بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران


کشور جمهوری اسلامی ایران به دلیل شرایط جغرافیایی و همسایگانی که در اطراف خود دارد یکی از کشور هایی می باشد که در مسیر ترانزیت و قاچاق مواد مخدر قرار دارد. باید بدانید که مواد مخدر به هر گونه ماده خالص یا ترکیبات شیمیایی می گویند که در کلیه کشورهای جهان و حتی کشور ایران مرتکبین و قربانیان بسیار زیادی دارد. اگر نیاز به مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل دادگستری دارید می توانید از ساعت 9 تا 20 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. 12- تهیه و تنظیم قراردادهای حقوقی در شرکتهای مختلف / حضور در محاکم کیفری و حقوقی و دفاع از حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی / وصول مطالبات از اشخاص حقیقی و حقوقی/ اخذ آراء قضایی و مختومه نمودن پرونده های حقوقی و کیفری/ به ترهین نمودن اسناد (مال مرهونه) به نفع اشخاص حقوقی. تیم حرفه ای و متخصص صلح صدرا دارای خدمات حقوقی همچون درخواست وکیل حقوقی، رزرو مشاوره حضوری یا تلفنی، فرم درخواست تنظیم قرارداد و … می‌باشد. که اولا از قوانین و مقررات مربوط به مسائل حقوقی کاملا آگاه بوده و ثانیا با داشتن قدرت تحلیل مسائل مختلف می‌تواند.

وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود ، همچنین وکیل توانایی انجام و قبول کلیه پرونده های حقوقی و کیفری را دارد. وکلا و مشاوران حقوقی علاوه بر اخذ مدرک کارشناسی یا بالاتر مراحل بسیار سخت كانون وكلا را برای دریافت پروانه گذرانده است. همان طور که شما عزیزان هم می دانید و اطلاع دارید خانواده یکی از حساس ترین و مهم ترین و حیاتی ترن عناصر موجود در یک جامعه می باشد، قانون گذار در جهت حفظ و تکریم حریم خانواده قوانین ویژه و محکمی را تصویب نموده است. دعاوی خانواده امکان دارد که برای هر انسانی و در هر خانواده ای ایجاد بشوند. حجم زیاد و انبوهی از دعاوی ثبت شده در دادگاه ها مربوط به دعاوی خانوادگی است. حل و فصل نمودن دعوا های خانوادگی برای حفظ کردن سلامت و آرامش کلیه اعضای خانواده امری ضروری می باشد.

  • زیرا همزمان با تولد، انجام برخی اقدامات قانونی اجتناب ناپذیر می شود.
  • سرلوحه گروه وکلای یعقوبی ، پذیرش پرونده بر اساس رعایت مصلحت و غبطه موکل و یافتن مسیر صیحیح می باشد و اگر پرونده راه حلی داشته پذیرفته می شود.
  • در ضمن قبل از این که به انواع وکیل خوب در تهران بپردازیم، باید بدونید که هر وکیلی بعد از اخذ پروانه وکالت صلاحیت دارد که در تمامی پرونده ها ورود کند و اعلام وکالت کند ولی برخی از وکلا به صورت تخصصی کار می کنند و در یک زمینه خاص مشغول به فعالیت می شوند.
  • بعد از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد.

البته با شیوع بیماری کرونا می‌توانید به صورت آنلاین و یا مشاوره‌ی تلفنی با گروه وکلای تهرانوکیلصحبت نمایید و از آن‌ها مشاوره بگیرید. میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است. در حال حاضر عضو اصلی هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز است.

ادامه وکیل ملکی

همچنین وکالت پرونده معروف و خبرساز گم شدن دختر کوهنورد سها رضانژاد در ارتفاعات استان گلستان نیز بر عهده ایشان بوده است. ♦ دارای مقاله تأیید‌شده در مجله با نمایه معتبر بین‌المللی اسکوپوس در مجله حقوق مالکیت فکری هند. ♦ دارای تأیدیه پژوهشی از سوی پروفسور مارک لملی، استاد بزرگ حقوق آمریکا در دانشگاه استنفورد. تحصیلات عالی در رشته حقوق و یا در رشته‌های مرتبط به آن را حداقل تا مقطع کارشناسی داشته است. به عنوان مثال می توان به پرونده هایی که در نهایت به قصاص متهم ختم می شوند اشاره کرد.

سپهر نظری

گروه وکلای آریا دادیار ، فعالیت خود را از سال 1389 به منظور ارائه خدمات مشاوره ای به متقاضیان آغاز نمود. در این مدت ارائه مناسب این خدمات، استقبال کم نظیر مراجعه کنندگان، دانشجویان حقوق، همکاران و صاحب نظران را به دنبال داشته. اعضای این گروه متشکل از وکلا و کارشناسان متخصصی است که مورد تایید مدیریت می باشند. مخاطبین می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر وکلا، از طریق طرح سوال حقوقی در سایت، تلفنی و سایر راه های ارتباطی آنلاین پرسش های خود را مطرح و از تجربیات و تخصص وکلا و کارشناسان مربوطه، استفاده نمایند. از سویی وکلا نیز می توانند از امکان معرفی خود و ارائه ی خدمات حقوقی در سراسر ایران و جهان، بهره مند شوند . سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری، از فعالان سیاسی اصلاح طلب، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز است.

وکیل

اگر در خانواده و دوستان شما شخصی هست که دانشجوی حقوق بوده و یا تحصیلات حقوقی دارد می‌تواند به شما در انتخاب وکیل و پیدا کردن شماره وکیل در تهران کمک کند. چنانچه درگیر مشکلات کلاهبرداری و یا سرقت شدید می توانید برای اثبات بی گناهی و احقاق حق با وکیل سرقت در تهران و یا وکیل کلاهبرداری در تهران تماس حاصل فرمایید. از گذشته‌های دور وکلای دادگستری و افرادی محترم در جامعه بوده‌اند و سواد و فرزانگی و علم و ادب و التبه آراستگیِ آن‌ها برای عموم مردم مثال زدنی بوده است. مردم برای بسیاری امور خود، از جمله عقد قرارداد یا مشورت و صلح و سازش نزد وکلای دادگستری می‌روند و اگر هم کارشان به دادگاه بکشد، وکیل را ملجاء و پناه خود می‌دانند در گذشته که تعداد وکلا محدود بوده است. شناخت وکلای خوش نام و آوازه کار سختی نبوده، اما امروزه که جامعه گسترش پیدا کرده و شهرها بزرگ شده اند و تعداد وکلا هم افزایش پیدا کرده، کار برای پیدا کردن وکیل زبده سخت‌تر شده است. در ادامه‌ی مطلب کمی مفهوم وکالت را بررسی می‌کنیم و سپس به بیان ویژگی های وکیل خوب در تهران و معرفی وکیل خوب در تهران می پردازیم.