خدمات مالیاتی مشاوره مالیاتی اجرای خدمات مالیاتی 100% تضمینی راشا مشاوران راستین | تکس مپ


خدمات مالیاتی مشاوره مالیاتی اجرای خدمات مالیاتی 100% تضمینی راشا مشاوران راستین | تکس مپ

وظیفه دیگر مشاور مالیاتی شرکت، تنظیم لوایح و اظهارنامه‌های مالیاتی است. برای دریافت خدمات و مشاوره مالیاتی حضوری ابتدا با شماره‌ی مؤسسه‌ آقای مالیات تماس حاصل نمائید و پس از دریافت وقت قبلی به مؤسسه مراجعه کنید. در مشاوره حضوری، مشاور مالیاتی حضور دارد و می‌تواند شخصاً پرونده مالیاتی و اوراق مالیاتی شما را بررسی نماید و سؤالات شما را به بهترین شکل ممکن پاسخ داده و در نهایت راهکارهای متناسب با چالش مالیاتی شما را ارائه دهد. مشاور مالیاتی در صورت نیاز می‌تواند لایحه دفاعیه مالیاتی نیز برای شما تنظیم نماید.

  • در ادامه با انواع روش های ارائه مشاوره در حوزه امور مالیاتی بیشتر آشنا میشوید.
  • مشاوران مالیاتی با بررسی وضعیت مالی شرکت، پیشنهاداتی را در راستای افزایش سوددهی و جلوگیری از زیان در کسب و کار بیش تر ارائه می‌دهند.
  • شما می توانید با ثبت نام و سپس ورود به سامانه تخصصی مشاور مالیاتی رایگان از امکانات مجموعه همراه تکس جهت دریافت مشاوره مالیاتی اقدام کنید و یک مشاور مالیاتی رایگان در کنار مجموعه خود داشته باشید.
  • بسیاری از شرکت ها با کمی تغییرات می توانند از معافیت های مالیاتی و مشوق هالی مالیاتی بهره مند شوند اما خودشان از این موضوع بی خبر هستند.

افراد هنگام مواجهه با چالش‌های مالیاتی، به شخصی نیاز دارند که نسبت به قوانین مالیاتی اشراف کامل داشته باشد و به آنها مشاوره صحیحی ارائه نماید؛ به این نوع مشاوره، مشاوره مالیاتی می‌گویند. به نظر من درکل مشاوره مالیاتی گرفتن برای کارای مالیاتی شرکت خیلی لازمه .من خودم با اینکه حسابدارم و چندسال کارکردم بازم به مشاورمالیاتی احتیاج دارم. حسابداران و حسابرسان گرامی می توانند سوالات و مشکلات مالیاتی خود را در اسرع وقت از طریق شماره زیر یا سایت سرمایگان ویا از طریق شبکه های اجتماعی تلگرام و واتزاپ مطرح کنند . مطمئن باشند در کوتاه ترین زمان ممکن مشاوره مالیاتی مورد نیاز آنها ارایه خواهد گردید. به منظور صیانت از حقوق مودیان، همیشه به دارندگان کسب وکار و مدیران توصیه می‌کنیم ،که امور مالیاتی و خدمات مالیاتی خود را با اخذ مشورت از مشاوران مالیاتی که اشراف کامل به قوانین مالیاتی و اجرای تکالیف مالیاتی دارند انجام دهند. واحد مشاوره مالیاتی سرمایگان با حضور مشاوران ارشد ورزیده وکاردان با سالها تجربه ارزشمند در بخش خصوصی و دولتی که از بازنشستگان عالی رتبه سازمان امور مالیاتی نیز هستند،با هدف ارایه خدمات ارزش آفرین به متقاضیان گرامی ایجاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

طی بخشنامه (۱۱۸/۹۴/۲۰۰-۹/۱۲/۹۴) باتوجه به آیین نامه جدید پس از اصلاحیه در قسمت اخیر بند ۱-۳ ماده ۶ اشاره‌ای به پیش بینی حذف دفاتر دستی شده است. نرم افزارهای حسابداری مورد قبول آئین نامه تحریر و نگهداری دفاتر است، لیکن بایستی اطلاعات از دفاتر به نرم افزار منتقل گردد و ثبت خلاصه در دفاتر انجام شود. شما اگر در هر نقطه از دنیا هم باشید می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید و توسط مشاور مالیاتی آنلاین از مشاوران مالیاتی ما کمک بگیرید. هر ساله در اظهار نامه‌هایی که از سوی وزارت اقتصاد و دارایی صادر می گردد میزان مالیاتی که اشخاص حقیقی و حقوقی باید پرداخت کنند اعلام می شود. هم چنین میزان آن که هر سال محاسبه می گردد متفاوت است و بسته به شرایط اقتصادی و رکود و تورم این محاسبات انجام می شود.

تهیه و تنظیم صحیح دفاتر مالیاتی خود را به مشاوران مالیاتی ما بسپارید

کانون مشاوران مالیاتی؛ امکان دریافت مشاوره مالیات را برای افراد و موسساتی که در شهرستان‌ها هستند هم فراهم کرده است. از آنجا که مراجعه حضوری برای شهرستان ها مشکل است و نیازمند صرف هزینه و زمان است، مشاوره مالیات برای آن‌ها به صورت تلفنی و آنلاین، انجام می‌شود. ما در قسمت قبل هر سه روش دریافت مشاوره و معایب و مزایای آن‌ها را ذکر کردیم. شما میتوانید برای دریافت مشاوره مالیاتی رایگان از طریق شماره های درج شده در سایت با همکاران ما تماس بگیرید و سوالات مالیاتی خود را مطرح نمایید. منظور از پشتیبانی مالیاتی چیست؟ یک کسب و کار از مجموعه‌ای از رده‌های شغلی مختلف تشکیل می‌شود.

اما پیش از آن‌که بدانیم چرا بهمشاوره مالیاتینیاز داریم باید بدانیم مشاوره مالیاتی چیست. هر کسب و کاری که در حال فعالیت تجاری و اقتصادی است با امور مالیاتی نیز در ارتباط است . یعنی باید براساس قوانین مالیاتی تکالیف مالیاتی خود را تا موعدهای مقرر انجام دهد. هر مجموعه برای بالا بردن کیفیت عملکرد مالیاتی خود ، نیاز به حضور یک مشاور مالیات برای دریافت مشاوره مالیات را احساس خواهد کرد.