لیست خرید 41 مدل بهترین منقل سفری + قیمت ارزان


لیست خرید 41 مدل بهترین منقل سفری + قیمت ارزان

برای ایمنی بیشتر این محصول یک شیر برای کنترل فشار خروجی تعبیه شده و از کیفیت رنگ و رویه آن باید گفت که این محصول از استیل ضد زنگ و آلومینیم پوشیده شده است. این منقل مجهز به فن دستی است که تعبیه این فن موجب شده است که این منقل به یکی از کاربردی‌ترین و بهترین کباب پزهای زغالی شود. این منقل در صندوق ماشین به راحتی جا می‌شود و قابلیت استفاده در حیاط منزل و پارک را هم داراست. ارتفاع این منقل سفری 70 سانتی‌متر بوده جنسش از فلز (میلگرد 10 میلمتر توپر آهنی) و بیش از 2 کیلوگرم وزن دارد.

  • فولاد ضخیم نگهداشت و پخش گرمای بهتری نسبت به فولاد نازک یا آلومینیوم دارد.
  • اگر دارای حیاط ویلایی هستید پیشنهاد می‌گردد از کباب‌پز زغالی و گازی استفاده کنید، مدلی ایده‌آل و چندکاره که پاسخگوی خواسته و نیاز شماست، برای فضای آلاچیق و پاسیو هم گزینه‌ی خوبی است.
  • استیل گزینه بهتری نسبت به روکش لعاب و چدن گزینه بهتری نسبت به استیل می‌باشد و با یکدیگر تفاوت قیمت قابل توجهی دارند.
  • این بادبزن می‌تواند در سفرهای تفریحی و پیک‌نیک‌ها شما را برای فرآوری ذغال یاری نماید.
  • از این دستگاه می‌توانید برای تهیه جوجه کباب، کوبیده، برگ، کباب کردن جگر، سوسیس و انواع ماهی و میگو و سبزیجات استفاده کنید.

در هنگام خرید به جنس صفحات گریل منقل و کباب پز توجه داشته باشید، جنس چدن به راحتی گرما را به مواد غذایی منتقل کرده و پخت کامل‌تری را به همراه دارد و با پخش شدن یکنواخت گرما، امکان خام ماندن گوشت وجود ندارد. صفحات آهنی با روکش لعابی یا تفلون گرما را به خوبی چدن انتقال نمی‌دهد و باعث هدر رفت گرما و انرژی می‌شود. منقل تاشو ، محصولی با طراحی بسیار جالب توجه است که مشکلات یک منقل معمولی به صورت کامل در آن حل شده است . مهمترین ویژگی این منقل قابلیت تاشو بودن آن است که باعث می شود فضای کمتری را اشغال کند .

در کباب پز گازی سرعت کباب شدن دستگاه بالاتر است اما در مقابل درکباب پز ذغالیبه دلیل دود ناشی از ذغال، غذاها طعم دودی به خود می‌گیرند. به جز مصارف صنعتی که معمولا از کباب پزهای بزرگ و خاص استفاده می‌شود، مدل‌های خانگی هم ابعاد مختلفی دارند. برخی از انواع باربیکیو با ابعاد بزرگ‌تر برای قرار دادن در فضای باز نظیر ویلا یا بالکن‌های وسیع مناسب هستند. مدل‌های کوچک‌تر مثل انواع کباب پز زمینی و گرد برای فضای محدود و دورهمی‌های مختصر قیمت کباب پز طراحی شده‌اند.

المنت اسپند دود کن

به دلیل اینکه فقط یک ردیف شعله در پایین دارد، حرارت همه جا یکنواخت نیست و باید سیخها را جا به جا کرد. اگر سه ردیف شعله در پایین، وسط و بالا قرار داده میشد، عالی بود و با شعله ملایم و یکنواخت بهترین نتیجه به دیت می آمد و حتی اگر باعث میشد قیمت بالاتر هم برود باز ارزش داشت. دستگیره ای که برای باز و بسته کردن شیر گاز فرستاده شده، اصلا به دستگاه نخورد و از بیرون تهیه کردم.

منقل کباب پایه دار و بدون پایه

وجود کابینت باعث می شود محلی برای قرار دادن وسایل جانبی مورد استفاده در باربیکیو موجود باشد. ظاهری مرتب و زیبا به باربیکیو می دهد که موجب می شود باربیکیوی شما لوکس تر و کاربردی تر گردد. مدل‌های رغالی عطر بهتری به مواد غذایی می‌دهند؛ اما راه اندازی آن‌ها زمانبر است و باید صبر کافی برای گسترش شعله داشته باشید. پس از استفاده از منقل در طبیعت قطعا نباید زمین و محیط اطراف منقل سوخته و سیاه شده باشد!

سوالات متداول بررسی و خرید بهترین منقل و کباب پز درجه یک از دیجی کالا با تخفیف

منقل‌ها از آسیب رساندن به حیات خاک جلوگیری کرده و بافت گیاهی محل آتش را حفظ می‌کنند.یک منقل و آتش دان خوب باید سبک باشه، کمترین حجم را از فضای بار سفر شما اشغال کند و دربرابر حرارت مستقیم مقاومت داشته باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌ها برای این محصولات مقاومت بالا در برابر حرارت است، اگر متریال مورد استفاده در منقل در برابر حرارت آتش مقاومت نداشته باشد به سرعت از بین رفته، ساختار آن دفرمه شده و کاربری خود را از دست می‌دهد. منقل سفری قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و از مهم ترین ویژگی های این محصول مربوط به تنظیم کرن ارتفاع آن است. منقل سفری ابعاد مختلفی دارد و با توجه به ابعاد آن خرید انجام می شود.