“بهترین” وکیل پایه یک دادگستری تهران : 02147783 عدل ایرانیان-وکیل انصاری


دوره کارآموزی وکالت 18 ماه تمام است که بعد از سپری شدن این دوره، آزمونی تحت عنوان، “آزمون اختبار” از کارآموز اخذ خواهد شد. هر سال معمولا در اواسط بهمن‌ماه، آزمون وکالت برای یک بار در سال برگزار می‌گردد و فارغ‌التحصیلانی که تمایل به اشتغال در حوزه وکالت در مراجع دادگستری را دارند، باید در این آزمون شرکت نمایند. همانگونه که ذکر شد، پیش‌نیاز دریافت عنوان وکیل پایه یک دادگستری شرکت در آزمون وکالت و کسب نمره قبولی در این آزمون است تا بتوان در دوره کارآموزی راه یافت. پس کسب عنوان وکیل پایه یک دادگستری، معمولا در توانایی همه دانش‌آموختگان و وکلا نیست و باید گفت افراد باهوش و با تجربه و البته با دانش حقوقی عالی میتوانند در آزمونهای کانون وکلا موفق شده و کسب این عنوان نائل شوند. همانطور که ذکر شد اشخاصی که فارغ التحصیل رشته حقوق و مبانی فقه و حقوق اسلامی هستند برای دارد شدن به دوره کارآموزی وکالت، باید در آزمون وکلا دادگستری که تحت نظارت کانون وکلای دادگستری برگزار می‌گردد، شرکت کنند.

مهارت وکیل وقتی روی پرونده تاثیر داره که دلایل کافی برای برد پروندتون داشته باشید. چون دیده میشه که شخصی هیچ مدرکی دلیلی نداره و انتظار داره وکیل های خبره بتونن براشون کاری انجام بدن. خلاصه خاستم بگم که اگه مدارکتون درست و کامل باشه اونوقت که وکیل به کمک شما میاد و پرونده رو به نفع شما تمام میکنه، وگرنه هیچ وکیلی توان انجام کاری را نداره. سلام.توی این مقاله وکیل های خوب تهران رو معرفی کردن خب چرا باهاشون تماس نمیگیرید؟من اکثرشون رو میشناسم و واقعا هم جز بهترین وکیل های تهرانن، معروف هم هستن، ( البته به جز آقای کشاورز محترم که متاسفانه فوت شدن) بقیه همگی دفتر دارن و می تونید راحت ازشون مشاوره بگیرید. بله، در موسسه حقوقی ما وکلای مجرب و متخصص در تمامی مباحث حقوقی ، کیفری و خانواده حضور دارند و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند . بله، وکیل به تمامی قوانین کیفری و حقوقی تسلط دارد ، ولی هر وکیلی نسبت به یک حوزه تخصص و تبحر بیشتری دارد و در آن حوزه بیشتر فعالیت می کند .

  • در ضمن قبل از این که به انواع وکیل خوب در تهران بپردازیم، باید بدونید که هر وکیلی بعد از اخذ پروانه وکالت صلاحیت دارد که در تمامی پرونده ها ورود کند و اعلام وکالت کند ولی برخی از وکلا به صورت تخصصی کار می کنند و در یک زمینه خاص مشغول به فعالیت می شوند.
  • اگر ساکن تهران هستید و یا می‌خواهید بسته به نوع پرونده، بهترین وکیل تهران را پیدا کنید با ما همراه باشید.
  • به همین دلیل وکیلی را می توان تایید کرد که هم از نظر سلامت اخلافی مورد تایید باشد و هم تجربه و تخصص کافی در امور حقوقی که به او واگذار شده را داشته باشد.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری، شخصی است که علاوه بر داشتن دانش حقوقی و هوش و ذکاوت حرفه‌ای، وجدان کاری و شرافت نیز داشته باشد. داشتن تجربه، سابقه درخشان، خوشنامی و اعتبار از پارامترهای مهمی است که یک وکیل پایه یک دادگستری را جزو برترین وکلای کشور قرار خواهد داد. آقای حمیدرضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی می باشند که در زمینه وکالت بیشتر از 18 سال سابقه و در زمینه انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات دارای 10 سال سابقه هستند. تخصص ایشان در مورد دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری است. ایشان موفق به دریافت مدرک کارشناسی حقوق بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی شده اند. مهم ترین ویژگی وکیل پایه یک دادگستری تهران این است که در زمینه پرونده ای که قبول کرده، تخصص و مهارت کافی داشته باشد تا بتواند رای دادگاه را به نفع موکل خود تغییر دهد.

