بهترین وکیل شیراز سجاد محمدی وکیل پایه یک دادگستری در شیراز


در مواردی که اشخاص برای دفاع از حق خود و پیشبرد پرونده نیاز به یک فرد حقوقی داشته باشند اما پول و شرایط کافی برای پیدا کرد وکیل نداشته باشند با تشخیص از طرف دادگاه یا تشخیص کمسیون معاضدت کانون وکلا وکیلی به صورت رایگان برای دفاع از حقوق فرد در نظر گرفته می شود. وکیل پایه یک دادگستری به فردی گفته می شود که پس از طی دوره تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس در رشته حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی یا هم‌ تراز آن در حوزه علمیه، در آزمونی برگزار میگردد، در رقابتی سنگینی با بقیه افراد قرار میگیرند. با پذیرفته شدن این آزمون فرد میتواند به عنوان وکیل رسمی شناخته شود. کد شیراز یا پیش شماره تلفن شیراز ۰۷۱ می باشد اگر به دنبال تماس با یک وکیل در شهر شیراز هستید و می خواهید با تلفن ثابت آن تماس بگیرید حتما باید کد ۰۷۱ را قبل از تلفن آن وارد کنید تا بتوانید با یک وکیل در شهر شیراز تماس بگیرید.

  • ایشان در زمینه دعاوی های ملکی، مالی، حقوقی، کیفری، خانواده و غیره در شهر شیراز فعالیت می کند.
  • با دریافت مشاوره حقوقی و کیفری از بهترین وکیل شیراز تضمینی از حقوق خود کاملا آگاه شوید.
  • در صورتی که در جهان مدرن امروزی داشتن یک وکیل امری اجتناب ناپذیر می باشد.
  • با دریافت مشاوره از وکیل حقوقی شیراز از تمام حق و حقوق قانونی خود مطلع گردید.

ضمنا به خاطر داشته باشید که داشتن یک وکیل در کلیه مسیر های زندگی مانند ازدواج، کار، تجارت، مشارکت، خرید و فروش ملک، طلاق و … می تواند روح و جسمتان را نیز از آلودگی های روانی ای که در دادگاه ها و دادسرا ها وجود دارد، دور نگه دارد. داشتن یک وکیل خوب در شیراز مانند داشتن یک دکتر یا یک جراح متخصص برای یک مریضی خاص می باشد. زیرا اگر افراد در مواجهه با بیماری های مختلف دست به خود درمانی بزنند قطعا درمان نشده و شاید منجر به مرگ نیز شود.

مطالبه مهریه

لطفا اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید لطفا برای مان کامنت کنید. خانم کیانی از وکلای پایه یک دادگستری شیراز و دارای 11 سال سابقه در حوزه وکالت می باشند. ایشان موفق به دریافت پرونده های بسیاری در دعاوی خانواده، حقوقی و ملکی شده اند و آن ها را با موفقیت حل کرده اند. تخصص ایشان دعاوی ملکی است و همچنین قبل از قبول وکالت پرونده های، با موکل جلسه ای برای مشاوره تعیین می کنند و تمامی اسناد و مدارک لازم را بررسی نموده و به صورت احتمالی می گویند که نظر دادگاه چه چیزی می تواند باشد. خانم راستی از وکلای با سابقه شیراز هستند، ایشان بیشتر از 11 سال سابقه وکالت دارند و عضو کانون وکلای استان فارس می باشند.

هتل پارسیان شیراز

لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرد. ثبت نام شما در مرحله اول با موفقیت انجام شد، جهت ادامه فعالیت میبایست نسبت به ثبت رمز عبور اقدام نمایید. با ثبت شماره همراه، ۲۴ دقیقه قبل از معرفی هتل ۲۴ هزارتومانی، پیامک یادآوری و راهنمایی برای شما ارسال میشود. برای بازیابی رمز عبور، شماره همراه خود را وارد نمایید، رمز عبور جدید برای شما پیامک و ایمیل می شود.

بهترین وکیل های شیراز

رقیه قائدی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34891، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 9سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود. از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد. دفتر حقوقی وکیل شیراز با گروهی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری و قضات بازنشسته قوه قضاییه بیش از ۱۰ سال است که فعالیت خود را در شیراز و شهرهای مختلف استان فارس و سایر استان‌های کشور شروع کرده است. در این جدول می توانید اسامی وکیل پایه یک دادگستری در شیراز شامل بهترین وکیل های شیراز به همراه آدرس دفتر و شماره تماس آن ها را مشاهده نمایید. وکیل مواد مخدر در شیراز وظیفه دارد به همه موکلان خود، مشاوره حقوقی بدهد. در صورتی که به فرایند پرونده های مربوط به مواد مخدر توجه نمایید، متوجه این جریان می شوید که تعداد بیشماری از متهمان و اشخاصی که به مجازات کیفری محکوم شده اند، آگاهی درست و صحیحی از فرآیند قانونی پرونده نداشته اند و این امر سبب شده تا مرتکب جرم گردند.

ضمنا یک وکیل دادگستری در شیراز می تواند در مواقع حساس پرونده را به سمتی سوق دهد که کاملا با نتیجه دلخواه موکل خود همخوانی دارد و بدون معجزه گری و فقط با علم و تجربه گره از مشکلات موکل خود باز نماید. خیلی مواقع کل مشکل حقوقی یک فرد اگر به یک ماده یا تبصره قانونی متکی شود، به سادگی حل و فصل می گردد. برای انجام امور این چنین می توانید از وکیل آنلاین در شیراز استفاده نمایید. وکلای آنلاین می توانند به صورت مجازی ( تماس تصویری از طریق اپ های موجود، چت های آنلاین و مخفی یا تلفنی ) مشکلات شما را حل نماید. با دریافت مشاوره حقوقی از بهترین وکیل شیراز از حقوق قانونی خود مطلع شوید.

نبود یک وکیل متبحر نیز می تواند موجب ضرر های جانی و مالی جبران ناپذیری در دعاوی مختلف حقوقی یا کیفری برای افراد شود. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در شهر شیراز و در پرونده های ملکی پنج سال سابقه فعالیت دارد. در شیراز می تواند شما را در مراحل دشوار، سخت و حساس قانونی کمک کرده و نتیجه دلخواهتان را برایتان به ارمغان آورد. معمولا افراد عادی اطلاعات خوب و دقیقی از مباحث و پیچ و خم های قانونی و قضایی ندارند و بالطبع نمی توانند اقدامات درست و لازم را در موقعیت مناسب برای رسیدن به موفقیت انجام دهند.