لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-وکیل انصاری


مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. در صورتی که وکیل پایه یک دادگستری به طور تخصصی بر روی دعاوی وصول مطالبات اعم از چک، سفته، رسید بانکی و یا سند عادی فعالیت کند به اختصار به عنوان وکیل چک شناخته می‌شود. دعاوی مطالبه وجه چک و یا مطالبه وجه سفته یکی از شایع‌ترین دعاوی موجود در دادگاه‌ها هستند. نماینده حقوقی چک با تبحر خود می‌تواند حکم محکومیت خوانده را اخذ کرده و علاوه بر آن با درخواست قرار تامین خواسته، اموال خوانده را توقیف نماید تا خواهان در صورت وجود حق به اموال از دست رفته خود دست یابد. در این نوشتار، با ویژگی‌ها و مزایای وکیل تهران و نحوه ارتباط با وکیل آشنا خواهید شد.

علاوه بر این یکی از خصوصیات وکیل حرفه ای این است که حتما مسائل حقوقی و قواعد پیچیده‌ای که ممکن است درک آن‌ها برای موکل سخت باشد را به خوبی برای موکل خود روشن کند. دارای پروانه وکالت پایه دو (کارآموزی) و یا پروانه وکالت پایه یک می‌باشد. وکیل فی‌الواقع نماینده‌ی قانونی شخص اعم از حقیقی یا حقوقی می‌باشد، که به موجب عقد وکالت مامور به انجام کار‌های حقوقی آن‌هاست. از ابتدای شروع رسیدگی به پرونده شما تن انتهای مراحل اجرا از پشتیبانی وکیل متخصص بهره مند شوید. در جلسه ملاقات حضوری وکیل متخصص با ارزیابی کامل و همه جانبه جزئیات پرونده، راه حل را پیدا می کند. یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه.

  • پرونده‌های ملکی که در بستر خانواده رخ می‌دهد نظیر املاک ورثه‌ای دارای پیچیدگی‌هایی هستند که می‌بایست به دست بهترین وکیل سپرده شوند.
  • بله ، وکیل تسخیری صرفا در خصوص دعاوی کیفری فعالیت دارد و از جانب دادگاه حتی اگر فرد درخواست نکند به او داده می شود ولی وکیل معاضدتی در حوزه دعاوی حقوقی فعال است و با درخواست فرد به اداره معاضدت کانون و در صورت احراز شرایط مورد نظر داده می شود .
  • در هر حالتی در نظر گرفتن رزومه و سابقه کاری برای انتخاب وکیل لازم و ضروری است زیرا رزومه کاری مهم ترین عامل تعیین کننده و پارامتر مهمی برای تشخیص وکیل متخصص است.
  • وکیل پایه یک ملزم به حضور در کلیه جلسات دادرسی می‌باشد مگر در مواقعی که الزامی برای حضور وی نباشد.
  • پس از انتخاب بهترین وکیل، بهتر است ابتدا با تماس تلفنی، موضوع خود را با وی مطرح کنید تا وی از مشکل شما آگاه شود.
  • گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید.

دعاوی خانواده به دلیل درگیر بودن قشرهای مختلف سنی و موقعیتی اعم از زوجین، خانواده‌ها و فرزندان بسیار پیچیده بوده و باید در کمترین زمان حل و فصل شوند. بنابراین، نماینده حقوقی خانواده با تخصص خود می‌تواند مشکلات ناشی از این گونه دعاوی را تا حد زیادی کاهش دهد و موجب شود تا حقی از صاحب حق ضایع نشود. علاوه بر این برخی از افرادی که در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند، اعتقاد دارند که پرونده های خود را به وکیل تهران بسپارند تا شانس خود را برای پیروزی در پرونده افزایش دهند. بنابراین، خیلی از افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی روی وکلای تهران حساب ویژه‌ای باز می‌کنند. سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

در نتیجه هرکسی نمی‌تواند وکیل قضایی باشد.وکیل پایه یک دادگستریاختیارات بیشتری نسبت به وکیل پایه دو دارد. علاوه بر این درکنار تحصیلات، یک وکیل موفق حتما باید تجربه و مهارت کافی هم داشته باشد. دعاوی کیفری یکی از مهمترین و پیچیده‌ترین دعاوی مطرح شده در دادسرا هستند که وکیل پایه یک دادگستری می‌بایست حتما با تخصص کامل در این پرونده ها وارد شود.

ویژگی‌های وکیل خوب در تهران

پس کسب عنوان وکیل پایه یک دادگستری نیاز به گذراندن مراحلی به نسبت سخت دارد که البته بسیاری از وکلا با گذراندن دوره‌ای چند ساله موفق به اخذ پروانه شده و برخی دیگر نیز به دلیل مشقت فراوان این دوره‎ها عطای آن را به لقایش می‌بخشند. آقای حامد نجفی از وکلای پایه یک دادگستری تهران و 12 سال سابقه کار دارند. پژوهشگر برتر کشور و بین المللی مجله JCR دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن می باشند. ایشان دارای دکتری خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس و استاد دانشگاه علامه طباطبایی هم هستند.

