لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】


و عدم توجه به این تعرفه ها و دریافت هزینه بیشتر موجب تخلف می گردد. وکیل در تهران به صورت تخصصی به اقامه دعوی در پرونده‌های خلع ید، ادعای مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، فسخ اجاره، ملک تجاری سرقفلی، افراز ملک، مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه تجارت و … می‌پردازد. برای راهنمایی و آشنایی شما با حق و حقوق خود می توانید اگر سر درگم هستید و در مورد پرونده اطلاعات دقیقی ندارید با وکلای با سابقه مشورت نمایید. بهترین راه گرفتن مشورت از وکلای معتبر و حرفه ای برقراری تماس یا استفاده از تکنولوژی روز و ارتباط آنلاین می باشد. به همین دلیل تیم وکلای گروه آریا دادیار این امکان را فراهم نموده است که به راحتی بتوانید وکیل متخصص در پرونده خود را پیدا کنید و به راحتی با ایشان قرارداد وکالت به امضا برسانید. اگر شما خود به دنبال یک شخصی هستید که بهترین وکیل دادگستری باشد تا از شما دفاع کند، باید این نکته را در نظر بگیرید که داشتن اشراف کامل وکیل و تخصص لازم داشته باشد و موکل را از مسیر درست راهنمای کند و او را از مسیر خود دور نکند.

  • انجام کاملا تخصصی عام امور کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر و …
  • در شهر تهران به عنوان پایتخت ایران افراد زیادی سکونت دارند و این افراد همواره در معرض چالش های حقوقی و قضایی قرار می گیرند و اکثر این اشخاص روش مقابله با این چالش هارا بلد نیستند و نمی‌توانند به تنهایی این مشکل را حل کنند.
  • بسیاری از مردم در هنگام مواجهه با مسائل و مشکلات حقوقی به دنبال بهترین وکیل در تهران هستند.
  • در حالت اول، وکیل در تمام امور نمایندگی دارد و تا زمانی که عقد وکالت پابرجاست می‌تواند از طرف موکل اقدام کند.
  • بهترین وکیل در این حوزه کسی است که از میان انبوه اسناد و مدارک بتواند نکات لازم را استخراج نماید.

مهمترین وظیفه و تکلیف اصلی وکلای پایه یک دادگستری این است که بهترین راه را برای موکلین خود در انجام امورات محول شده در نظر بگیرند. یکی از مناسب‌ ترین راه‌ ها برای انتخاب بهترین وکیل، مراجعه به موسسات حقوقی است. موسسات حقوقی معمولا با تعداد وکلای بسیاری به همکاری میپردازند و در هر حوزه‌ای میتوانند چندین گزینه را به شما معرفی کنند. پروانه وکالت وی متعلق به شهر تهران باشد، حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد.

نحوه همکاری با گروه وکلای آسایش گستران

همچنین صلاحیت محلی دادگاه حقوقی به این معنی است که دادگاه ها صلاحیت رسیدگی به مواردی را دارند که در حوزه قضایی و قلمرو مکانی آن ها واقع شده باشد. در صورتی که از بررسی سایت‌های اینترنتی به نتیجه نرسیدید، ‌می‌توانید با شماره‌های کانون وکلا تماس بگیرید و شماره و آدرس وکیل مورد نظر خود را پرس و ‌جو نمایید. در نهایت در خصوص انتخاب وکیل احتیاط کنید که در دام کارچاق کن ها و واسطه ها در اطراف دادگاهها نیفتید.

وکیل طلاق

برای شرکت در این آزمون شرایطی مقرر شده که فارغ‌التحصیلان با در نظر گرفتن این شرایط امکان حضور در آزمون را دارند. وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که با کسب مجوزهای قانونی برای امر وکالت شایستگی می یابد همچنین وکیل پایه یک ، وکیلی است که به مدرک پایه یک در کانون وکلای دادگستری نائل گردیده و سوگند یاد کرده امین موکل خود باشد و جز برای حق و عدالت و حقیقت نکوشد. شما شهروندان عزیز تهرانی اگر قصد انحام دادن امور ملکی و معاملات ملکی را دارید باید بسیار دقت کنید و به قوانین حوزه املاک رجوع کنید تا بتوانید این امور را به خوبی انجام دهید و در آینده از ایجاد شدن دعاوی ملکی جلوگیری کنید.

این موسسه با در اختیار داشتن وکلای مجرب و باتجربه و حل پرونده ها بصورت موفقیت آمیز توانسته نام خود را در ذهن مردم حک کند.این موسسه بصورت 24ساعته خدمات ارائه میدهد. جای ذکر است که موسسه حقوقی آسایش گستران شعبه دیگر خود را نیز در مشهد تاسیس نموده. برای اینکه در پرونده های خود پیروز شوید باید به دنبال وکیل پایه یک دادگستری بگردید که در تهران فعالیت و سابقه خوبی داشته باشد ، لذا نباید در انتخاب وکیل سرسری و ساده عمل کنید ، زیرا انتخاب وکیل کم تجربه شاید ضربات جبران ناپذیری در ادامه روند زندگی شما وارد نماید. شما با مطالعه ی مطبوعات مکتوب مثل روزنامه‌ها و مجلات حقوقی که بعضا پرونده‌های حقوقی گذشته در برخی از آنها بررسی می‌شود شماره تماس وکیل در تهران و حومه را پیدا کنید و به مراجعه به دفتر حقوقی ایشان برای رسیدگی به پرونده‌ی قضایی یا عقد قراردادهای خود شماره‌ی او را داشته باشید. ممکن است هنگام بررسی یک قرارداد متوجه وجود بندی شویم که از مفاد آن آگاه نیستیم و یا موقع بررسی و تحلیل پرونده‌ی قضایی خود به اصطلاحات حقوقی زیادی بر بخوریم که معنای آنها را نمی‌دانیم. این جور وقت‌ها بهتر است شماره وکیل در تهران را داشته باشیم تا با برقراری تماس با او در مورد قراردادی که قصد امضای آن را داریم سوالاتی بپرسیم و ابهامات خود را برطرف کنیم.