لیست وکلای اصفهان وکیل اصفهان وکیل پایه یک دادگستری دادراه-وکیل انصاری


وکیل پایه یک دادگستری در رسیدگی سریع به پرونده ها سرآمد تر از دیگر افراد است و در اجرای آیین دادرسی کیفری و آیین دادرسی حقوقی توانایی های زیادی دارد. سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است که بهترین وکیل اصفهان چه ویژگی‌هایی دارد؟ در جواب این سؤال باید پاسخ داد که بهترین وکیل اصفهان باید از ارائه مشاوره حقوقی دقیق و کامل نسبت به پرونده، به موکل خود کوتاهی نکند. براساس اینکه ممکن است موکل در رابطه با خصوصی‌ترین مسائل زندگی خود با وکیل صحبت داشته باشد، بنابراین داشتن صداقت و امانتداری باید از دیگر صفات مهم یک وکیل خوب باشد. تسلط کامل داشتن به قوانین و همچنین داشتن تجربه کافی در مورد پرونده های موکوله به وکیل از دیگر ویژگی ‌های یک وکیل خوب در اصفهان است. وکالت مانند شغل‌های دیگر در جامعه امروزی نیازمند تجربه و کاملا تخصصی بحساب می‌آید. هر وکیل در زمینه خاص حقوقی تخصص دارد، مثلا برخی در زمینه ملک و املاک برخی در زمینه دعاویی خانوادگی و وکیل طلاق توافقی و برخی در زمینه دعاوی حقوقی تخصص داشته و ماهر هستند.

کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است. دارای پروانه وکالت به شماره 1457 از کانون وکلای دادگستری که در سال 1387 صادر شده است. علی اکبر خسروی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، دارای چندین سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اسناد رسمی و تجاری، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، ملکی و … می‌باشد.

بدیهی است در اولین فرصت ممکن هماهنگی لازم برای مشاوره حقوقی شما صورت می پذیرد . پس از کسب افتخارات ارزنده با رعایت اخلاق حرفه ای، تبدیل به یکی بهترین وکلای اصفهان شده‌اند. یا با اعطای وکالت به ایشان از صفر تا صد پرونده با ارائه بهترین راهکار برای حصول نتیجه دلخواه و پیگیری و تلاش زیاد و دلسوزانه و اطلاع رسانی مکرر به موکل در کنارتان همیشه خواهند بود و حقوق شما را احیا خواهند کرد. ایشان،علاوه بروکالت دادگستری،کارشناس رسمی دادگستری،دررشته تعیین نفقه زوجه بوده که تسلط ایشان دردعاوی خانواده(مهریه،نفقه،طلاق،حضانت،جهیزیه) رامحرزمیسازد. فروش مال غیر خیانت در امانت جعل و استفاده از سند مجعول و همچنین پرونده های متعدد ثبت من جمله تقاضای صدور اجراییه پیگیری و انجام مزایده دارای سابقه می باشد و اینگونه دعاوی را به تیم حقوقی ایشان ارجاع نمایید. اگه شما هم سابقه همکاری با این وکلا رو داشتید، خوش حال میشم نظرتون رو برام بنویسید، شاید بتونیم در حل یه مشکل از یه هم وطن اصفهانیمون یا هرکسی که در اصفهان نیاز به وکیل داره و نمیدونه کدوم وکیل جزو بهترین ها هست، کمک کرده باشیم.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، وکلای پایه یک پروانه و مدک خود را زیر نظر کانون وکلای حرفه ای اخذ نموده اند و بهترین مهارت و تجربه را دارا می باشند. همانطور که گفتیم اکثر کاربران ترجیح می دهند تا به این وکیل ها در اصفهان مراجعه نمایند. و از وجود و کمک آن ها بهره ببرند؛ زیرا وکیل پایه یک خوب در اصفهان از مهارت و دانش بسیار بالایی در زمینه فعالیتی خود برخوردار است.

  • خانم مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ، دارای پروانه پایه یک وکالت ، مشاور حقوقی و دانش آموخته رشته حقوق خصوصی هستند.
  • شهروندان اصفهانی برای دعاوی امور حقوقی، کیفری، ملکی، دعاوی ارث و میراث، مشاوره و تنظیم لوایح دفاعیه، دادخواست و شکواییه، اظهارنامه و کلیه امور اسناد تجاری و بازرگانی، اقرارنامه و وکالتنامه بخشش مهر و دین، تنظیم قراردادهای مالی و … به وکیل ولی زاده اعطای وکالت نمایند.
  • همانطور که می دانید هر شغل و حرفه ای نیازمند به مهارت و دانش در آن بستر می باشد.
  • تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند.