خدمات موسسه حقوقی

پرونده های حوزه پولی و بانکی، ابطال مزایده بانکی، قبول پرونده های اجرای رای داوری و … هم از دیگر دعاوی است که توسط ایشان پذیرفته می شود. وکیل فردی است که به موجب یک سند اعم از یک نامه اداری، وکالتنامه اسناد رسمی یا وکالتنامه دادگستری و یا حتی سخن شفاهی (به شرط اثبات) از طرف فردی دیگر واجد اختیارات و وظایفی می‌گردد و در حدود تعیین شده در سند ذکر شده می‌تواند به جای موکل خود عملی را انجام دهد. به طور مثال در وکالت فروش، نماینده حقوقی از طرف موکل اجازه می‌یابد که مال مشخص شده در وکالتنامه را بفروشد و در صورت وجود اختیار ثمن معامله یا همان مبلغ مال فروخته شده را دریافت نماید و یا در وکالت طلاق، زن از طرف شوهر خود وکیل می‌گردد تا خود را مطلقه نماید.

به طور کلی دو نوع نماینده حقوقی اعم از اداری یا کاری و نیز وکیل دادگستری وجود دارد. وکیل دادگستری می‌تواند اختیارات نماینده حقوقی کاری یا اداری را داشته باشد، اما نماینده حقوقی اداری نمی‌تواند همانند او به محاکم قضایی و دادگاه‌ها مراجعه نماید. همچنین وکلا به دو نوع پایه یک و دو یا کارآموز وکالت تقسیم می‌شوند که تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و این تمایز بیشتر مربوط به حوزه اختیارات در جرائم کیفری و سابقه کاری می‌باشد. در کشور زیبای ایران و عموم کشور‌ها برای تصدی شغل وکالت علاوه بر داشتن تحصیلات، مستلزم اخذ پروانه و گذرانیدن دوره‌های کارورزی و کار آموزی در کانون وکلا می‌باشد.

معرفی 5 تا از بهترین وکیل ملکی در رشت ⚖️【آپدیت1401】

برای اینکه موضوع فریب در ازدواج مطرح شود و پیگیری‌های لازم در این باره انجام گیرد، دخالت یک وکیل خانواده آگاه و کاربلد در این حوزه، لازم و ضروری است چرا که؛ موضوع… زوجین باهم توافق می کنند که ازهم جدا شود ودر تمامی موارد از جمله مسائل مربوط به مهریه، نفقه، جهیزیه و حضانت فرزندان به صورت توافقی بین زوجین تعیین می شود.سپس با اعطای وکالت از ما می خواهند که پروسه را ادامه بدهیم . اصولا در محاکم خانوادگی برا ی انجام طلاق توافقی وقتی تعیین نمی شود و محاکم به صورت فوق العاده رسیدگی می نمایند.

به طور مثال در پرونده‌هایی که مربوط به مهریه می‌باشد و زوجه قصد دارد مهریه خود را از همسرش دریافت کند اما زوج در مقابل پرداخت مهریه مقاومت می‌کند و نسبت به پرداخت اقدامی نمی‌کند، زوجه می‌تواند به وکیل مهریه مراجعه کند تا او از راه قانونی نسبت به دریافت مهریه ی موکل خود از زوج اقدام کند. یا مثلا زمانی که دعاوی میان کارمندان شهرداری شکل می‌گیرد، در آن زمان قطعا مراجعه به یک وکیل شهرداری که بر موضوعات و قوانین مربوط به شهرداری مسلط است و آگاهی دارد می‌تواند تاثیر مثبت فراوانی اعمال کند. در بیشتر کشور‌های دیگر، هریک از وکلا در یک حیطه تخصصی تحت آموزش قرار می‌گیرند و در نهایت با عنوان وکیل متخصص در همان زمینه فعالیت می‌کند ولی در ایران وکلا دادگستری، به طور تخصصی در یک زمینه خاص حقوقی آموزش نمی‌بینند اما به طور کلی وکلا در یک یا چند زمینه حقوقی مسلط هستند.