شیرآلات صنعتی + دریافت قیمت | کسری ساران


شیرآلات صنعتی + دریافت قیمت | کسری ساران

به این معنی که اگر دو شیر بسته باشند جریانی نخواهیم داشت و اگر دو شیر باز باشند جریان عبوری خواهیم داشت اما اگر یک شیر باز و دیگری بسته باشد جریان عبوری از شیر دیگر بازار شیرآلات صنعتی تهران کم میشود. بیشتررین بهره گیری و کاربرد این نقش از شیر های صنعتی برای رسیدن به دمای مورد نظر در سیالات میباشد. برای مشاهده انواع دیگر شیرآلات چدنی روی دکمه زیر کلیک کنید و برای اطلاع از قیمت شیرآلات صنعتی با ما تماس بگیرید. به طور معمول برای کنترل جریان سیالات حاوی جامدات ، شیر کشویی چاقویی دارای یک صفحه نازک است که از طریق عمل خطی کنترل می شود و می تواند مواد را برش دهد و یک انسداد کامل ایجاد کند. این شیرها اگرچه برای کربرد های با فشار زیاد مناسب نیستند ، اما برای استفاده با گریس، روغن، نفت، خمیر کاغذ، دوغاب، فاضلاب و سایر سیالات مناسب هستند که ممکن است مانع عملکرد سایر شیرها شوند. عملگر شیرآلات با توجه به کاربردی که قرار است داشته باشند، به دو گروه دستی یا غیر دستی تقسیم می شوند.

  • کارشناسانی که روی خطوط لوله آبرسانی و تصفیه فاضلاب کار می‌کنند، حتماً با این نوع شیرآلات صنعتی آشنایی دارند.
  • نید صنعت با فراهم نمودن چندین تولید کننده یا تامین کننده اصلی و معتبر برای هر محصول، شرایط تامین رقابتی کالا از نظر قیمت و کیفیت را مهیا می نماید.
  • در ساختمان‌هایی که جهت زیباسازی از آب‌نما استفاده می‌شود، به منظور قطع و وصل ارتباط آب با آب‌نما از شیرهای آب‌نما استفاده می‌شود.
  • به دلیل تغییر در هزینه مواد اولیه مورد نیاز برای تولید و هزینه حمل و نقل، قیمت این شیرآلات نیز متغیر است.

با بروز شدن سیستم اطلاع رسانی و بازاریابی در ایران، بیشتر معاملات به سمت بازار دیجیتال متمایل شده است. خریدار صرفا با یک جستجوی ساده در مورد محصولی که مد نظرش است، انواع گزینه های متناسب با نیازش به نمایش در می آید. امروزه فروشگاه های زیادی در زمینه ی فروش انواع شیر آلات صنعتی در حال فعالیت هستند و انواع و اقسام متفاوت از شیرهای صنعتی با کیفیت های گوناگون به مشتری عرضه می گردد. مجموعه ی شهر آهن با عرضه ی انواع شیر آلات صنعتی با کیفیت قابل قبول، خدمت گزار شما مشتریان گرامی می باشد و در جهت رفع نگرانی شما در تلاش است. شیرآلات فشار شکن ( Pressure Reducing Valves ) به وسیله ای گفته می شود که وظیفه کاهش فشار سیال را داراست. این شیر صنعتی در انواع عملکرد مستقیم و پیلوت دار وجود دارد و از نظر سیستم عملکردی نیز می توانند به دو دسته هیدرولیکی و پنوماتیکی تبدیل نمود.

فروش شیرآلات صنعتی – شیر کشویی ، سوزنی ، دنده ای

از دیگر عوامل موثر می‌توان به کلاس فشاری، نوع مجرابند، سایز، نوع اتصال، جنس بدنه و تریم اشاره کرد. به دلیل تغییر در هزینه مواد اولیه مورد نیاز برای تولید و هزینه حمل و نقل، قیمت این شیرآلات نیز متغیر است. برای اطلاع از قیمت انواع شیرآلات، می‌توانید با کارشناسان فروش پایپ کالا در تماس باشید و یا به سایت این مجموعه مراجعه کنید. همچنین پس از آن که لیست خرید خود را بر روی سایت بارگزاری کردید، لیست قیمت شیرآلات صنعتی مورد نیازتان، برای شما ارسال خواهد شد. فروش انواع شیرآلات صنعتی با توجه به افزایش روز افزون خط های تولید و همچنین افزایش مصرف بازار خوبی در ایران و جهان پیدا کرده است. شیر های صنعتی به طور کلی به چهار دسته قطع و وصل، تنظیم جریان، شیر اطمینان و یک طرفه تقسیم می شوند.

شیر کشویی چاقویی

با این شیرآلات می توان کنترل دقیق جریان سیال را به خصوص در لوله های باریک و ظریف برقرار کرد. ساختمان این شیر طوری است که جریان به یک حفره کوچک هدایت می شود و پس از چرخش °۹۰ به نوک یک مخروط هدایت می شود و جریان از بین این حفره و یک قطعه سوزنی شکل به خروجی راه می یابد. دیسک این نوع شیر از میله مخروطی شکل نازکی تشکیل شده که از داخل سوراخ مدور صفحه عبور می کند و جریان حرکت سیال را محدود می سازد. شیرآلات صنعتی یکی از مهم‌ترین ابزارآلات و تجهیزات مورد استفاده در صنایع گوناگون می‌باشند.

شیر اطمینان هایسک HISEC

بنا به کاربرد و نوع سیال، مصالحی که در ساخت شیر بکار برده می‌شود، مختلف است. سيستم هاي كنترلي ناپيوسته به يك كنترل دو مرحله اي احتياج دارند. اين وضعيت مي‌تواند با استفاده از دو شير موازي جريان باي‌پس صورت گيرد. اگر يكي از آنها بسته شود جريان ديگري كاهش يافته و به آرامي به سطح اندازه‌گيري مورد نياز مي‌رسد.