لوازم یدکی لیفتراک فروش قطعات یدکی لیفتراک اورجینال با مناسب ترین قیمت ام دیزل | توکو لیفتراک


لوازم یدکی لیفتراک فروش قطعات یدکی لیفتراک اورجینال با مناسب ترین قیمت ام دیزل | توکو لیفتراک

و برای احتیاط در شرایط یا محیط های با نور کم، بالابرها باید به چراغ های سر مجهز باشند. اپراتور باید دید خوبی از مسیرها و موانع جلوی بالابر داشته باشد تا در هنگام حمل و نقل ایمن باشد، به ویژه در کارخانه ها یا انبارهایی که نور ضعیفی دارند. این را می توان با تجهیز کامیون های بالابر به چراغ های سر با بهترین کیفیت به دست آورد. همه قطعات لیفتراک سیگنال هشدار با پاور پارت در دسترس هستند تا نیازهای ایمنی بالابر شما را برآورده کنند. انواع بیل مکانیکی ، مینی بیل ، بولدوزر ، گریدر ، دامپتراک لیفتراک ، لوازم زیر بندی ( زنجیر . چرخ . رولیک . دنده . کفشک . لینک )
، ناخن و کلنگ . می‌توانیم تقریباً تمام قطعات یدکی لیفتراک را در فروشگاه کاملاً مجهز خود در تهران تأمین کنیم.

  • بنابراین با هر نوع نیاز، می توانید قطعات لیفتراک مناسبی را از پاور پارت پیدا کنید.
  • بهترین ساید شیفت لیفتراک و لوازم لیفتراک را با مناسب ترین قیمت عرضه می نماییم .
  • هم‌چنین هزینه تعمیرکار و مکانیک نیز باید مجدد پرداخت گردد و از طرف دیگر خراب شدن مجدد آن قطعه ممکن است باعث خرابی قطعات همجوار آن شود و تمام این موارد باعث می‌شود مشتری چند برابر قیمت قطعات با کیفیت هزینه کند.
  • لوازم یدکی پرفروش مانند دکل و باتری اگر سازگاری کافی با دستگاه نداشته باشند می توانند آسیب جدی به کارایی دستگاه وارد کنند.
  • خرید لوازم یدکی لیفتراک هیوندا اورجینال یا باید توسط افرادی انجام شود که از تجربه و تخصص برخوردار هستند و یا باید فروشگاه های معتبر را انتخاب نمود.

صنعت لیفتراک نوین بهترین عرضه کننده ی قطعات یدکی جک پالت و انواع لوازم یدکی لیفتراک از قبیل انواع شارژر و باطری با شماره ی ما تماس حاصل فرمایید . قیمت قطعات لیفتراک در هر شرکتی بنا به دلایلی متغیر است که مشتری با مراجعه به شرکت ها سر در گم خواهد شد. اما قیمت لوازم یدکی لیفتراک در شرکت پارت ماشین کاملا ثابت است زیرا این شرکت جزو نمایندگی های مجاز عرضه لوازم یدکی انواع لیفتراک است که از سابقه طولانی نیز در این زمینه برخوردار است. کیفیت لوازم یدکی لیفتراک بسیار حائز اهمیت است زیرا هر چه کیفیت بالاتر باشد در نیتجه لیفتراک عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد. لوازم یدکی لیفتراک با کیفیت همچنین تعویض قطعات لیفتراک که نیازمند صرف زمان، انرژی و هزینه میباشد را به تاخیر می اندازد.

شیر هیدرولیک ۷ قرقره لیفتراک تویوتا

با خرید لوازم یدکی لیفتراک از شرکت  فراز ماشین کیفیت قطعات و تفاوت در خرید و صداقت کارشناسان فروش ما به صورت ملموس برای شما قابل درک خواهد بود . هر قطعه ای برای هر لیفتراکی مناسب نیست و باید قطعه ای را تهیه کنید که متناسب با برند و مدل لیفتراک باشد. در قیمت قطعات لیفتراک اورجینال بودن آن موثر است و معمولا قطعات اصل قیمت بالاتری دارند.

قطعات لیفتراک ، لوازم یدکی لیفتراک

یک سیلندرهیدرولیک تشکیل شده است از یک لوله توخالی که انتهای آن بسته شده است و یک پیستون روغن کاری شده انعطاف پذیر به سر دیگر آن متصل می‌شود. هوا از طریق پایه سیلندر به دام می افتد و اجازه می‌دهد گازها بدون نشت به بیرون وارد شوند. در لیفتراک‌ها ۲ چراغ برای روشنایی جلوی لیفتراک تعبیه شده است، دو چراغ خطر در شت دستگاه قرار دارد که علاوه بر مشخص کردن لیفتراک در تاریکی هنگام استفاده از ترمز نیز اخطار می‌دهند. صندلی‌های لیفتراک نیز مدل‌های مختلفی دارند و با توجه به ایمنی صندلی و فنرها و روکش به کار رفته در تولید آن تقسیم بندی می‌شوند.

الحاقی ها شامل موارد مختلفی مثل سایدشفت، روتاتورها و … می شوند و یکی از قطعه های مهم در حفظ تعادل بارهای مختلف هستند. Power source همان منبع انرژی است که لیفتراک ها با استفاده از آن کار می کنند، نوع این انرژی در دستگاه های مختلف متفاوت است و می تواند گاز CNG، LP و… باشد. وزنه تعادل وزنه ای چدنی است که تعادل دستگاه را به هنگام حمل و نقل اجسام مختلف تنظیم می کند. این وزنه در پشت دستگاه نصب شده و در بعضی موارد باتری های سربی اسیدی نقش آن را ایفا می کنند. وظیفه تایر افزایش قدرت لیفتراک است، با استفاده از این قطعه حمل بارهای مختلف آسان تر شده و قدرت دستگاه افزایش می یابد. لیفتراک از قطعات و اجزاء مختلفی ساخته شده که هر یک از این قطعات نیز قابلیت های مخصوص به خود را دارند؛ در این مقاله سعی کردیم به معرفی ویژگی های مختلف این قطعات پرداخته و از چگونگی تامین آن ها را برای افراد بگوییم.