لیست وکلای تهران وکیل تهران وکیل پایه یک دادگستری دادراه-وکیل انصاری


دکتر حامد نجفی از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در زمینه وکالت بیشتر از 12 سال سابقه دارند، ایشان استاد دانشگاه علامه طباطبایی می باشند و یکی از پژوهشگران برتر و پژوهشگر بین المللی مجله JCR دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن هستند. هدف ما در وکیل از ما معرفی بهترین وکلا در زمینه های دعاوی خانواده، کیفری، ملکی و سایر زمینه ها می باشد. در این مقاله با مفهوم وکیل و راهکارهای انتخاب یک بهترین وکیل در هر پرونده‌ای آشنا خواهید شد تا بتوانید دعاوی حقوقی و کیفری خود را به درستی پیگیری کنید. بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که به قانون تجارت و نیز قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی تسلط کافی داشته باشد. پرونده‌های مختلف مالی نظیر مطالبه وجه چک و سفته و مطالبه وجه عادی، توقیف اموال، فک رهن، مطالبه خسارت و … را در کارنامه خود داشته باشد. بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که حق الوکاله مناسب هم برای خود و هم برای موکل را پیشنهاد دهد.

  • در برخی مواقع ( در مورد وکلای ماده 187 ) لازم است زمانی از گرفتن پروانه پایه دو گذشته باشد تا امکان شرکت در امتحان نهایی به وکلا داده شود و با قبولی در آن آزمون پروانه وکالت پایه یک دادگستری را دریافت کنند.
  • در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند.
  • گروه وکلای ایران پارس اکسپرت با همکاری چند وکیل متخصص در تمام دعاوی حقوقی در هر زمینه ای که دچار مشکل شده باشید، به شما بهترین وکلای تهران را معرفی خواهد کرد.
  • برای همین امر یک وکیل پایه یک دادگستری در دیوان عدالت اداری کمک شایانی در این رابطه می نماید و همین امر ممکن است تاثیر بسیار فراوانی در تایید دستور توقف عملیات اجرایی در دیوان داشته باشد.

وکیل مجرب یا وکیل تضمینی دارای چه مشخصاتی است؟؟ ما زمانی به وکیل نیاز پیدا می‌کنیم که همواره به مشکلی قانونی برخورد کنیم. اخذ وکیل در کلیه‌ی کارهای قانونی و دادگاهی الزامی است لیکن انتخاب وکیل با موکل است، پس بهتر است این مقاله را دنبال نمایید تا بدانید و آگاه باشید که یک وکیل حرفه‌ای چه مشخصات یا ویژگی هایی دارد و با اخذ چه وکیلی می‌توانید با خیالی آسوده مراحل قانونی و دادگاهی خود را طی کنید و به او بسپارید. درست است که امروزه افراد زیادی وارد حرفه‌ی وکالت شده‌اند اما پیدا کردن وکیلی که دارای اطلاعات بالا نسبت به راه و چاه پرونده‌ی کیفری، مالی، خانوادگی و.. باشد و بتواند با استفاده از قوانین موجود به خوبی مشکل را حل نماید کار سختی است. یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌ی وکیل پروانه وکالت اوست و جز تعهدات اصلی وی در قبال موکل می‌باشد. ؟ به منظور فهم این مورد لازم است وارد سایت کانون وکلا و یا مرکز شوید و مشخصات وکیل و اعتبار پروانه‌ی وی را جست و جو کنید.

تماس با دادراه

از مزایای رجوع به وکیل پایه یک دادگستری، دقت او در تنظیم قرارداد وکالت و ذکر تمامی نکات لازم و مهم و در نهایت تشریح آن برای موکل است. قراردادی که میان وکیل و موکل منعقد می‌گردد باید گویای رابطه خاص طرفین قرارداد و نوع وکالت اعطا شده باشد. در واقع منظور این است که در این رابطه، وکیل و موکل باید به صورت کامل و دقیق نوع وکالت را عیین نمایند که آیا وکالت اعطا شده، به صورت مطلق به وکیل داده شده یا به طور مقید.

بعد از مراجعه به دادگاه و دیدن مراجعین بسیاری که به برای انجام امور حقوقی‌ خود به آنجا آمده‌اند می‌توانید تحقیقات خود را کامل کنید و یک وکیل خوب در تهران برای خود پیدا کرده و شماره تماس او را داشته باشید. شما می‌توانید عبارت شماره وکیل در تهران را در سایت گوگل و دیگر موتورهای جستجو بنویسید تا با دریایی از وکلای خلاق و زبده آشنا شوید. برای آنکه بتوانیم در موقعیت‌های گوناگون از کمک و مشورت یک وکیل زبده بهره‌مند شویم لازم است شماره تماس یک وکیل خوب را داشته باشیم تا در مواقع ضروری و هر زمان که سوالی در پیش برد یک امر حقوقی داشتیم از وکیل خوبی در تهران بپرسیم. با دانستن نام و نام خانوادگی، کافیست اطلاعات او را در اینترنت جستجو کنید.

کارن روحانی

دیوان عالی کشور در کنار دیگر مراجع عمومیف استثنایی و دادسراها از مراجع قضایی کشور هستند که وظیفه نظارت بر فعالیت دادگاه ها را بر عهده دارند. همچنین وظیفه کنترل عملکرد به طور دقیق و طرز کار محاکم به عهده آن نهاد می باشد. یک وکیل متخصص و ماهر میتواند روند پرونده را به طور کلی تغییر دهد و موفقیت در پرونده را برای شما به ارمغان بیاورد.

انتخاب بهترین وکیل در تهران از مهم‌ ترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر گرفت. به جای گذراندن ساعت‌ ها وقت در دادگاه و سردرگم شدن بهتر است که همان ابتدا یک وکیل متخصص و باتجربه را انتخاب کنید. داشتن وکیلی با مهارت و تخصص کافی میتواند شما را در کسب نتیجه مطلوب یاری نماید. باتوجه به اینکه بیشتر زندگی های امروزی با مشکلات حقوقی و کیفری زیادی از قبیل خانوادگی، طلاق، ملکی، قتل، بانکی و… مواجه هستند بنابراین اشخاص به دنبال بهترین وکیل تهران برای برطرف کردن مشکلات حقوقی خود هستند. پیدا کردن بهترین وکلای تهران امروزه کار سختی است و شاید شما متوجه نشوید وکیلی که انتخاب کرده اید در موضوع مشکل شما تخصص دارد یا خیر.

یک وکیل حرفه‌ای، علاوه بر داشتن نزاکت، باید در عمل و گفتار خود جسارت نیز داشته باشد. از شاخصه‌های بهترین وکیل پایه یک دادگستری، فن بیان عالی و قدرت سخنوری و همچنین قدرت متقاعد نمودن موکل و طرف دعواست. در بسیاری از موارد غالب بودن این ویژگی منجر به موفقیت وکیل در روند دادرسی گردیده است. پس برای انتخاب بهترین وکیل لازم است به تمامی شاخصه‌های فوق الذکر توجه دقیق گردد. اگر در شهر تهران به دنبال وکیل حقوقی هستید و با جستجوی وکیل در تهران از طریق موارد بالا موفق به پیدا کردن وکیل مورد نظر خود نشده‌اید، پیشنهاد می‌شود به کانون وکلای دادگستری مرکز مراجعه نمایید. مطابق قانون برای این که وکلای دادگستری بتوانند در تمامی امور حقوقی، مشاوره ها، تنظیم دادخواست و لایحه اعلام وکالت کنند، نیاز است از مراجع زیر صلاح و قانونی اقدام به دریافت پروانه وکالت دادگستری نمایند.