مطابق ماده ۶۶۶ قانون مدنی” هر گاه از تقصیر وکیل خسارتی به موکل متوجه شود که عرفاً وکیل مسبب آن محسوب می گردد مسئول خواهد بود.” به این منظور اگر وکیل مصلحت موکل را رعایت نکند اقدام وی غیر نافذ است و این تقصیر که باعث خسارت به موکل می‌شود، به عهده وکیل است. اما وکیل در اصطلاح حقوقی، فردی است که از طرف شخص حقیقی یا حقوقی برای انجام اموری انتخاب می‌شود. 11- مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت پترو امید آسیا (سهامی خاص) وابسته به بانک سپه.

موسسه ما در کوتاهترین زمان ممکن پس از مشاوره با وکیل کاردان میتوانید با سپردن پرونده خود به وکلای ما در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه برسید. گروه وکلای آریا دادیار با دارا بودن کادری مجرب تشکیل شده از وکیل پایه یک دادگستری و بهترین وکیل زن ، بهترین وکیل مرد در تهران و سراسر ایران با سابقه ای درخشان در به نتیجه رساندن پرونده های حقوقی بعنوان بزرگترین مرکز مشاوره حقوقی در ایران شناخته می شود . وکیل پایه یک دادگستری حقوقی در تهرانکسی است که می تواند کار هایی هم چون مشاوره حقوقی و وکالت انجام دهد. او سال ها در این زمینه تحصیل کرده است و با توجه به تجربه ای که در سال ها کار خود به دست آورده است می تواند راه موکل خود را هموار کند. متاسفانه برخی افراد به منظور این که کار ساده ای در پیش دارند و یا این که در هزینه های خود صرفه جویی کننداهمیت مراجعه به وکیل حقوقیرا نادیده می گیرند و بعد ها به مشکلات دیگری بر می خورند‌.

شاید سوالی که می‌پرسید به نظر شما یا اطرفیانتان پشت پا افتاده و بی اهمیت باشد ولی یادتان باشد وکیل اینجاست تا به شما کمک کند هیچ برگه‌ای را بی دلیل و بدون علم کافی از مفاد آن امضا نکنید. پس قبل از آنکه مجبور شوید پرونده‌های متعدد و مفصلی روانه‌ی دادگاه کنید برای امضای هر قراردادی که بنظر شما ساده می‌آید با وکیلتان تماس بگیرید. فراموش نکنید برای انتخاب یک وکیل خوب به سایت و مطبوعات اکتفا نکنید و حتما با مراجعه‌ی حضوری و در صورت امکان تحقیقات کافی وکیلی را برای مشورت در امور قانونی و حقوقی خود انتخاب کنید.

وکیل اداره کار + 100% متخصص امور کارگر و کارفرما

یکی از مهمترین دعاوی خانواده پرونده های طلاق است چه طلاق توافقی و چه طلاق از طرف دو طرف، که واضح است با توجه به این که در قانون، طلاق به دست زوج است گرفتن طلاق از جانب زن، بسیار دشوار محسوب می شود. بهترین وکیل تهران در حامیان عدالت می تواند سیر طلاق را با توجه به تجربه و آشنایی با رویه دادگاه برای شما همراه کند. مورد دیگر در این رابطه معمولا در برخی از موارد و پرونده های مطروحه در دیوان عدالت اداری افراد موارد بسیار ضروری وجود دارد که افراد گاها برای امور خود نیاز به توقف مراحل یک پروژه دولتی داشته و براساس قانون هر فردی در این مورد می تواند از دیوان عدالت اداری درخواست توقف عملیات اجرائی را بنماید . توقف عملیات اجرایی در این مورد ممکن است دارای موارد بسیار پیچیده ای می باشد و تایید آن تنها با نظر قاضی و براساس موارد مطروحه در پرونده می باشد . برای همین امر یک وکیل پایه یک دادگستری در دیوان عدالت اداری کمک شایانی در این رابطه می نماید و همین امر ممکن است تاثیر بسیار فراوانی در تایید دستور توقف عملیات اجرایی در دیوان داشته باشد.

ایشان کارشناس ارشد حقوق خصوصی هستند و مجموعه ای قوی دارند که به حل پرونده های کیفری، ملکی و … می پردازند. آقای چشمی دارای 16 سال سابقه وکالت و دفاع از پرونده های خانواده، کیفری، ثبتی، تجاری است. ایشان همچنین به ارائه انواع خدمات حقوقی به صاحبان کسب و کارها می پردازند و دانشی که در زمینه حقوق و قانون کسب کرده اند در اختیار متقاضیان قرار می دهند. آقای چشمی از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که گروه وکلای حکمت را مدیریت می کنند. تجربه نشان داده است که وکیل خانم در پرونده های مربوط به خانواده، طلاق و مهریه و نفقه و بسیاری از پرونده های دیگر موفق عمل کرده اند. همچنین در پرونده های مربوط به امور کیفری و حقوقی می توانند بهترین مشاوره را برای حل مشکل شما به شما ارائه دهند.