بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران-وکیل انصاری


آقای سروش سلامیان وکیل پایه یک دادگستری، کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل و دارای بیش از یک دهه فعالیت حقوقی تجاری است. تخصص ایشان در زمینه پرونده های ملکی، تجاری، بازرگانی با طرف های ایرانی و خارجی، مشاوره به شرکت های بین المللی و ایرانی، وکالت و داوری در دعاوی ملکی و کیفری و تنظیم و نظارت بر قراردادهای گوناگون به دو زبان فارسی و انگلیسی است. انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران در میان انبوهی از وکلا کار بسیار سختی است.

  • ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتونیم در این صفحه از سایتمان اسامی برگزیده‌ترین وکلای خوب تهران را قرار دهیم.
  • صرفا اشخاصی که دارای مدرک کارشناسی در رشته حقوق، فقه و مبانی حقوقی، فقه و حقوق و یا معادل هر یک در دروس دانشگاهی و حوزه‌ای هستند، می‌توانند در آزمون وکالت شرکت کنند.
  • در این مدت ارائه مناسب این خدمات، استقبال کم نظیر مراجعه کنندگان، دانشجویان حقوق، همکاران و صاحب نظران را به دنبال داشته.
  • اخذ پروانه وکالت اتفاقی دارای هزینه‌هایی است که باید به کانون محل طرح دعوا پرداخت و مجوز لازم صادر گردد.
  • در این شرایط و تحت قوانینی کانون وکلا از میان وکلای دادگستری هر حوزه، یک نفر را به عنوان وکیل، برای او انتخاب خواهد کرد.

شما میتوانید در هر نقطه از تهران که ساکن هستید بهترین دفتر وکالت را در منطقه ی خود با یک جستجو و پرسش از مردم و اطرافیان بیابید. خوشبختانه وکلای خوب بسیاری در همه جای تهران وجود دارند که به راحتی میتوانید به انها دسترسی پیدا کنید. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم معیار هر کس از خوب دانستن یک فرد متفاوت است اما به طور کلی و با معیاری نسبتا کامل که میتوان راهنمای همه باشد باید گفت سابقه ی کاری یک وکیل از مهم ترین معیارها می باشد.

ضرورت مشورت با وکیل

گروه وکلای آپادانا در بخش‌های، حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، بین المللی و دیگر امور حقوقی با ارائه مشاوره حقوقی، قبول وکالت و ارزیابی پرونده‌ها، موکلین را از روند رسیدگی، درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده آگاه می سازد. همچنین برای افرادی که نیازمند تنظیم دادخواست و لوایح حقوقی هستند متون مورد نظر را توسط بهترین وکیل پایه یک دادگستری ارائه می‌دهد. این خدمات به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می شود تا متقاضیانی که کمبود وقت، کمبود بودجه و یا دوری مسافت را دارا هستند نیز بتوانند از این خدمات استفاده مناسب نمایند.

وکیل پایه یک دادگستری وراثت :

برای شرکت در این آزمون شرایطی مقرر شده که فارغ‌التحصیلان با در نظر گرفتن این شرایط امکان حضور در آزمون را دارند. آقای دکتر گودرز افتخار جهرمی یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری کانون وکلای مرکز هستند که به کار وکالت مشغول هستند. ایشان حقوقدان، عضو سابق هیئت علمی مرکز، رئیس سابق دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، عضو سابق شورای نگهبان، مدیر و مسئول مجله حقوقی دفتر خدمات حقوق بین الملل، مدیر و مسئول انجمن ایرانی، مدیر و مسئول داوری و … بوده اند. شرایط وکلا بسیار شبیه به پزشکان است و همانطور که در بیماری‌ های سخت انسان به هر پزشکی اعتماد نمیکند. در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌ های مختلف وکالت میکنند. بهترین وکیل در دعاوی ملکی شخصی است که به قانون ثبت تسلط کافی داشته باشد.

ین موارد از مهم ترین دعاوی و رشته های وکالت در موضوعات مختلف هستند که شما با توجه به مورد تقاضای خود باید بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران را در آن زمینه انتخاب کنید. در صورتی که موکل به وکیل پایه یک دادگستری وکالت از نوع مطلق را اعطا کند، در واقع موکل برای همه امور زندگی خود به وکیل دادگستری وکالت اعطا کرده است تا همه امورات زندگی او، تحت نظارت وکیل و یا به واسطه او صورت پذیرد. فروش یا خرید خانه یا خودرو یا پرداخت‌ هزینه خانواده و سایر امور و مسائل حقوقی و اداری دیگر، با اعطای این نوع وکالت، زیر نظر وکیل متخصص صورت خواهد گرفت و وکیل به نیابت از موکل خود تمام اموراتی که نیازمند تخصص وکیل در آن است را انجام خواهد داد. همه وکلای پایه یک دادگستری و کارآموزان زیر نظر مستقیم این کانون مشغول به فعالیت می‌باشند. اسکودا یا همان اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران، مسئول طراحی، تعیین زمان و نظارت بر برگزاری آزمون وکالت است که توسط سازمان سنجش برگزار می‌گردد.

سلام وقت بخیر لطفا برای دریافت مشاوره با این شماره ۰۲۱۵۴۷۶۴ تماس حاصل فرمایید. احاطه و اشراف کامل به مواد قانونی، اراء وحدت رویه و چگونگی رسیدگی، دادرسی پرونده و مراحل آن. به طورکلی عقود یا لازم‌اند یا جایز، عقود لازم، عقدی است که طرفین حق فسخ قرارداد را ندارد مگر طبق چارچوبی که قانون مشخص کرده است و عقود جایز نیز برعکس عقد لازم است به این صورت که در عقود جایز طرفین می‌توانند به هر دلیلی ، عقد را فسخ نمایند مگر اینکه عقد وکالت از نوع بلاعزل باشد. در صورتی که وکیل تشخیص دهید که مشاوره دقیق پرونده فقط با بررسی مدارک و مستندات امکانپذیر است حتما با رزو و تعیین وقت قبلی به همراه مستندات و مدارک به دفتر مراجعه کنید. 10- مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت هلدینگ گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (سهامی عام) وابسته به بانک سپه. 7 – مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت گواه (سهامی خاص) از شرکتهای تابعه ایران خودرو.

با بهترین وکیل خانم در تهران چگونه صحبت کنیم؟

برای حل مشکل حقوقی خود مراجعه به یک وکیل کاربلد و مجرب می تواند خیلی کمک کننده باشد. اگر به یک وکیل خانم نیاز دارید می توانید با مراجعه به موسسه حامیان عدالت از بهترین وکلای تهران مشاوره دریافت کنید. دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد.