لیست بهترین وکلای وکیل تهران تهران صفحه 1


مریم حیدری مهاجرانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با حدود ده سال سابقه وکالت صداقت و مسئولیت پذیری در قبال موکل و در جریان قراردادن موکل در خصوص پرونده ایشان. وکیل آماده مشاوره و ارائه خدمات حقوقی و قانونی به شما عزیزان به صورت حضوری و تلفنی و قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده می باشد. موسسه حقوقی تهران وکیل با دارا بودن بیش از 1200 وکیل پایه یک دادگستری در سراسر کشور آماده ارائه خدمات حقوقی به صورت کاملا تخصصی در تمامی زمینه های حقوقی کیفری خانواده دیوان عدالت اداری و…

ما بنا به نیاز مردم ایران در زمینه مشکلات حقوقی اقدام به انجام خدمات حقوقی نموده است که از مهم ترین خدمات این موسسه می‌توان به بهترین وکیل در تهران اشاره نمود. موسسه حقوقی صلح صدرا در زمینه دعاوی مختلف بهترین مشاوره حقوقی در تهران می باشد. با هر تجربه و تخصص و تحصیلاتی که باشید در مواقعی که مشکلی برایتان اتفاق می‌افتد و خودتان دانش حل و فصل آن را ندارید. نیاز به شخصی باتجربه و تخصص حقوقی دارید تا با او مشورت کنید. وکیل متخصص و متبحر باعث می‌شود شما درست ترین تصمیم را در مواقع ضروری بگیرید.

  • گروه وکلای عدل آوران دادگر در بخش‌های، حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، بین المللی و دیگر امور حقوقی با ارائه مشاوره حقوقی، قبول وکالت و ارزیابی پرونده‌ها، موکلین را از روند رسیدگی، درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده آگاه می سازد.
  • یا برای کسب و پیشه، مالک می تواند با مراجعه به دادگاه یا شورای حل اختلاف تقاضای تخلیه ید بنماید.
  • حتما در خصوص انتخاب وکیل دقت کنید که به وکیل دادگستری وکالت دهید.
  • ♦ دارای تأیدیه پژوهشی از سوی پروفسور مارک لملی، استاد بزرگ حقوق آمریکا در دانشگاه استنفورد.

ضمنا حوزه وکالت کمی تخصصی شده و متقاضیان بهتر است با تحقیقات بیشتر، وکیل متخصص خود را در حوزه اقدامی که نیاز به آن دارند انتخاب نمایند. کلیه اشخاص بدون حضور وکیل پایه یک دادگستری می‌توانند شکایات خود به مراجع قضایی ارائه داده و همچنین قادر به دفاع از حقوق خود در برابر تضییع آن است. اما این نکته را بدانید که درصد پیروزی آن‌ها بدون حضور وکیل پایه یک دادگستری بسیار کمتر از هنگامی است که وکیل پایه یک دادگستری از آن‌ها در مقابل طرف دعوا دفاع کند. وکلای پایه یک دادگستری که با صداقت و وجدان کاری، امور موکلین خود را به سرانجام می‌رسانند، به نحوی مانع از ضایع شدن حقوق انسان نیز می‌شوند که این مهم دارای پیامد‌هایی بسیار خوبی در جامعه است. در مسائل حقوقی کوچک ترین کار ممکن است به نفع و یا حتی ضرر فرد شود پس حتما به یکوکیل حرفه ای و موفق حقوقیمراجعه کنید و مشورت های لازم را از او بگیرید.

جرم تصرف عدوانی در ملک مشاع

با توجه به تخصصی تر شدن علم حقوق، دفترحقوقی محمد حاجیلو و همکاران ، با حضور زبده ترین وکلای دادگستری و با در اختیار داشتن زنجیره ای گسترده از همکاران داخلی و بین المللی در تمامی امور، آماده ارائه ی خدمات حقوقی میباشد. یکی از اموری که در آن می توانید از بهترین وکیل در تهرانمشاوره بگیرید مسائل و مشکلات مربوط به خانواده اعم از مهریه ، طلاق ، نفقه ، فسخ نکاح ، حضانت ، رجوع ، نامزدی ، ازدواج دائم و موقت ، طلاق توافقی ، اجتناب از پرداخت مهریه ، عده و غیره است. دفتر حقوقی محمد حاجیلووکیل پایه یک دادگستری با همکاری وکلای زبده در بررسی و قبول دعاوی مختلف کارنامه درخشانی دارا می باشد و از مجموعه های قابل اعتماد است.

جستجو از طریق مراجعه حضوری:

بنابه اظهار نظر برخی از موکلین، طباطبایی با قلبش از موکلین دفاع می کند نه با پولی که دریافت می‌کند. دکتر امین گلریز، وکیل پایه یک دادگستری در شهر تهران و عضو کانون وکلای مرکز می‌باشند. ایشان دارای سوابق درخشان کاری و علمی از جمله فارغ التحصیل رتبه یک دکتری حقوق، رتبه دوم کارآموزی قضات، عضو هیات علمی دانشگاه، پژوهشگر برتر کشور، نویسنده کاملترین شرح بر قانون مجازات اسلامی می‌باشد. افرادی که در آزمون وکلای قوه قضاییه حائز رتبه قبولی می‌شوند، به عنوان وکیل پایه دو دادگستری شناخته شده و در جامعه وکلا به آن‌ها وکیل قوه قضاییه نیز اطلاق می‌شود. یکی دیگر از تفاوت‌های مهم وکیل پایه دو دادگستری با پایه یک، در پذیرش دعاوی و حوزه‌های مختلف است. وکلای پایه یک دادگستری در کلیه دعاوی مطرح شده، قادرند وکالت موکل خود را برعهده بگیرند و تمامی مراحل مربوط به آن را به انجام برسانند.

وکیل ثبت احوال

یکی از روش‌های معمول در انتخاب وکلای دادگستری همین روش وکیل تهران انتخابی است و اغلب متقاضیان، وکیل خود را به صورت انتخابی تعیین می‌نمایند. وکیل پایه یک دادگستری در صورت قبول وکالت شخص، موظف خواهد بود در کلیه جلسات دادرسی شرکت نموده و در مواقع لزوم پیگیری‌های لازم را در خصوص پرونده موکل انجام دهد. وکیل پایه یک دادگستری برای برقراری عدالت و برای احقاق حقوق آحاد جامعه در محاکم قضایی، فعالیت خود را انجام می‌دهند. امر وکالت زیر مجموعه امور قضایی محسوب می‌شود و از تامینات شغل قضا برخوردار است.