شماره تلفن وکیل در تهران 09120336862 موبایل وکیل در تهران-وکیل انصاری


بهتر است سعی کنیم از مدت‌ها قبل یا از ابتدای رسیدن به سن قانونی یک وکیل خوب و زبده در تهران برای مشورت در امور حقوقی خود پیدا کنیم. می‌توانیم برای انتخاب وکیل از خانواده و دوستان و کسانی در اطرافیانمان که کارهای حقوقی انجام داده‌اند استفاده کنیم. اگر در خانواده و دوستان شما شخصی هست که دانشجوی حقوق بوده و یا تحصیلات حقوقی دارد می‌تواند به شما در انتخاب وکیل و پیدا کردن شماره وکیل در تهران کمک کند.

5- رئیس اداره حقوقی شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران (سهامی عام) از شرکتهای تابعه گروه بهمن. 2- مسئول اداره حقوقی شرکت ایران دوچرخ (سهامی عام) از شرکتهای تابعه گروه بهمن. یکی از خدماتی که گروه آریا دادیار ارائه می دهد مشاوره رایگان به صورت 24 ساعته می باشد که برای همشهریان تهران و سایر نقاط کشور قابل انجام خواهد بود. وکیل نوین در 35 استان دارای شعبه هست تو به راحتی میتونی توی شهر خودت به وکیل وکالت بدی ولی کارت در همون شهری که پرونده داری با نظارت وکیل نوین انجام میشه .

  • دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد.
  • زوج موظف است تا پرداخت 110 مهریه اقدام نماید و در صورتی که مرد تمکن خود را اثبات کند، تمامی مقدار مهریه برای وی قسط بندی می شود.
  • در نتیجه هرکسی نمی‌تواند وکیل قضایی باشد.وکیل پایه یک دادگستریاختیارات بیشتری نسبت به وکیل پایه دو دارد.
  • در این شرایط با توجه به تشخیص دادگاه از میان وکلای دادگستری، یک وکیل رایگان برای او در نظر گرفته می شود که وارد پرونده می شود.
  • طبق قوانین حوزه وکالت، فارغ‌التحصیلان رشته حقوق در صورتی که نتوانند پروانه وکالت خود را دریافت نمایند، نباید نسبت به مشاوره حقوقی اقدام کنند و این امر تخلف خواهد بود.
  • نکته دیگر اینکه متاسفانه مجلس با تصویب طرح تسهیل وکالت رو نابود کرد دیر نباشد که اثرات منفی این تصمیمات غلط هویدا شده و گریبانگیر مردم بشه.

شما باید بدانید که در دعاوی ملکی و در دفاع از خویش در برابر اتهامات باید یک سری نکات و قواعد را رعایت نمایید تا بتوانید از حق خودتان دفاع نمایید. به دلیل اهمیت بالای پرونده های حقوقی مرتبط با امور ملکی جای هیچ گونه اشتباهی وجود ندارد و باید دقت زیادی به خرج دهید. وکیل پایه دو دادگستری کسی است که هنوز در تمامی آزمون‌های وکالت قبول نشده و یا زمان زیادی از گرفتن پروانه وکالت او نگذشته است.

چنانچه درگیر مشکلات کلاهبرداری و یا سرقت شدید می توانید برای اثبات بی گناهی و احقاق حق با وکیل سرقت در تهران و یا وکیل کلاهبرداری در تهران تماس حاصل فرمایید. افرادی که قصد انتخاب وکیل پایه یک دادگستری برای سپردن امور حقوقی خود به او را دارند، با استفاده از شاخصه‌هایی که در متن این مقاله ذکر شد می‌توانند اقدام به انتخاب وکیل نمایند. اما راهکارهای لازم برای جستجوی یک وکیل خوب برای قبول وکالت چیست؟ یکی از راه های مورد اعتماد برای انتخاب وکیل خوب انتخاب از راه پرس و جو است. این آزمون توسط سازمان سنجش برگزار شده و کانون وکلای دادگستری ایران وظیفه نظارت بر آن را عهده دار است. کانون وکلای دادگستری یکی از سازمانه‌ای مردم نهاد کشور است که در سال ۱۳۳۱ هجری تحت عنوان سازمان و نهادی مستقل و سازمان یافته معرفی گردید.

وکیل پایه یک دادگستری برای اخذ پروانه پایه یک وکالت، پس از قبولی در آزمون وکالت می‌بایست یک دوره کارآموزی وکالت را به مدت دو سال سپری کند. در این دوره، کارآموز وکالت با حضور در انواع دادگاه‌ها و دادسرا و مطالعه انواع پرونده ها و دعاوی تجربه کسب می‌کند و پس از طی این دوره و قبول شدن در آزمون اختبار، به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته می‌شود. وکیل پایه یک دادگستری، بهترین نماینده حقوقی و آگاه به انواع دعاوی حقوقی و کیفری است.

لیست 10 تا از بهترین وکیل در اصفهان [ آپدیت 1401 ]

خانم مشفق از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در سال 1382 موفق به کسب رتبه 7 در آزمون ورودی کانون وکلا شدند. ایشان از سال 1385 به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به کار هستند همچنین مسلط به زبان انگلیسی در مکاتبه و محاوره می باشند. حدود 600 پرونده در زمینه های دعاوی کیفری، حقوقی، خانوادگی و ثبتی توسط ایشان حل شده. فعالیت تخصصی ایشان بر روی پرونده های کشتیرانی در زمینه حقوق دریایی و حمل و نقل بین الملی است. گروه وکلای آپادانا، با توجه به تجربه چندین ساله خود و حضور در انواع پرونده ها و آشنایی کامل با روند دادرسی هر کدام، بهترین مدافع را برای هر پرونده ای در اختیار شما قرار می دهد.

ملاقات با وکیل

پس اگر به دنبال وکیل پایه یک دادگستری تهران هستید پیشنهاد ما تماس با اپراتور ها و مشاورین گروه آریادادیار می باشد که با توجه به نوع پرونده شما بهترین وکیل موجود در منطقه شما را پیشنهاد دهد و در صورت ایجاد ارتباط با وی ، ئسترسی موجود را ارائه دهد. در این زمینه لازم است ذکر شود که افرادی که پروانه وکالت پایه یک دادگستری را دارا هستند، حتی در مواردی که صرفا مدرک کارشناسی حقوق خود را دریافت نموده باشند، از نظر قانونی می‌توانند در تمام امور و دعاوی قضایی، وکالت افرادی را بر عهده بگیرند. وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند برای تمامی پرونده‌ها در هر شهری از کشور وکالت کرده و در کلیه محاکم حقوقی و کیفری در تمامی پرونده‌های مالی، چک، خانواده، جرائم اینترنتی، جرائم رایانه‌ای و حقوقی شرکت کرده و وکیل شرکت، فرد حقیقی یا حقوقی باشد. برای اشخاصی که به قوانین حقوقی و طرح دعاوی آشنایی دارند وجود وکیل الزامی نیست. اما برای افرادی که از روند قانونی حل دعاوی و اختلافات اطلاعات و آشنایی کامل ندارندف وجود یک وکیل باتجربه می تواند به آنها در حل پرونده کمک کند و لازم است که شخص قبل از انجام هر کاری با وکیل و مشاوره مشورت نماید.

وکیل قضایی

این امر بسیار حائز اهمیت است زیرا انتخاب وکیل می‌تواند به طور کامل مسیر پرونده را تغییر دهد. اگر شما وکیل خبره‌ای انتخاب نکنید احتمال ورود ضرر بسیار زیاد خواهد بود. در مقابل اگر هوشمندانه عمل کنید و با جستجوی وکیل خوب و مجرب، انتخاب درستی داشته باشید حتما می‌توانید از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر مادی و معنوی پیشگیری کنید. از خصوصیات یک وکیل مورد اعتماد میتوان به مسئولیت پذیری، صداقت در حوزه کاری، تجربه و آگاهی کامل از اطلاعات مورد نیاز در پروسه پیگیری پرونده، اشاره کرد. وکلا و مشاوران حقوقی علاوه بر اخذ مدرک کارشناسی یا بالاتر مراحل بسیار سخت کانون وکلا را برای دریافت پروانه گذرانده است. پاسخ سوالات بالا به شما کمک می کند بهترین وکیل تهران که معیارهایی که در بخش بعد ذکر خواهد شد را دارد پیدا کنید.

متاسفانه جرائم مواد مخدر و مصرف آن در شهر تهران در طی سال های گذشته افزایش شگفت انگیزی داشته است و افراد زیادی درگیر این بلای خانمان‌سوز شده اند. جرائم مربوط به مواد مخدر شامل مجازات‌هایی نظیر اعدام، حبس، تبعید، شلاق، جزای نقدی و مصادره اموال می‌باشند. از مهمترین عوامل موثر در تعیین مجازات این نوع از پرونده ها، انگیزه شخصی، سابقه و سمت و شخصیت مجرم می‌باشد.

در کل کشور ایران ۱۲ کانون وکلای دادگستری شکل گرفته که کانون مرکزی آن در پایتخت کشور شهر تهران قرار گرفته است. بعد از گذراندن این دوره پذیرفته شدگان به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته شده و به صورت حرفه‌ای‌تر از سایر وکلا به فعالیت‌های حقوقی و قضایی خود ادامه می‌دهند. برای آشنایی بهتر با واژه وکیل پایه یک دادگستری لازم است تا مفاهیم مشابه دیگری را در ادامه خدمتتان توضیح دهیم.