لیست وکیل پایه یک دادگستری در شیراز + اسامی وکلای شیراز به همراه شماره تماس-وکیل انصاری


وکلا علاوه بر تحصیلات مورد نیاز، مجوزهایی را باید کسب کنند تا اجازه وکالتبه آن ها داده شود. وکیل خوب باید علاوه بر دانش و اطلاع از قوانین، تجربه و سابقه کافی برای حل برخی از پرونده های خاص را داشته باشد، معمولا وکلا در دو سال دوره کارآموزی که می گذرانند، با انواع دعاوی و پرونده ها آشنا می شوند. وکلای پایه یک دادگستری بعد از گذراندن دوران تخصصی می تواند شروع به فعالیت کنند. وکیل تضمینی در شیراز نه تنها به پیشبرد پرونده شما کمک می کند بلکه با دادن تضمین بالا به شما در پیروزی پرونده به عنوان وکیل تضمینی معرفی می شود. البته باید در نظر داشته باشید که تمام وکلا تضمینی در پیروزی پروند به شما نخواهند داد. بازار وکیل یکی از جذاب‌ترین مکان های دیدنی استان فارس در شیراز است.

  • بدین ترتیب شما می توانید با مراجعه به گروه وکلای آریا دادیار، به فهرستی از وکلا دسترسی داشته باشید.
  • هر یک از بهترین وکیلان شیراز ممکن است در پرونده‌های حقوقی با موضوع مشخصی مهارت داشته باشند، اما این به معنای ناآگاهی آن‌ها از موضوعات دیگر نیست.
  • وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر شیراز مشغول به فعالیت است.
  • یکی از منافع بسیار مهمی که حضور یک وکیل در دادگاه و در هنگام دادرسی برای موکل خود دارد، این است که حضور یک وکیل بدون شک می تواند نقشی سازنده و مفید را در اعتلای شان عدالت کیفری ایفا نماید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت وکیل نوین می باشد و هرگونه کپی برداری غیر قانونی محسوب خواهد شد. او هیچگاه تا اینکه پس از اتمام پرونده اینگونه راز های موکل خود را پیش اصلا فردی فاش نمی کند. حال که با لزوم داشتن وکیل آگاه شدید، عالی است قدری هم با خصوصیات یک وکیل عالی و مناسب آگاه شوید. درصورتیکه در فکر یافتن وکیلی مناسب برای کار خود هستید، لازم است تا پیش از انتخاب، خصوصیات برجسته یک وکیل دانا و با خبرت را بدانید. به زوجه و زوج بودن و یا پیر و جوان بودن وکیلی توجه معین نداشته باشید. همواره توجه داشته باشید که سالخوردگی و سن بالا سبب بر خبرت کافی و جوانی سبب بی تجربگی او نیست.

بهترین وکیل مهاجرت ❤️ [ آپدیت 1401 ] + لیست 5 تایی

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود. از این رو بر آن شدیم تا در وبسایت وکیل شیراز که بانک اطلاعات وکلای شیراز می باشد؛ به معرفی بهترین وکیل در شیراز، مجرب ترین وکیل شیراز، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و … افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 11 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است.

امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب یک وکیل مناسب برای پرونده های حقوقی تان یاری کرده باشیم. گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. به گزارش وکلاپرس بر اساس برخی اطلاعات واصله، طی امروز و دیروز هشت وکیل دادگستری در شهر شیراز بازداشت شده‌اند. بازار وکیل شیراز هم‌اکنون محل فروش کالاهای مختلف ایرانی و وارداتی است. برجسته‌ترین کالاهایی که در آن به فروش می‌رسد انواع فرش‌های دستباف و ماشینی ایرانی، پارچه و زیور‌آلات سنتی است.

از امتیازات علمی ایشان به عضویت در بنیاد نخبگان و سازمان استعداد های درخشان و از سوابق شغلی به اشتغال در چند شرکت معتبر بعنوان مشاور حقوقی نیز میتوان اشاره کرد.با توجه به رزومه و سابقه ای که ذکر شد از ایشان نیز میتوان به عنوان یکی از وکلای لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز یاد کرد. سرکار خانم رقیه قائدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می باشند. ایشان دارای سابقه ای بیش از 9 سال در حرفه وکالت بوده و بهترین نتیجه را برای پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و … رقم می زنند. از سوابق کاری ایشان می توان به همکاری به عنوان وکیل در بانک های دولتی و خصوصی شیراز،فعالیت به عنوان وکیل در موسسه های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شهر شیراز اشاره کرد.

اگر که دعوایی کیفری وجود داشته باشد و حتی ضرورتی برای وجود وکیل نباشد، در دادرسی و محاکمات، می توان از وکیل تسخیری استفاده کرد که خود دادگاه برای پیشبرد پرونده آن را به متهم خواهد داد. این افراد با داشتن پروانه وکالت و مجوز رسمی دادگستری میتوانند به صورت قانونی روند پرونده شما را به عهده بگیرند. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد.

بهترین وکیل شیراز |لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز

حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. بدون شک همه ما در زندگی خود حداقل یک بار دچار مسائل و دعاوی حقوقی شده ایم که به دلیل عدم مشورت با وکیل پایه یک دادگستری در شیراز مشکلات زیادی نیز به دنبال داشته است. مواردی از جمله اختلافات خانوادگی، تصادف، طلاق، فحاشی، تهدید و … که شاید ساده به نظر برسند اما واقعیت این است که مسائل و قوانین حقوقی به هیچ عنوان ساده نیست و نیاز به مشاوره حقوقی از بهترین وکیل شیراز دارد. وکیل پایه یک دادگستری در شیراز می باشد و در دعاوی های حقوقی، خانوادگی، کیفری، ثبتی، ملکی، شهرداری، امور گمرکی، بیمه، تعزیرات، امور قراردادها و غیره تخصص و مهارت دارد و با تجربه و سابقه بالایی که در زمینه وکالت دارد به عنوان بهترین وکیل در شیراز مشغول به فعالیت می باشد.

مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد. وی موفق به کسب رتبه اول دانشکده حقوق در ورودی سال 1375 شیراز گردیده است. وکیل مهدی سمیعی در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانوادگی، قبول وکالت می‌نماید.