لیست وکلای مشهد وکیل مشهد وکیل پایه یک دادگستری دادراه-وکیل انصاری


ما در دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه سعی کردیم در محیطی آرام پاسخ گوی تمام سوالات و مشکلات حقوقی شما باشیم. خدمات ما در این مجموعه شامل پذیرش وکالت و مشاوره حقوقی در تمامی موارد حقوقی و قضایی می‌باشد که ممکن است برای شما همشهریان و مراجعین محترم ایجاد شود. همان طور که گفتیم پیش از طرح دعوی در دادگاه مشهد باید با یک وکیل خوب و با تجربه یک جلسه داشته باشید. یک وکیل خوب و با تجربه در مشهد با اطلاعات و دانشی که در حوزه حقوق دارد، می‌تواند هر پرونده‌ای را در هر حوزه و موضوعی بررسی کند، با این حال تخصص و تجربه برای رسیدگی بهتر به یک پرونده در موضوعی خاص ضروری است. توصیه می‌شود پرونده خود را به وکیلی بسپارید که تجربه کافی و سابقه درخشان در حوزه پرونده شما دارد.

  • از آنجا که قرارداد وکالت یک عقد امانی هست، مهم‌ترین ویژگی یک وکیل باید امانت‌داری و رازداری او باشد.
  • در ارتباط حضوری شما هیچ گونه محدودیت زمانی نخواهید داشت و می‌توانید ساعت‌ها پرونده را مورد بررسی و بحث قرار دهید.در این نوع ملاقات درصد خطا به شدت کاهش پیدا می‌کند اما لازم است بدانید که قیمت مشاوره‌ی حضوری از ملاقات تلفنی و آنلاین بیشتر است و شما نیاز به رفت و آمد دارید؛ بنابراین این گونه هزینه‌ها را نیز باید مد نظر قرار دهید.
  • به طوری که در زمان کمی به نتیجه برسید پس اگر به تنهایی نتوانستید مشکل را برطرف کنید باید وکالت پرونده را به وکیل سپرده و مشاهده روند رسیدگی به آن باشید.
  • اختلافات حقوقی با ارائه دادخواست به دادگاه آغاز می شود و الزامی است خواسته را به طور صریح و روشن در برگه چاپی دادخواست مکتوب کنیم که برای ارجاع به شعب،از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضائی موضوع حسب صلاحیت به دادگاه یا شورای حل اختلاف ارسال و در آنجا تعیین شعبه می گردد.
  • اگر که پرونده مورد صلاحیت شوراهای حل اختلاف قرار بگیرد به شوراها ارجاع والا به محاکم حقوقی ارجاع داده می شود تا به دادخواست حقوقی مورد نظر، رسیدگی بشود.
  • در اصل همین حجم بالای رضایت موکلین موجب شده رضا حسینی ‌برج به عنوان بهترین وکیل مشهد زبان‌زد مردم شود.

وکیل‌هایی که به کار خود علاقه دارند و با اشتیاق آن را انجام می‌دهند، معمولا وکیل‌های بسیار خوب و کار درستی هستند. این وکیل‌ها هنگام کار از ذهن خود کمک می‌گیرند و کارهای شما را با صبر و حوصله‌ی بسیار زیاد انجام می‌دهند؛ در نتیجه کارهای حقوقی شما نیز بسیار راحت‌تر پیش خواهند رفت. سلام با کارشناسان مجرب از طریق پل‌های ارتباطی موجود در سایت در این زمینه تماس حاصل فرمایید. وکیل خوب از سابقه ی خوب و موفقی در تخصص خود برخوردار است و اصولا به صورت تخصصی فعالیت می کند. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه حقوقی آسایش گستران می باشد. از طریق شماره های فوق اقدام به دریافت مشاوره رایگان نمایید و در صورت نیاز اقدام به اخذ وکیل کنید.

سلام، وقت شما بخیر، حضانت برای دختر تا 9 سال معنی دارد و پس از آن، خود دختر تصمیم می‌گیرد که با پدر زندگی کند یا مادر. اگر فرزند شما دارای معلولیت ذهنی بوده و اصطلاحاً محجور محسوب می‌شود، تحت نظر دادستان برای وی قیم مشخص می‌گردد. شما می‌توانید به اداره امور سرپرستی صغار و محجورین شهر مشهد درخواست بدید تا به‌عنوان قیم فرزندتون تعیین بشید.

وکیل سرقت – وکیل مشهد

آقای حسینی برج از وکلای پایه یک شهر مشهد هستند و با تیم حرفه ای که دارند آماده قبول وکالت پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده و … می باشند و تمام سعی خود را می کنند تا آن را به نفع موکل حل نمایند. سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های طلاق، طلاق توافقی، اجرت المثل ایام زوجیت، مهریه، نفقه، نفقه اقارب، حضانت فرزندان، تمکین، اعسار از پرداخت مهریه، تقسیط مهریه، جرایم رایانه ای، ثبتی، قراردادها و … است. آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری استان خراسان می باشند. ایشان در شهر مشهد 10 سال سابقه وکالت دارند و در حال حاضر دانشجوی دوره ی دکتری حقوق خصوص هستند. از مهم ترین سوابق ایشان می توان به وکالت در پرونده های ابطال قراردادهای بانکی اشاره کرد.

جناب آقای محمد ناصر صادقیه وکیل پایه یک دادگستری

اگر به دنبال استخدام شاگردی برای آرایشگاه خود می باشید، قرارداد استخدام شاگرد آرایشگاه مناسب شما است. با توجه به پیچیدگی های جرم کلاهبرداری پیشنهاد می شود که قبل از طرح شکایت کیفری با یک وکیل کلاهبرداری در این خصوص مشورت شود؛ چرا که اثبات ارکان این جرم بر عهده شاکی می باشد و نا آگاهی در نحوه شکایت می تواند موجب تضییع حق مالباخته شود. شرایط پرداخت شامل تسویه در پایان رای نهایی و یا پرداخت به صورت چند مرحله بدون ضمانت می باشد. دقت داشته باشید اگر زمانی وکیل چه به صورت خواسته و چه ناخواسته موجب خسارت دیدن موکل شود، مؤظف است آن را جبران نماید.

عباس شهروان، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو هیات علمی دانشگاه، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری می‌باشد. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. از نظر آقای شهروان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. محمد افشاری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد. از نظر آقای افشاری یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. شادی همتا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد.