شماره تلفن وکیل در تهران 09120336862 موبایل وکیل در تهران


در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در تهران فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری تهران، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه تهران باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید.

  • اما یکی از نکات قابل ذکر در این زمینه این است که تخصصی که یک وکیل متخصص در زمینه امور و پرونده‌های کیفری، به طور ویژه کسب می‌کند و با آن سر و کار دارد.
  • در نهایت لازم است که قبل از انتخاب نهایی وکیل مد نظر جلسه ای به عنوان معارفه یا مشاوره برگزار شود و سپس اقدام به امضاء و عقد قرارداد وکالت نمایید.
  • دفتر وکالت ما وکلا با تخصص های مختلف را در کنار هم جمع کرده است.
  • بهترین وکیل در دعاوی خانواده، باید فردی صبور و دلسوز و یک روانشناس باشد و بتواند با توانایی اقناع‌گری خود زوجین را به سوی مصالحه و یا گرفتن حق موکل خود سوق دهد.
  • به طور کلی نمی توان به صورت قطعی از ایجاد دعاوی حقوقی جلوگیری کرد اما می توان با استفاده از روش های خاصی خطرات و پیامد های احتمالی آن را کاهش داد.

که فردی با رضایت و اجازه مالک، چیزی را به تصرف خود درآورده است. البته بارزترین و فراگیرترین مصداق دعوای تخلیه، عقد اجاره است. در این فرض با وجود شرایط لازم صرفنظر از اینکه ملک برای سکونت اجاره داده شده باشد. یا برای کسب و پیشه، مالک می تواند با مراجعه به دادگاه یا شورای حل اختلاف تقاضای تخلیه ید بنماید. در تعابیر عامیانه به دعوای تخلیه ید، تخلیه هم گفته می‌شود. ما آماده خدمت رسانی در تمامی زمینه‌‌های حقوقی به شما عزیزان می‌باشد.

ادامه وکیل کیفری

داشتن تجربه، سابقه درخشان، خوشنامی و اعتبار از پارامترهای مهمی است که یک وکیل پایه یک دادگستری را جزو برترین وکلای کشور قرار خواهد داد. برای طرح و اقامه شکایت یا تنظیم دادخواست به یک مشاور حقوقی متخصص نیاز است تا این کار ها به بهترین شکل ممکن انجام شود. مشاور های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش بسیار با تجربه و با دانش هستند و می توانند راه کار های قانونی را به شما نشان دهند.

دعاوی خانواده

باید این نکته گفته شود که دستمزد و حقوق وکیل تسخیری از صندوق قوه ی قضاییه و دادگاه پرداخت میشود. وکیل تسخیری به معنای داشتن وکیل درجه دو نیست بلکه از بین وکلای کانون دادگستری و وکلای پایه یک دادگستری به انتخاب قاضی صورت میگیرد. اگر برای شما این سوال پیش امده که ایا فقط متهم و یا محکوم علیه می تواند در خواست وکیل تسخیری کند باید بگوییم خیر بلکه چه شاکی باشد و یا متهم هر دو میتوانند از این مزیت استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در برخورد با مشکلات حقوقی، مساله انتخاب وکیل است. این امر بسیار حائز اهمیت است زیرا انتخاب وکیل می‌تواند به طور کامل مسیر پرونده را تغییر دهد. اگر شما وکیل خبره‌ای انتخاب نکنید احتمال ورود ضرر بسیار زیاد خواهد بود.

خدمات وکیل

گروه وکلای حامیان عدالت جهت انتخاب بهترین وکیل متناسب با موضوع پرونده و ارائه انوع خدمات حقوقی با به معرفی چند مورد از بهترین وکیل های تهران با ذکر نام و نشانی آن ها در خدمت شهروندان تهرانی می باشد. با این وجود انتخاب بهترین وکیل تهران که به عنوان یک متخصص بتواند مشکلات شما را حل کند مستلزم به خاطر سپردن معیارهایی است که باعث تمایز یک وکیل از سایر وکلا و مشاوران حقوقی خواهد شد. یکی از مهمترین دعاوی خانواده پرونده های طلاق است چه طلاق توافقی و چه طلاق از طرف دو طرف، که واضح است با توجه به این که در قانون، طلاق به دست زوج است گرفتن طلاق از جانب زن، بسیار دشوار محسوب می شود.

با صدور حکم دادگاه و پایان مهلت قانونی ، ملک مورد نظر با حکم قانون تخلیه خواهد شد. برخی از مشکلات عبارتند از مشکل کمیسیون ماده 5که در ارتباط با دعوای تراکم وکمیسیون ماده 7که در مورد دعوای فضای سبز می باشد. از دیگر کمیسیون ها،کمیسیون ماده 77است که دعوای مربوط به باغ بودن یک ملک را مطرح می کند.وکیل شهرداریبه همه این نوع دعاوی آشنا است. او می تواند پرونده دعاوی شهروندان را مدیریت و به سرانجام برساند. گاه در میان خانواده مطرح می شود که زن و شوهر تحت هیچ شرایط نمی توانند با یکدیگر به تفاهم برسند.