ایشان در حرفه وکالت سابقه ای نزدیک به 20 سال دارند و متخصص در دعاوی خانواده، ملکی، اسناد رسمی، عادی و تجاری می باشند. همکاری با انجمن های مردم نهاد در زمینه حقوق محیط زیست و حقوق زنان، پیشنهاد و تاسیس کمیسیون بانوان وکیل در کانون وکلای اصفهان، از سوابق کاری ایشان است. این وبسایت با معرفی جمعی از وکلای پایه یک استان اصفهان با اشاره به تخصص و سابقه فعالیت آنها در دعاوی حقوقی (مطالبه مهریه، طلاق، دعاوی مالی، ملکی، امور شرکت ها و…) و کیفری (ضرب و شتم، قاچاق، قتل، مواد مخدر و…) توانسته است با افتخار در خدمت همشهریان اصفهانی جهت یافتن وکیل مورد نظر خود باشد. آقای کریمیان از وکلای پایه یک دادگستری شهر اصفهان هستند و می توان گفت که در زمینه وکالت سابقه و تجربه بسیار بالایی دارند. در پرونده های مختلفی اعم از خانواده، ارث و میراث، حقوقی، ملکی، کیفری، ثبتی، تجاری، دعاوی مربوط به قاچاق، قتل، کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی شهرداری، تخلفات رانندگی، اتهام آدم ربایی، اتهام رابطه نامشروع، طلاق، نفقه، مهریه، حضانت فرزند و … تجربه و تخصص کافی دارند.

وکیل خوب در اصفهان

در این وضعیت و در صورتی که بنا به هردلیلی ترجیح می دهید که وکیل مورد نظر خود را از بین وکلای استان اصفهانانتخاب نمایید، می توانید از سایت مرکز وکلا قوه قضاییه برای جستجو وکیل قوه قضاییه استفاده نمایید. از آنجا که جستجو و انتخابوکیل، فرآیندی زمان بر و در عین حال حساس می باشد، در این مقاله، سعی نموده ایم تابانک اطلاعات بهترین وکیل های استان اصفهان شامل تلفن و آدرسآنها را برای متقاضیان آن گردآوری نماییم. بنابراین در این مقاله، ابتدا، به معرفیلیست وکلای کانون وکلا اصفهانپرداخته، سپسلیست وکلا قوه قضاییه اصفهانرا ارائه نموده و در پایان، مهم ترین نکات مربوط بهمشاوره انتخاب وکیل در استان اصفهانرا توضیح می دهیم. ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و دارای سوابق بالای وکالتی و نمونه پرونده های موفق می باشد. فعالیت در زمینه دعاوی های استارت آپ ها، معاملات، شرکت های تجاری، ملکی، ثبتی و غیره را به عهده دارد و به عنوان بهترین وکیل در اصفهان مشغول به فعالیت می باشد. آقای محمد تقی فقیهی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه دولتی کاشان و وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری اصفهان می باشدکه از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت نموده و جزء یکی از بهترین و موفق ترین وکلای اصفهان می باشند.

قاچاق اسلحه و مهمات و مواد تحت کنترل

وکلا در ازای حق الوکاله ای که دریافت کرده اند تلاش های خود را برای موفقیت پرونده انجام می دهند. اما گاهی ممکن است رای دادگاه به نفع موکل نباشد، در این صورت هم وکیل حق الوکاله را دریافت می کند زیرا او تلاش های خود را برای موفقیت پرونده انجام داده است. بنابراین رسیدگی به این نوع پرونده ها توسط وکیل دادگستری می تواند در سرعت دادن به روند دعاوی تاثیر گذار باشد.

از جمله خدمات وکالتی این وکیل نمونه و ماهر در کار خویش، قرارداد، اخذ پرونده، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری با تعیین وقت قبلی می‌توان اشاره کرد. در سامانه ی دادسان شما می توانید از تخصص وکلای اصفهان استفاده کرده و از بهترین وکیلی که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما متخصص است در اصفهان مشاوره بگیرید. وکلای اصفهان در طیف گسترده ای از امور حقوقی در حال فعالیت هستند که این امر، انتخاب بهترین وکیل اصفهان که در زمینه ی موردنظر شما نیز متخصص باشد را مشکل خواهد کرد.

امیدواریم با این لیست 10تایی از بهترین وکیل اصفهان توانسته باشیم به شما در امر انتخاب وکلای برتر اصفهان کمک کرده باشیم. اگر شما با هر کدام از وکلای این لیست همکاری و پرونده داشته اید حتما نظرات خود را در مورد نحوه کارشان برای ما بنویسید. در این مقاله با فراهم کردن 10 وکیل برتر در اصفهان، انتخاب وکیل را برای شما کاربران راحت‌تر کرده‌ایم تا مشکلات و سوالات دعاوی خانواده شما، به کمک وکیل متخصص و مجرب اصفهان رفع شود. دکتراحمدرضاسعیدی،فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی،بارتبه ی اول ومعدل ۱۹،درمقاطع لیسانس،فوق لیسانس ودکتری رشته حقوق جزاوجرمشناسی،یکی ازبهترین وکلای دادگستری،درشهراصفهان،بابیست سال سابقه میباشد. این موسسه با مدیریت حمید بابایی وکیل پایه یک دادگستری مدیریت میشود و بصورت تخصصی و انجام تبادل نظرات مختلف از وکلای این موسسه قبول وکالت نموده و نسبت به حقوق و استیفای حقوق موکل اقدام میگردد. اولین و مهمترین قدم در شروع پرونده شما یافتن شماره تلفن وکیل خوب در اصفهان و انتخاب یک وکیل خوب ، باسواد و باتجربه است.