سئو سایت و سئو وب سایت و افزایش رتبه سئو سایت با شرکت سئو ایران


سئو سایت و سئو وب سایت و افزایش رتبه سئو سایت با شرکت سئو ایران

در واقع HEO تاثیر بسیار زیادی برروی فروش و کسب‌وکار شما می‌گذارد و اگر به این مورد توجه نکنید، طبیعتا کسب‌وکار شما نابود خواهد شد. سئو یا seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجوگر است. در این مقاله سعی کردم اول از همه شما را با مفهوم سئو آشنا کنم، اهمیت آن را توضیح داده و انواعش را هم به شما آموزش دهم. در ادامه به این سؤال جواب دادم که آیا تنها راه رسیدن به صفحه اول گوگل سئو است؟ و در انتهای مقاله هم پاسخ 3 سؤال متداول در مورد این مهارت و اجرای آن را در اختیار شما قرار دادم. ممکن است شما از سئوکار خود صرفاً افزایش بازدید سایت را بخواهید، شاید از او بخواهید فروشتان را افزایش دهد یا اصلاً کلماتی را مد نظر داشته و بخواهید آن‌ها را به صفحه اول گوگل بیاورد. دیگر مثل گذشته نمیتوان صرفا با بررسی رفتار موتورهای جستجو و سئو کردن سایت برای آنها به نتایج اول رسید.

  • حوزه سئو شامل زیرشاخه‌هایی همچون، آموزش سئو، خدمات سئو، استراتژی سئو، سئو داخلی، سئو خارجی، سئو محلی، سئو تکنیکال، لینک‌سازی و… می‌شود.
  • هاب محتوا مجموعه ای از صفحات است که همگی به موضوع خاصی مرتبط هستند.
  • ثانیا، بک لینک ها باید به شما کمک کنند تا به گوگل ثابت کنید که یک برند قابل اعتماد هستید و در این راستا بک لینک از سایت‌های معمولی ​​به شما اجازه نمی‌دهند به این موقعیت برسید.
  • این کتاب ها در دسته بندی های مختلف قرار داده شده و توضیحات مختصری از محتوای آنها در اختیار شما قرار گرفته است.

در چنین شرایطی معمولا نیازی از کاربر که با محصول یا خدمات شما مرتبط است را شناسایی میکنیم و فرآیند تولید محتوای خود را بر روی آن متمرکز میکنیم. مثلا اگر یک شرکت، دارویی برای رفع خشکی دست با نام X تولید کرده است فعالیت های محتوایی خود را به نام محصول محدود نمیکند و در زمینه عوامل خشکی دست و راه های برطرف کردن آن به تولید محتوا میپردازد. سلام دوست عزیز
اگر محتوای دو سایت به هم شبیه است می‌توانید با استفاده از گوگل سرچ کنسول، اعتبار و جایگاه دامنه قدیمی را به سایت جدید منتقل کرده و از این به بعد روی سایت جدید فعالیت خود را ادامه دهید. پیشنهاد می‌کنم مقاله تغییر دامنه سایت را در سایت وبسیما مطالعه کنید.

تفاوت سئو و گوگل ادز در چیست؟

از نگاه یک بازاریاب خلاق، باید راه جایگزینی وجود داشته باشد و آن بازاریابی محتوایی است. یعنی از‌طریق تولید محتوای خوب، ارزشمند، مرتبط و مفید به جذب و حفظ مخاطب بپردازیم و اینگونه سئو‌ی سایت خود را ارتقا دهیم. به بیان دیگر، بازاریابی محتوایی فراهم آوردن محتوای کارآمد، مفید و مرتبط برای مخاطبان بمنظور حل مشکل و کمک به آن‌ها، به جای سخنرانی سر دادن پیرامون محصولات یا خدماتمان است.

برای بهبود سایت خود سرمایه گذاری جدی کنید

کاربرد سئو این است که در کوتاه ترین زمان ممکن، مخاطبان و مشتریانِ علاقه مند به محصولات و خدماتتان را در جلو درب فروشگاه اینترنتی شما قرار بدهد. البته این که شما چه تعدادی از این مشتریان را به خریدار تبدیل کنید، به یک سری عوامل دیگر مثل ظاهر گرافیکی سایت، خدمات مشتریان و… بستگی دارد. در طراحی سایت فروشگاهی توجه به ساختار سازی سایت و از سوی دیگر، سئو طراحی این پلتفرم شامل نکات بسیار زیادی می‌شود. شما می‌توانید از خدمات طراحی سایت در مجموعه SEOEDU نیز استفاده کنید و با پرداخت قیمت طراحی سایت فروشگاهی،‌ یک سایت با دیزاین کامل، سرعت بالا و سئو فرندلی دریافت نمایید که روند بهینه سازی آن به سرعت قابل انجام است.

مثلا اگر یک صفحه یک بک لینک از سایت تسنیم داشته باشد، پس یک Referring Domain دارد. اگر یک بک لینک از سایت تسنیم و یک بک لینک از سایت تابناک داشته باشد، پس دو Referring Domain دارد. و اگر دو بک لینک از سایت تسنیم داشته باشد، در‌واقع باز هم فقط یک Referring Domain دارد. Keyword Density یا چگالی کلمه کلیدی به تعداد دفعاتی اشاره دارد که یک کلمه کلیدی، نسبت به تعداد کل کلمات، در یک صفحه به کار رفته باشد. HTTP Status Code 301به کاربران و موتور‌های جستجو می‌گوید که صفحه مورد نظر بطور دائمی به آدرس جدیدی منتقل شده است. Programming Language یا همان زبان برنامه نویسی به ما این امکان را می‌دهد تا به زبانی که کامپیوتر می‌فهمد، به آن دستور العمل بدهیم.