ، امور حسبی ، ثبت احوال ، تغییر جنسیت و …. در ذیل فقط به برخی امور تخصصی در گروه “ملکی اداری” که این وکلا در آن مشغول فعالیت می باشند اشاره می گردد.

وکیل متخصص در تهران

وکلای این دفتر عمدتا از سربازان لیسانس و فوق لیسانس وظیفه نیروی مقاومت سپاه انتخاب می‌شوند. وکیل نادعلی متخصص در دعاوی و پرونده های امور خانواده، حقوقی، کیفری و ملکی است و بیش از ۳۰۰ پرونده خانواده، حقوقی و کیفری را در مراجع قضایی و اداری و .. افرادی که نیاز به اخذ مشورت و راهنمایی از متخصصین امور حقوقی دارند می توانند با انتخاب یک وکیل متخصص و باتجربه، با آرامش خاطر امور خود را به او بسپارند و مطمئن باشند که وکیل انتخابی آن ها از بهترین روش های موجود برای موفقیت در پرونده آن ها استفاده می کند. زمانی که یک دعوای کیفری اتفاق می افتد در صورتی که حضور وکیا در ضروری باشد به دلیل امتناع متهم از پذیرش وکیل و یا در صورت نداشتن بضاعت مالی برای این کارف دادگاه برای دفاع از حق متهم یک وکیل تسخیری انتخاب می کند. در این شرایط با توجه به تشخیص دادگاه از میان وکلای دادگستری، یک وکیل رایگان برای او در نظر گرفته می شود که وارد پرونده می شود.

و کجا ماده ۶۴ قانون مالیات های مستقیم؛ لذا زمان مناسبی را برای ابراز ادله های خود و اظهارات خود در نظر می­‌گیرد. و در روند دادرسی در تعیین محدوده حقوق اصحاب دعوی اثر اساسی دارد. گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید.