خرید و قیمت انواع موس کامپیوتر، گیمینگ و بی سیم 12 مرداد


موس اپتیکال که با عنوان ماوس نوری نیز شناخته می‌شود، از نظر فنی تمام موس ها را در بر می‌گیرد. موس های نوری به کمک نور LED قرمز و عدسی موجود در آن‌ها که CMOS نام دارد حرکات را روی سطح محاسبه کرده و می‌تواند در یک ثانیه هزاران تصویر را برای درک بهتر حرکات ثبت کند. نتیجه آن تصاویر نیز حرکت صاف و دقیق نشانگر روی صفحه نمایش شما خواهد بود. این نوع موس دارای یک توپ به همراه حسگری است که وقتی با انگشت شما اصابت می‌کند باعث به حرکت در آوردن نشانگر کامپیوتر می‌شود.

  • موس اپتیکال که با عنوان ماوس نوری نیز شناخته می‌شود، از نظر فنی تمام موس ها را در بر می‌گیرد.
  • زیرا یکی از اصول فروش خوب و پربازده عرضه مستقیم کالا است، از سوی دیگر خرید بدون واسطه توسط مشتری می تواند خریدار را به پیدا کردن بهترین کالا با پایینترین قیمت کمک کند .
  • این ماوس‌ها مانند دیگر انواع موس کامپیوتر کار می‌کنند و هیچ تفاوتی غیر از میزان صدا با موس‌های دیگر ندارند.
  • کمتر کسی است که با کامپیوتر و لپ‌تاپ سروکار داشته باشد و با برند A4tech آشنا نباشد.
  • ماوس مدل J700 این برند برای استفاده هر دو دست راست و چپ طراحی شده و به 6 کلید مجهز است.

از آن جایی که دست شما در یک محل قرار می‌گیرد، بازو و مچ شما با رفتن جلو به عقب مداوم خسته نمی‌شوند. ماوس ارگونومیک به ماوسی گفته می‌شود که با در نظر گرفتن شکل دست طراحی شده است تا بسیار راحت باشد و از آسیب‌هایی که نتیجه کار با ماوس‌های عادی به مدت طولانی است جلوگیری شود. با توجه به شرایط استفاده ماوس شما و دکمه‌هایی که استفاده می‌کنید، ممکن است ماوسی که مناسب شما باشد تغییر کند. دلیل وزن بیشتر ماوس‌های وایرلس اضافه شدن باتری و برد اضافه آن به ماوس است و اکثریت تصور می‌کنند که این وزن اضافه شده تأثیری در کاربری ماوس ندارد و حتی احساس هم نمی‌شود.

خرید آنلاین انواع موس با بهترین قیمت از تکنولایف

علت آن این است که گوی زیر آن‌ها برای عملکرد بهتر نیاز به اصطکاک مناسب دارد ولی این اصطکاک معمولاً توسط سطح اکثر میزهایی که ماوس روی آن‌ها کار می‌کند فراهم نمی‌شود. داشتن قابلیت‌ها و دکمه‌های زیاد ویژگی فوق‌العاده‌ای است، به شرطی که نرم‌افزار مؤثری وجود داشته باشد که با آن بتوان این قابلیت‌ها را تنظیم کرد. با توجه به اینکه نرم‌افزار ویژگی فیزیکی یک ماوس نیست، معمولاَ معیاری برای انتخاب آن در نظر گرفته نمی‌شود. اما نرم‌افزارهایی مانند Logitech Options و Logitech Gaming Software قابلیت‌ها و تنظیمات فراوانی برای عملکرد دکمه‌ها و تنظیمات جزئی ماوس در اختیار شما قرار می‌دهند. افتخار ما این است مشتریانی که از پیشنهادات ما خرید کردند باز هم برگشتند و برای خرید محصولات بعدی خودشان از خدمات ما استفاده کرده اند. طبق بررسی های ما ماوس های با کیفیت از قیمت 100 هزار تومان شروع می شوند.

ماوس بی سیم

برای مثال یک موس حرفه‌ای طراحی برای افرادی که کاربرد معمولی دارند مناسب نیست. از طرف دیگر خردی ارزان قیمت ماوس بی سیم برای طراحان مناسب نخواهد بود. ماوس یا موس یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین لوازم جانبی کامپیوتر به‌حساب می‌آید که به‌عنوان یک دستگاه ورودی دستی به کاربران اجازه می‌دهد تا پوشه‌ها، متن‌ها، فایل‌ها و آیکون‌ها را روی کامپیوتر جابه‌جا کرده یا انتخاب کنند. جالب است بدانید، کامپیوترهای قدیمی موس نداشتند و کاربران برای رفع نیازهایشان از صفحه کلید یا کیبورد استفاده می‌کردند. به‌مرور با اضافه‌شدن رابط‌های کاربری گرافیکی به سیستم‌ها و پیشرفت فناوری، کیبوردها دیگر نمی‌توانستند به‌تنهایی از پس نیاز کاربران بربیایند، پس این دستگاه کوچک در نوامبر 1963 توسط داگلاس انگلبارت اختراع شد.

ماوس بی سیم جنیوس مدل Genius NX-8000S Silent

یک مهندس انگلیسی با همکاری تام کرنستون و فرد لانگ‌استف محصولی مشابه را در سال ۱۹۵۲ ماوس اختصاصی کنسینگتون (Kensington Expert Mouse) را طراحی کرد. اگر به دنبال کیبوردی مناسب نیز برای کامپیوتر خود هستید توصیه می‌کنیم تا مطلب راهنمای خرید کیبورد را نیز مطالعه کنید. طراحی ماوس نیز به اندازه حجم و وزن آن اهمیت دارد و بخشی از مبلغی که برای تهیه ماوس خود هزینه کرده‌اید، صرف این قضیه شده است. برند مشخصی برای ماوس نمی توانیم به عنوان بهترین معرفی کنیم اما شما می توانید از بین گزینه هایی که معرفی کردیم که همه بهترین هستند انتخاب کنید. در مرورگرها کلید میانی وظیفه حذف تب‌ها یا باز کردن پیوندها در صفحهٔ جدید را دارند. کلید میانی در نرم‌افزارهای گرافیک رایانه‌ای سه‌بعدی، وظیفه انتقال نقطه دید را بر عهده دارد.