قیمت و خرید کتاب های کنکور زبان با تخفیف کتابانه | ketabko


قیمت و خرید کتاب های کنکور زبان با تخفیف کتابانه | ketabko

مهمتر از خود منابع استفاده کردن از اونها و چطور استفاده کردن از کتاب کمک درسی کنکور زبان اوناست. کم نیستن کسایی که با کتاب های ضعیف تر از این کتاب هایی که همه داریم میشنویم موفق شدن چون سعی کردن از همه امکانات و داشته هاشون به بهترین شکل ممکن استفاده کنن. هم‌چنین این مجموعه برای شما با برگزاری جشنواره‌ها و تخفیف‌های فصلی در شبکه‌های اجتماعی خود شرایطی را ایجاد می‌کند که در هر روزی از سال امکان خرید کتاب به همراه تخفیف فراهم باشد.

  • سایت فرآموز بهترین سایت خرید کتاب کمک درسی بوده که کتاب‌ها را با تخفیفات ویژه و ارسال رایگان برای دانش آموزان ارسال ‌می‌کند.
  • © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مشاوران 100 است و محفوظ می باشد.
  • زیرا یک اشتباه کوچک و یا سهل انگاری می تواند زحمات داوطلب را به کلی به باد دهد.
  • هر دانش‌آموز در هر سطح علمی ‌و هر مقطعی که است، برای موفقیت بیشتر و تسلط بهتر بر روی دانسته‌های خود، به استفاده از از کتاب کمک درسی نیاز دارد.
  • را خریداری کرده و کتاب های خود را با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید.

با سلام و وقت بخیر، مطابق با آخرین اطلاعیه ها، دروس عمومی از کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ حذف شده اند. با سلام، مطابق با آخرین اطلاعیه سایت سازمان سنجش، دروس عمومی از کنکور سراسری حذف شده است. با سلام و وقت بخیر، مطابق با آخرین اطلاعیه ها، کلیه دروس عمومی از کنکور سراسری تمامی رشته ها حذف شده است. طبق بودجه بندی های سال های گذشته، کنکور زبان شامل 100 پرسش عمومی و 70 سوال تخصصی می باشد. این کتاب یکی از بهترین کتاب های برای یادگیری واژگان زبان انگلیسیه. از طرفی چون به روش تیک ایت tick eight لغات رو یاد میگیرید و تا 8 بار هر لغت رو مرور میکنید دیگه احتمال فراموشی لغات براتون خیلی پایین میاد.

کتاب جیبی آرایه‌های ادبی – کنکوری

منابع جدول زیر به داوطلبانی که مایل به مطالعه مبحثی زبان تخصصی هستند، توصیه می‌شود. جزوه‌ها، فیلم‌های آموزشی و کتاب‌های زبان تخصصی کنکور مهم‌ترین منابع برای مطالعه عمیق دروس کنکور زبان هستند. کتاب زبان تخصصی شهاب اناری و کتاب زبان کنکور کیاسالار را بسیاری از معلمان باتجربه به عنوان بهترین منابع این حوزه معرفی می‌کنند.

درک مطلب زبان انگلیسی کنکور و کلوز تست مینی میکروطلایی گاج

هر کدوم از منابع کمک درسی که میخواهید بخرید حتما قبلش ببینیدش و ورق بزنید یا بخش هایی از فایل کتاب رو نگاه کنید و درسنامه هاش، تست هاش، فصل بندی فهرست مطالب و … رو ببینید. ما در سایت مشاوران ۱۰۰ بخش هایی از این کتاب ها رو در قالب pdf در اختیار شما گذاشتیم. برای این که در این قسمت موفقیت لازم را کسب نمایید باید دایره لغات انگلیسی خود را گسترش داده و کلمات بیشتری را به ذهن خود بسپارید. برای این کار بهتر است که کتاب های مربوط به آن و سوالات زبان کنکور سال های قبل را بیشتر مطالعه کنید.

مباحث تخصصی این آزمون شامل واژگان، درک مطلب، گرامر، کلوز تست، کاربرد زبانی و ترتیب واژه است که به طور کل 70 سوال اختصاصی را تشکیل می دهند. در قسمت درک مطلب و کلوز تست هم متن های تالیفی زیاد و همینطور چندین متن از کنکور سراسری اومده که توی این مبحث هم براتون کفایت میکنه. کتاب زبان جامع خیلی سبز که تالیف دکتر رضا کیاسالا هست درسنامه های روان و تست های تالیفی خوبی داره.